Mercedes je bio jedna od glavnih tema u padoku prošlog trkačkog vikenda na VN Velike Britanije, zahvaljujući seriji novih unapređenja implementiranih na W13 bolid.
Shodno tome, nemačko-britanski tim se nada da će i dalje profitirati na poboljšanjima, budući da uzlazna putanja postoji još od VN Španije u Barseloni.
Mada nije dominirao u trci, Mercedes je delovao veoma moćno u Silverstonu, s Luisom Hamiltonom koji je završio na trećem mestu, pretekavši Šarla Leklera u finalnoj fazi trke. Dobrom rezultatu bi verovatno doprineo i Džordž Rasel, da nije imao peh nakon starta, kada se našao u opštem karambolu i bio prisiljen da odustane.
Po Mercedesovom glavnom inženjeru, Endrjuu Šovlinu, tim konačno može da se fokusira na izvlačenje maksimalnih performansi iz W13, a ne na ispravljanje postojećih problema.
„U prvih par trka, doslovno smo se borili za opstanak, vozači su se borili za opstanak s problematičnim automobilom. Međutim, uradili smo pristojan posao s osvajanjem poena, iskoristivši priliku kada su drugi imali nevolje s pouzdanošću.“
Na pitanje da li smatra da će tim primeniti novi koncept, Šovlin je rekao: „Mislim da će biti tako, promenili smo koncept u Barseloni, odnosno način na koji je automobil funkcionisao, trudeći se da rešimo neke probleme s poskakivanjem.
Dok su naše nevolje s poskakivanjem, sasvim opravdano, generisale veliko interesovanje u uvodnim trkama, ako nas pogledate sada u Silverstonu, mislim da smo na putu da to potpuno rešimo.“
On je nastavio istakavši da je još jedan problem s W13 predstavljala krutost. Bolid i dalje leži previše nisko sa suviše krutim podešavanjem ogibljenja, što može biti problem na stazama koje nisu savršeno ravne, što je zapravo slučaj s većinom, ali Šovlin se nada da će i to biti uskoro rešeno.
Auto Moto Show