Naslovna INFO Proizvođači i snabdevači menjaju korporativnu kulturu zbog novih trendova

Proizvođači i snabdevači menjaju korporativnu kulturu zbog novih trendova

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Do promena dolazi jer kupci sve više naglasak stavljaju na to da njihova vozila predstavljaju (vrhunski) povezane uređaje.

Proizvođači originalnih delova i opreme, kao i snabdevačke firme, moraće radikalno da preurede svoju korporativnu kulturu, kako bi se adekvatno nosili s uvođenjem softverski definisanih vozila (SDV).

Čak i ako im put prema napred baš i nije najjasniji, proizvođači automobila i dobavljači vrlo dobro shvataju da je softver ključan za njihovu budućnost, smatra analitičar iz firme Gartner, Pedro Pačeko.

„Ova transformacija u softverske kompanije je najvažnija i najdublja transformacija koju će proizvođači i dobavljači u automobilskom sektoru doživeti još od svojih početaka“, rekao je on.

Štaviše, transformacija će uključiti fundamentalne promene u okviru korporativne kulture, jer ona nastoji da se uskladi s tekućim promenama.

U snabdevačkom gigantu Continentalu, prelazak na SDV doveo je do rekonstrukcije razvojnih procesa kompanije.

„Navikli smo da funkcije implementiramo u vremenskom okviru od četiri do pet godina. Sada moramo da započnemo s razvojnim funkcijama u oblaku i izvršimo primenu na hardver u kasnijoj fazi procesa. To je značajna promena“, rekao je Žil Mabir, direktor tehnološkog sektora kompanije. „Da bismo odgovorili na ovaj izazov, prilagodili smo naše smernice za kvalitet, naše zahteve i našu tehnologiju.“

Continental je takođe promenio način na koji vrši obuku svojih ljudi.

„Mi obučavamo hiljade inženjera za tehnologiju oblaka, kao bi naučili da se razvijaju na drugačiji način“, rekao je Mabir.

Još jedan izazov je da se tempo promena razlikuje kod svago proizvođača automobila.

„Radimo s kineskim, japanskim, evropskim i američkim kupcima, i nažalost, ne napreduju svi istom brzinom“, rekao je on. „Primera radi, Kinezi su ispred u pogledu integracija funkcija u SDV-ima. U međuvremenu, Japanci više usvajaju pristup ’korak po korak’.“

Kao rezultat toga, Continental još uvek pokušava da nadogradi stare proizvode automobilskih kompanija, a istovremeno ulaže u nove tehnologije.

„Ovo verovatno znači transformaciju od pet do 10 godina (u SDV-ima) u zavisnosti od zemlje o kojoj govorimo“, rekao je Mabir.

Drugačiji način razmišljanja

Pačeko iz Gartnera je rekao da prava tehnološka kompanija razmišlja i ponaša se potpuno drugačije od tradicionalnog proizvođača automobila.

„Jedna je stvar proizvoditi i prodavati automobile i reći ’to je to’“, rekao je on. „Druga stvar je razvijati svoje poslovanje tako da se fokusirate na softver kao način zarade. Ovo je velika promena.“

Kulturna promena kod proizvođača automobila dolazi kako korisnici postaju sve više povezani s digitalnim svetom, menjajući način na koji gledaju na vozila.

Performanse i bezbednost više nisu glavni prioritet, rekao je Pačeko. Današnji vozači žele da njihovo vozilo poseduje dodatu vrednost u pogledu digitalnih usluga i postane vrhunski povezani uređaj, s pogodnostima kao što je personalizovana zabava.

Kao rezultat toga, proizvođači automobila se pretvaraju u organizacije koje su više fokusirane na korisnike, jer vozači ponovo procenjuju šta žele od svojih automobila, rekao je konsultant iz kompanije Accenture, Jirgen Rers.

„Tradicionalno, automobilske kompanije su dizajnirale i proizvodile i distribuirale vozila preko dilerske mreže“, rekao je Rers. „U ovom novom svetu, vidimo više potrošačkih modela, kako se poslovni model pomera ka korisničkom ciklusu vozila u smislu digitalnih usluga i povezivanja s kranjim korisnikom.“

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.
Prethodni tekstToyota nastavlja da razvija nove motore s unutrašnjim sagorevanjem
Sledeći tekstTri decenije kasnije: Sećanje na četiri uzastopne pobede Škode

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime