Naslovna PREMIJERE Predstavljena osvežena Škoda Octavia

Predstavljena osvežena Škoda Octavia

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Sa 191.900 isporučenih jedinica prošle godine, Octavia je dodatno zacementirala poziciju najbolje prodavanog Škodinog modela.

Sada je došao momenat za redovnu restilizaciju, koja donosi revidirani stajling, veći displej info-zabavnog sistema i izbrušenu motornu ponudu. Takođe, debitovala je perjanica u vidu RS modela, zajedno s praktičnijim, karavanskim izdanjem i više snage.

Kao prostranija i praktičnija alternativa nedavno ažuriranog VW Golfa, Octavia dobija nove matrične LED farove  s adaptivnim dugačkim svetlima, što će biti opcional na nižim paketima opreme, dok će u slučaju RS modela biti standardna stavka. Nema više odvojenih donjih svetala, koje je Škoda montirala unutar odbojnika još od restilizacije druge generacije Octavije RS, lansirane 2009.

Zadnji deo je ostao u velikoj meri nepromenjen, mada opcione signalne grupe neodoljivo podsećaju na Audijev dizajn. Octavia za 2024. pristiže s ažuriranim garniturama naplataka, čiji prečnik varira od 16 do 19 cola, uz atraktivan kolorit u vidu Phoenix narandžaste i Mamba zelene nijanse. Font koji se koristi za slovnu oznaku je diskretno revidiran, dok je RS logo, koji se nalazi na prednjem i zadnjem delu, sada veći.

Kao što se moglo i predvideti, kabinski prostor je u najvećoj meri ostao neizmenjen, izuzev novog info-zabavnog sistema s većom dijagonalom ekrana, koja sada iznosi 13 inča. Čak i osnovni model raspolaže 10-inčnim, digitalnim klasterom instrumentacije i dvozonskim klima uređajem. Škoda je ažurirala trim i opcije na planu tapacirunga, dok su i dalje u igri opciona sedišta s funkcijama masaže i ventilacije, dostupna uz dodatni trošak.

Mada je Golf eHybrid u ponudi, pogonski portfolio namenjen Octaviji ne sadrži plug-in hibridnu varijantu. Pored toga, Octavia RS će biti dostupna isključivo s benzinskim motorom, što znači da je dvolitarski dizelaš stvar prošlosti.

Odsustvo 2.0 TDI jedinice iz sportske verzije nije iznenađujuće, budući da se prostor za „naftaše“ u Evropi sve više sužava. Štaviše, čisto električni automobili su po prvi put na Starom kontinentu nadmašili po prodaji dizelaše prošle godine.

Performantni dizelaš je u zasebnoj kategoriji, a s ekološkom regulativom koja je sve oštrija, njegovo ukidanje u Octaviji RS ima smisla. Na kraju krajeva, mehanički srodan Golf GTD takođe je otišao u istoriju. Škoda ne govori ništa o Octaviji RS iV „plug-in“ hibrid, uprkos činjenici da VW nastavlja da prodaje Golf GTE.

Redovna Octavia više u ponudi nema trocilindarski 1.0 TSI, što znači da ponuda startuje s većim 1.5 TSI. Ovaj četvorocilindraš je dostupan u standardnoj i blago hibridnoj konfiguraciji, sa 115 ks i 220 Nm, odnosno 150 ks i 250 Nm. Neelektrifikovane varijante dolaze sa šestostepenim manuelnim menjačima, dok oni koji poseduju tehnologiju od 48 V dobijaju sedmostepeni DSG. Modeli opremljeni 1,5-litarskim TSI motorima poseduju isključivo prednji pogon.

Perjanica, takođe dostupna isključivo s pogonom na prednje točkove, koristi ažurirani 2.0 TSI agregat s 265 ks, što je dodatnih 20 „konja“ u odnosu na verziju pre restilizacije. To je u paraleli s VW Golfom GTI, što znači da je maksimalni obrtni moment od 370 Nm ostao nepromenjen. RS model može da se dobije isključivo s DSG menjačkom kutijom.

Škoda će 2025. lansirati i benzinsku verziju s pogonom na sve točkove, koja će ispod haube posedovati 2.0 TSI s 204 ks. U igri je takođe DSG menjač, a prirast u snazi iznosi 14 konja u odnosu na prethodni model dostupan s ovim motorom. Maksimalni obrtni moment ostaje neizmenjen – 320 Nm.

U međuvremenu, ljubitelji dizela ipak neće ostati uskraćeni, jer će moći da se odluče za 2.0 TDI u verzijama sa 115 ks i 300 Nm, odnosno 150 ks i 360 Nm. Prvonavedeni se drži manuelne transmisije, dok će potonji biti dostupan isključivo s automatikom s dvostrukom spojnicom. Oba modela dolaze s pogonom na prednje točkove.

Što se tiče paketa opreme, oni su donekle modifikovani, a kupci će moći da biraju između Octavija u Essence, Selection, Sportline i RS izdanjima. Luksuzni Laurin & Klement model nije dostupan.

S Volkswagenom koji je najavio da će nova generacija Golfa biti čisto električna, postoji verovatnoća da je pred nama finalno ažuriranje Octavije u eri motora s unutrašnjim sagorevanjem. Od kada se nalazi pod krovom VW grupacije, Škoda je kroz četiri generacije prodala više od sedam miliona jedinica svog najpopularnijeg modela. Ovom broju možemo da dodamo 360.000 primeraka prvobitne Octavije sa zadnjim pogonom, koja je prodavana između 1959. i 1971. Električni karavan nalik modernoj Octaviji bi trebalo da stupi na tržište 2026.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime