Naslovna AKTUELNO Toyota nastavlja da razvija nove motore s unutrašnjim sagorevanjem

Toyota nastavlja da razvija nove motore s unutrašnjim sagorevanjem

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Predsednik kompanije smatra da ljudi treba da imaju izbor a ne da budu prisiljavani da kupuju čisto električne automobile.

Toyota je prodala tokom 2023. više automobila nego ikada ranije u svojoj istoriji, ali su elektromobili imali minimalni uticaj na finalne rezultate.

Od 11.233.039 isporučenih vozila japanskog konglomerata, samo 104.018 je bilo s čisto električnim pogonom. Tek 0,926 odsto automobila koje su prodali Toyota, Lexus i druge filijale koncerna prošle godine, bili su baterijskog tipa. S tim na umu, kompanija s pravom smatra da još uvek ima prostora za motore s unutrašnjim sagorevanjem.

Tokom govora održanog pred 200 korporativnih menadžera i rukovodilaca, predsednik kompanije, Akio Tojoda, ponovo je potvrdio planove vezane za „veliki razvojni program na planu motora“. Ova izjava je u paraleli s objavom na Auto salonu Tokiju 2024, kada je on iskoristio priliku da obavesti javnost da će Toyota nastaviti da proizvodi konvencionalne motore.

Tokom postavljanja pitanja novinara, Tojoda je izrazio uverenje da čisto električni automobili nikada neće probiti tržišni udeo od 30 odsto, bez obzira na tehnološki napredak. Kao rezultat toga, ostalih 70 odsto će činiti benzinski pogonjena vozila, hibridi  i elektromobili na vodonične gorivne ćelije. Predsednik japanskog giganta je takođe spomenuo da bi motori s unutrašnjim sagorevanje na vodonik takođe mogli da pruže soluciju. Dizel nije spominjan.

Odgovarajući na pitanja novinara, Tojoda se nije isključivo fokusirao na dekarbonizaciju. On se takođe dotakao osetljive teme radnih mesta:

„Ako se naprasno okrenemo ka električnim automobilima, siguran sam da bi 5,5 miliona ljudi u japanskoj automobilskoj industriji, koji su proveli svoje živote radeći na motorima, počeli da se pitaju ’čemu je sve to bilo potrebno?’. Neki od naših snabdevača čak ne mogu da dobiju pozajmice od banaka.“

Dostigli smo tačku kada bilo kakva najava novog motora s unutrašnjim sagorevanjem predstavlja iznenađenje. Tokom 2024. proizvođači automobila su bili prevashodno fokusirani na obelodanjivanje planova vezanih za nove električne automobile. Neki su čak išli dotle da su izašli s tvrdnjama da će ukinuti proizvodnju konvencionalnih modela u bliskoj budućnosti. Primera radi, marke kao što su Jaguar, Chrysler, Lotus, Aston Martin, Bentley, Buick, Cadillac, Rolls-Royce, Genesis, Maserati, Mini, Opel i Volvo, obavezali su se da će do 2035. obustaviti proizvodnju automobila s tradicionalnim pogonskim sklopovima.

U Evropi, Stellantis je obećao da će prodavati isključivo električna vozila do kraja dekade. Mercedes takođe planira da do 2030. postane čisto električna marka na Starom kontinentu, ali samo „gde to tržišni uslovi budu dozvoljavali“. Rival iz Ingolštata, Audi, prestaće s proizvodnjom automobila s motorima SUS 2032. BMW još uvek nije precizirao rokove što se toga tiče. Volkswagenov matični brend takođe planira da u Evropi do 2033. proizvodi isključivo električna vozila.

Toyota na stvari gleda drugačije, jer smatra da baterijski pogonjena vozila ne mogu biti jedina solucija da bi se ostvarila ugljenična neutralnost. Akio Tojoda  je spomenuo da je infrastruktura daleko od toga da je spremna, istakavši da „milijardu ljudi širom sveta živi bez pristupa električnoj energiji“. Budući da Toyota prodaje automobile u tim regionima, forsiranje čisto električnih vozila nema smisla.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.
Prethodni tekstGrupa Emil Frey obeležava 10 godina poslovanja u Srbiji
Sledeći tekstProizvođači i snabdevači menjaju korporativnu kulturu zbog novih trendova

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime