Naslovna PREMIJERE Škoda Superb Combi stupa na scenu s još više dostupnog prostora i...

Škoda Superb Combi stupa na scenu s još više dostupnog prostora i naprednijom tehnologijom

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Škodin vodeći model ulazi u novu generaciju. Popularni karavan, Superb Combi, sada je još većih dimenzija nego ranije, a krasi ga evolutivni dizajn i širok raspon novih tehnologija.

S koeficijentom otpora vazduha od 0,25 i izborom u vidu šest pogonskih varijanti, perjanica češke marke je ujedno efikasnija nego ikada ranije. Snaga ide od 110 kW (150 ks) do 195 kW (265 ks). Ponuda pogonskih sklopova uključuje „plug-in“ hibrid s električnim dometom većim od 100 kilometara i 1.5 TSI s blagom hibridnom tehnologijom, po prvi put dostupnim za Superb.

Škoda Auto dodatno je poboljšala dizajn svog vodećeg konvencionalnog modela, reinterpretiravši prepoznatljive elemente dizajna poput karakteristične maske hladnjaka. Novi Superb Combi dolazi s drugom generacijom LED matričnih farova s kristalnim elementima, koji takođe krase smanjene LED signalne grupe pozadi. Vetrobransko staklo je iskošenije, što je uz aerodinamičniju liniju krova doprinelo poboljšanju aerodinamike za 15 odsto u odnosu na prethodnu generaciju. Budući da je dužina vozila povećana za 40 milimetara, novi Superb Combi je takođe prostraniji nego ranije. Samim tim, zapremina prtljažnika je povećana za 30 litara.

Škoda nudi ukupno šest metalik i dve standardne boje. Šest od ovih nijansi su nove: Purity bela i metalik Pebble srebrna, Ebony crna, Cobalt plava, Carmine crvena i Ice Tea žuta. Energy plava i Graphite siva ostaju u ponudi. Što se naplataka tiče, njihova dijagonala se proteže od onih od 16 pa do 19 cola.

Enterijer

Prostran, čist dizajn i nova struktura asortimana s Design Selection opcijama, definišu unutrašnjost karavana Super Combi. Ekran info-zabavnog sistema je u najprestižnijoj varijanti dostupan u razmeri od 13 inča, a tu je i intuitivni Škoda Smart Dials sistem. Po prvi put kupci mogu da dopune 10-inčni virtuelni kokpit s dodatnih head-up displejem. Sav tekstil unutar kabinskog prostora je od recikliranih materijala.

Pogon

Što se pogonskih sklopova tiče, dostupne su jedinice od 150 do 265 ks. Pored tri benzinska motora, uključujući 1.5 TSI koji sada koristi blago hibridnu tehnologiju, tu su i dva dizela. Superb Combi iV krasi „plug-in“ hibridni pogon druge generacije, koji omogućava čisto električni domet duži od 100 kilometara, kao i DC punjenje. Svi modeli dolaze s DSG menjačima.

Pogon na sve točkove standardan je kod vrhunskog dizel i benzinskog modela. Poboljšana DCC Plus adaptivna kontrola šasije sada podržava još širi raspon karakteristika amortizacije. Što se druge generacije „plug-in“ hibridnog pogona tiče, Škoda kombinuje elektromotor i 1.5 TSI benzinac za izlaznu snagu od 150 kW (204 ks). Ona se na prednje točkove prenosi putem DSG transmisije. Još jedna nova karakterisika je visokonaponska baterija bruto kapaciteta 25,7 kWh, što je otprilike dvostruko više nego u prethodnom modelu. Kao rezultat toga, domet vozila na čisto električni pogon produžava se za 40 kilometara, na preko 100 prema WLTP ciklusu.

Baterija se od 10 do 80 odsto može napuniti za 2,5 sati, uz maksimalnu brzinu punjenja od 11 kW u slučaju kućnih wallbox punjača. Kada je o punjenju jednosmernom električnom energijom reč, onda maksimalna brzina iznosi 50 kW, što u prevodu znači da se baterija može od 10 do 80 odsto dopuniti za 25 minuta.

Najsnažniji dizelaš od 142 kW (193 ks) i benzinac od 195 kW (265 ks), standardno su opremljeni pogonom na sve točkove. Do 100 odsto maksimalnog obrtnog momenta se može preusmeriti na zadnju osovinu, a čak 85 odsto na jedan točak.

Tehnologija

Škoda je dodatno poboljšala bezbednost svoje perjanice, s novom generacijom senzora i najsavremenijim sistemima asistencije. Po prvi put češka marka koristi nove nano radarske senzore u novom Superb Combiju. Postavljeni u desnom i levom uglu prednjeg odbojnika, oni dodatno poboljšavaju performanse sistema vozačke asistencije, što znači da će efikasnije biti sprečavani eventualni kontakti s pešacima ili biciklistima, između ostalog.

Unapređena multifunkcionalna kamera na vetrobranskom staklu sada ima veće vidno polje. Njenu detekciju takođe koristi i najnovija verzija Turn Assist sistema, koji reaguje upozorenjem i po potrebi automatski aktivira kočnice, ako se približava vozilo na raskrsnici. Adaptivni tempomat u kombinaciji s navigacionim sistemom, takođe predviđa krivine, raskrsnice i kružne tokove.

Ono što je interesantno je da će u novi Superb, odnosno njegov info-zabavni sistem, kasnije u toku ove godine biti integrisan ChatGPT softver bazirana veštačkoj inteligenciji.

Kada je o jednoj Škodi reč, nemoguće je zaobići Simply Clever karakteristike, koje su ključni element češke marke. U novom Superb Combiju, dostupno ih je do 28, uključujući električni pokrivač prtljažnika. On štiti sadržaj gepeka zapremine 690 litara od znatiželjnih pogleda jednostavnim pritiskom na dugme.

Nastavak uspešne priče

Novi Superb Combi koji se proizvodi u fabrici u Bratislavi, spreman je za nastavak uspešne priče. Škoda je karavansku verziju popularne limuzine prvi put predstavila 2009., u okviru druge moderne generacije. U trećoj, ova karoserijska varijanta je još bolje prihvaćena, jer je karavan iz 2016. imao udeo od oko 57 odsto od ukupno 866.000 proizvedenih vozila.

 

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime