Naslovna AKTUELNO LISTA: Premijere na Festivalu brzine u Gudvudu 2023.

LISTA: Premijere na Festivalu brzine u Gudvudu 2023.

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Festival brzine u Gudvudu samo što nije počeo. Ovogodišnji događaj se održava od 13. do 16. jula na staroj dobroj lokaciji Gudvud Haus u zapadnom Saseksu u Engleskoj.

Tokom četiri dana, tu će se naći mnoštvo fascinantnih četvorotočkaša kako iz prošlosti tako i „budućnosti“, a mnogi će se oprobati na kultnoj brdsko-brzinskoj ruti.

Na travnjacima ovog imanja će se naći stotine vozila različitih proizvođača, koja će debitovati upravo na Festivalu brzine u Gudvudu, od retro reli modela do čisto električnih sportista i svega onoga što se nalazi između. Ekipa iz Motor1.com nam je omogućila uvid u premijere, koje su prava poslastica za svakog ljubitelja automobila.

AIM EV Sport 01 Concept

Radi se o električnom sportskom konceptu s karoserijom uglađenih, skulpturalnih formi, koja je delo bivšeg Nissanovog dizajnera, Široa Nakamure. Snaga dolazi iz dva elektromotora koji pokreću zadnje točkove i isporučuju 490 ks i 740 Nm. Baterija je kapaciteta 81 kWh i obezbeđuje domet procenjen na 300 kilometara. Nema informacija o eventualnoj serijskoj verziji.

Aston Martin Valour

Ovde posla imamo s retro inspirisanim kupeom s V12 motorom i manuelnim menjačem, kreiranim u čast 110. godišnjice postojanja britanske marke. U skladu s tim, biće sklopljeno samo 110 primeraka, koji evociraju na Vantage iz sedamdesetih i osamdesetih. Motor je 5,2-litarski twin-turbo dvanaestocilindraš sa 715 ks i 752 Nm.

Valour će biti na statičkoj prezentaciji u Gudvudu, tako da ga nećemo videti u brdsko-brzinskom sprintu.

Bentley Speed Six Continuation Series

Bentley Speed Six je pobedio na 24 časa Le Mana 1930., a sada je britanska marka oživela kultni model. Samo 12 primeraka će biti proizvedeno za kupce, plus dva za internu upotrebu. Ukoliko uskrsnuti Speed Six bude poput ranije Blower Continuation serije, očekujemo da replika bude identična originalu.

BMW serije 5

Osma generacije popularne BMW-ove limuzine je debitovala u maju. Međutim, Festival brzine u Gudvudu je među prvim lokacijama na kojima se novajlija pojavio u javnosti. Krasi ga „isklesaniji“ stajling, uz veće dimenzije.

Caterham Project V

Ovaj model će označiti revolucionarne promene vezane za britansku marku. Za razliku od tradicionalnih modela ove kompanije inspirisanih Lotusom 7, ovde posla imamo s kupeom modernog izgleda s pravim krovom. Pored toga, pogon je čisto električni. Nema detalja u vezi s elektromotorima ili baterijskim paketom (za sada), ali Caterham, kao što je poznato, gaji tradiciju okretnih, lakih mašina. Biće interesantno videti kako se ta filozofija primenjuje na elektromobile.

Ferrari KC23

Još jedan jedinstveni Ferrari. Ovoga puta je italijanski proizvođač egzotičnih automobila transformisao 488 GT3 Evo u originalu igračku za trkačku stazu, i to za jednog veoma srećnog (i vrlo bogatog) kupca. Ferrari KC23 krase vrata u vidu leptirovih krila, dok je brojne detalje dizajna preuzeo od Vision Gran Turisma i 499 hiperautomobila iz trka izdržljivosti.

KC23 takođe poseduje aktivnu aerodinamiku s motorizovanim panelima karoserije koji otvaraju usisne otvore. Finiš karoserije je u „Gold Mercury“ nijansi, a pravi tečni metal je iskorišćen u četiri sloja ove egzotične farbe. Nije poznato da li su modifikacije izvršene i na 3,9-litarskom twin-turbo V8, ali ovaj automobil raspolaže s najmanje 600 konja.

Ford Mustang GT4

Još jedan trkački automobil, ovoga puta pozicioniran ispod GT3 modela. Takmičarski model će sklapati Multimatic a Ford Performance će timove snabdevati 5,0-litarskim V8, baziranim na čuvenom Coyote motoru. Komponente za trkačku stazu uključuju Multimaticove DSSV amortizere i Holinger menjačku kutiju.

Ford Mustang Mach-E Off-Roader

Za sada je dostupan samo misteriozni „tizer“ Fordovog električnog terenca koji će se pojaviti u Gudvudu. Jarke boje bi mogle da sugerišu da se i ovde radi o trkačkom vozilu.

Hyundai Ioniq 5 N

Popularni korejski električni krosover će se na Festivalu brzine u Gudvudu pojaviti u atraktivnijoj formi. Ioniq 5 N će ispratiti Veloster, Konu i Elantru u okviru Hyundaijeve performantne ponude. Detalja pred premijeru i dalje nema mnogo, ali ono što očekujemo je dvomotorna postavka s pogonom na sve točkove i blizu 600 konja, uz naravno estetska unapređenja.

Ineos Grenadier Quartermaster

Reč je o kamionet varijanti SUV modela ove kompanije, koja je potvrdila „double-cab“ postavku i mehaničku platformu koju deli sa standardnim Grenadierom. S obzirom na tu činjenicu, za očekivati je da budu ponuđene i identične motorne opcije, što u prevodu znači da će kupci u Evropi moći da se odluče za benzinac s 285 ks, odnosno turbodizel s 250 konja.

Lamborghini Diablo Restomod by Eccentrica

Za mnoge ljubitelje superautomobila, Diablo je poslednji među istinski „sumanutim“ Lamborghinijima. Proizvođen tokom devedesetih, pre nego što je Audi preuzeo italijansku kompaniju, ovo nije automobil koji je često razmatran za ulogu restomoda. Međutim, to je promenjeno s modelom Eccentrica. Uz osnovu koju čini Diablo, Eccentrica dodaje čitav niz unapređenja na planu karoserije i enterijera, ali uz poštovanje originalnog dizajna. Mehaničke komponente su takođe ažurirane, mada s obzirom da se radi o konceptu, detalji još uvek nisu dostupni. Međutim, dobre vesti su da V12 nastavlja svoju pesmu iza vozača, koji stepene prenosa menja putem manuelne transmisije.

Lamborghini LMDh trkač

O novom Lamborghinijevom Le Man trkaču ćemo saznati sve 13. jula, kada će debitovati u Gudvudu. Za sada, ono što je poznato je da poseduje twin-turbo V8 motor i verovatno će isporučivati 680 ks, jer to je maksimum dozvoljen u ovoj trkačkoj klasi.

Ovo je prvi takmičarski pogonski sklop koji je kreirao Lambov Squadra Corse tim, ali se ne radi o mašini koja je u potpunosti nastala unutar kuće. Pravila od timova zahtevaju da odaberu snabdevača šasijama, a Lamborghini se u tu svrhu okrenuo Ligieru, a što se hibridnog dela pogonskog sklopa tiče, tu su uključeni Williams Advanced Engineering i Bosch.

Lotus Emira

Lotus je već skinuo veo s Emire, ali će verzija s AMG pogonom debitovati javno po prvi put na događaju u Engleskoj. Dvolitarski, četvorocilindarski turbomotor iz Mercedes-AMG-a s 365 ks, sposoban je da lansira sportski kupe do 100 km/h za oko 4,5 sekundi.

Britanska marka će na manifestaciji u Gudvudu održati svoju najveću prezentaciju do sada, a prisutan će biti i Electre krosover. Oba automobila će se oprobati na brdsko-brzinskoj ruti, uz Eviju i Emiru s V6 motorom.

Maserati Ghibli 334 Ultima

Italijanska marka peva „labudovu pesmu“ V8 motorima, a jedna „strofa“ se odnosi na Ghibli 334 Ultimu. Polaznu tačku ovog modela čini perjanica Trofeo, ali je Maserati primenio unapređenja koja Ultimu čine različitom i posebnom.

Maserati Levante V8 Ultima

Još jedan model koji se oprašta s V8 motorima. Kao i u slučaju Ghiblija, za osnovu je uzeta Trofeo perjanica.

MG4 EV XPower

Ovo je jedan od malobrojnih, istinskih električnih „hot heč“ modela na tržištu. Pogoni ga tandem elektromotora koji ukupno proizvodi 435 ks i 600 Nm maksimalnog obrtnog momenta, što za rezultat ima vreme sprinta do „stotke“ za samo 3,8 sekundi.

To nije sve jer su u igri diferencijal s elektronskom blokadom, vektorisanje obrtnog momenta, 25 odsto kruće ogibljenje, oštrije upravljanje i moćnije kočnice. Paket zaokružuju suptilne modifikacije na karoseriji i enterijeru, u poređenju s regularnim MG4 EV.

MG4 EX4 Concept

Drugi MG4 model koji će debitovati na ovogodišnjem Festivalu brzine u Gudvudu je atraktivni EX4 Concept, koji zapravo predstavlja omaž MG Metro 6R4 Group B reli automobilu iz osamdesetih. Baziran na MG4 EV XPower serijskom „hot heču“, izložbeni automobil poseduje identičnu dvomotornu pogonsku postavku s 435 ks i 600 Nm.

Doživljaj zaokružuje „brutalan“ aero paket, koji uključuje veliko prednje krilo, jednako masivni zadnji spojler i široke lukove točkova. Bez dileme, kada se bude pojavio, ovaj model će oduševiti publiku. Zahvaljujući aero paketu i merama „dijete“, trebalo bi da ubrzanje do 100 km/h obavlja za manje od 3,8 sekundi.

McLaren 750S

Na automobilskom festivalu u Saseksu će se pojaviti McLaren 750S, koji zamenjuje 720S. Ovaj superautomobil je u Gudvudu imati svoju dinamičku prezentaciju na brdsko-brzinskoj ruti, uz novi Solus GT. Pored njih, biće izložena i Artura, uz neke druge McLarenove modele.

Britanska marka je sa svog novog superautomobila skinula veo u maju, a reč je o supersportisti koji raspolaže sa 750 ks i 800 Nm iz 4,0-litarskog V8 motora. Za prenos snage je zadužen unapređeni sedmostepeni sekvencijalni menjač, koji „vatrenu moć“ šalje na zadnje točkove, što rezultira sprintom do „stotke“ za ispod tri sekunde.

McLaren Solus GT

I ovaj model će učestvovati u brdsko-brzinskom sprintu. Radi se o superautomobilu s jednim sedištem, predviđenim za trkačku stazu. Pogoni ga 5,2-litarski atmosferski V10 izvorno iz Judda, koji isporučuje 840 ks i 650 Nm.

Biće proizvedeno samo 25 primeraka Solusa GT, s tim što će prvi serijski model obaviti čuveni sprint. Dizajn ovog automobila je inspirisan Vision Gran Turismo konceptom iz 2017.

McMurtry Speirling Pure

Prošlogodišnja zvezda Festivala brzine u Gudvudu je postavila rekord na brdsko-brzinskoj ruti. Ove godine će biti predstavljena serijska verzija. Da podsetimo, Pure raspolaže s 1.014 ks, što je ogromna snaga za vozilo mase od samo 1.000 kilograma. Baterija od 60 kWh obezbeđuje dovoljno električne energije za 10 krugova na Silverstonu. McMurtry planira da proizvede 1.000 primeraka, gde će svaki koštati 954.000 evra.

MG Cyberster

Britanska marka u kineskom vlasništvu se uz fanfare vratila u igru. Novi Cyberster krasi čisto električni pogon, a u Kini je dostupan u verzijama s 207 i 314 ks. MG planira da ovo vozilo prodaje i u Evropi, ali specifikacije za Stari kontinent još uvek nisu poznate sem što će perjanica biti model s pogonom na sve točkove i 544 ks. Unutrašnjošću dominira zakrivljen panel instrumentacije i ekran info-zabavnog sistema u portret formatu.

Pininfarina Battista Edizione Nino Farina

Naravno, jasno je da se radi o modelu kreiranom u čast prvog šampiona Formule 1, Nina Farine. Finiš karoserije kombinuje Bianco Sestriere belu i Rosso Niro crvenu boju, dok u kabini pronalazimo detalje iz Iconia Blu. Ova specijalna edicija po svemu sudeći pogonski sklop deli sa standardnim Battistom, što znači da je u igri 1.904 ks. Pininfarina će proizvesti samo pet primeraka ovog električnog hiperautomobila.

Porsche Mission X Concept

Ovo je Porscheov poklon samom sebi u ime 75. rođendana kompanije. Predstavlja električni hiperautomobil koji bi trebalo da bude sposoban da postavi rekordno vreme kruga na Nirburgring Nordšlajfeu. Prednji deo podseća na 963 trkača iz WEC šampionata, ali s vertikalnim farovima. Bočni profil i zadnje krilo evociraju na klasične 956 i 962 takmičarske mašine.

Kada je koncept debitovao u junu, šef nemačke kompanije, Oliver Blume, rekao je da će „tokom sledećeg meseca razmotriti njegovo sklapanje.“

Singer DLS Turbo Study

Singer Dynamics & Lightweighting Study (DLS) Turbo zapravo predstavlja dva modifikovana Porschea 911. Svetlo narandžasti primerak s ogromnim zadnjim krilom inspiraciju pronalazi u Porsche 934/5 trkačkom automobilu iz kasnih sedamdesetih.

Drugi u Moet Blanc šampanj-zlatnom finišu je manje suptilne karoserije s dodatkom specifičnog zadnjeg spojlera u vidu „pačjeg repa“.

Oba modela koriste usluge 3,8-litarskog twin-turbo šestocilindarskog „boksera“ koje je Singer „usvirao“ na preko 700 ks pri 9.000 o/min. Šestostepeni manuelni menjač snagu šalje na zadnje točkove.

Izvor: Motor1.com

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime