Naslovna AKTUELNO Abarth, Alfa Romeo i Lancia na “Rétromobile 2023”

Abarth, Alfa Romeo i Lancia na “Rétromobile 2023”

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Lancia

„Lancia je progresivan klasičan brend koji nastoji da postane primamljiv, verodostojan i poštovan u evropskom premijum segmentu, oslanjajući se na više od 116 godina istorije i legendarnih vozila koja su sastavni deo istorije automobilske industrije, kako italijanske tako i svetske.

Model 037, kao i modeli Stratos i Delta, predstavljaju brutalna reli vozila i rekordere sa više titula nego ijedno drugo vozilo u automobilskom svetu. Ovi trkački automobili, zajedno sa prelepim perjanicama brenda poput modela Flaminia i Aurelia, inspirišu nas da dizajniramo vozila budućnosti i odgovorimo na izazove nove ere električne mobilnosti. Baš tu na scenu stupa „Lancia Classiche“ program. Ovom inicijativom brend pokazuje svoju posvećenost očuvanju i promociji originalnosti i autentičnosti legendi svoje slavne prošlosti,“ izjavio je izvršni direktor brenda Lancia Luka Napolitano (Luca Napolitano).

  1. izdanje revije Rétromobile, najstarije i najprestižnije evropske revije klasičnih automobila, održaće se od 1. – 5. februara u izložbenom centru Paris Expo Porte de Versailles. Na ovom prestižnom francuskom događaju biće predstavljeno preko 1.000 vozila i biće domaćin za preko 600 međunarodnih izlagača i skoro 130.000 posetilaca. Lancia nije mogla da propusti šansu da se predstavi na ovom događaju sa odeljenjem Stellantis Heritage. Cilj ovog odeljenja osnovanog 2015. godine jeste zaštita i promocija istorijskog nasleđa brendova Alfa Romeo, Fiat, Lancia i Abarth, a svoju misiju sprovodi učešćem na događajima i nuđenjem usluga posvećenih ljubiteljima i vlasnicima klasičnih automobila italijanskih brendova ove grupe.

Lancia Rally 037, agresivni i minimalistički stil Svetskog reli šampionata 1983.

Sa „funkcionalnim“ i oštrim formama kako spreda tako i pozadi, Lancia Rally 037, poznatiji kao kod projekta u kom je nastao, „037“, čist je sportski automobil koji otelotvoruje poznatu pobedu Davida nad Golijatom. Lancia Rally 037 bio je poslednje vozilo s pogonom na dva točka koji je osvojio Svetsko prvenstvo u reliju 1983. godine, nadvladavši moćne protivnike s pogonom na sve točkove.

Zasnovan na modelu Beta Montecarlo, Lancia Rally 037 nije dizajniran kao vozilo za masovnu proizvodnju s obzirom da je model na putevima bio je striktno potreban za ulazak u svet relija. Predstavljen je 1982. godine na Sajmu automobila u Torinu, a proizvedeno je 200 primeraka kako bi se dobio pristup grupi B, ali svega 53 primerka su opremljena za takmičenje.

Debitovao je na reliju Costa Smeralda u aprilu 1982. godine i zvanično se takmičio u sezoni 1983. sa zvaničnim timom Lancia Martini Racing. Model 037 je dominirao svetskim prvenstvom od svoje prve trke i osvojio Monte Karlo sa Valterom Rorlom (Walter Röhrl) za volanom. Na kraju sezone, uprkos jakoj konkurenciji novog Audijevog modela Quattro sa pogonom na sve točkove, Lancia je osvojila Svetsko prvenstvo u konstruktorima i osvojila drugo mesto u Svetskom prvenstvu za vozače i Evropskom i Italijanskom prvenstvu. 

Opremljen četvorocilindarskim motorom s ubrizgavanjem goriva s dve bregaste osovine, sa snagom od 260 do 305 ks u zavisnosti od zapremine motora (od 1.995 do 2.111 ccm), Rally 037 se pokazao kao lagano, okretno vozilo visokih performansi sa superiornim upravljanjem i trenjem na putu. Ovo je takođe omogućeno zahvaljujući njegovoj originalnoj hibridnoj, monokok i cevastoj konstrukciji koju je opremila radionica Pininfarina, koja je razvila agresivnu i elegantnu karoseriju sa značajnim aerodinamičkim opterećenjem ka tlu. Da bi se postigla maksimalna efikasnost, napravljen je od poliestera sa ojačanjima od fiberglasa, a hauba i poklopac prtljažnika mogu se vrlo brzo odvojiti. Minimalistički i racionalni enterijeri bili su neophodni za takmičenje. Pored toga, imao je nekoliko aerodinamičkih dodataka, uključujući upadljiv zadnji spojler, što ga je učinilo još impresivnijim. 

Lancia Classiche program nasleđa, jedinstveni sertifikati i usluge

  1. izdanje revije Rétromobile je prilika za brend Lancia da podrži program nasleđa „Lancia Classiche“, koji čini niz usluga za zaštitu i promociju originalnosti i autentičnosti istorijskih vozila ovog brenda. Komisiju za sertifikaciju predvode generalni direktor brenda Lancia i šef odeljenja za nasleđe, gde se nalaze svi proizvodni registri i sva tehnička dokumentacija koju komisija koristi za analizu podataka o pregledanim vozilima.

Program nasleđa Lancia Classiche čine dva sertifikata: sertifikat o poreklu i autentičnosti i servis restauracije. 

Sertifikat o poreklu. Lancia nudi priliku da otkrijete istoriju svakog automobila kroz broj šasije. Usluga pruža tačan pregled dokumenata u proizvodnim registrima brenda i izdavanje sertifikata koji potvrđuje godinu proizvodnje automobila i originalnu konfiguraciju: specifikacije modela, serijski broj motora, originalne detalje eksterijera i unutrašnjosti.

Sertifikat autentičnosti. Nakon detaljne analize istorijskog automobila i provere njegovih proizvodnih podataka i tehničkih specifikacija u arhivi kompanije Lancia, uz podršku odeljenja za nasleđe i stručnjaka, biće potvrđena autentičnost klasičnog automobila. Da bi se dobio ovaj sertifikat, svaki automobil prolazi kroz rigoroznu inspekciju i proces procene koji sprovodi specijalizovani tim, proveravajući autentičnost automobila i njegovih komponenti i funkcionalnost glavnih mehaničkih delova.

Servis restauracije. Isti tim koji brine o istorijskoj kolekciji brenda Lancia dostupan je i privatnim klijentima, sa uslugama koje se kreću od jednostavnog održavanja do potpune restauracije: od dijagnostike do spoljašnje restauracije, popravke pojedinačnih mehaničkih i estetskih komponenti i završnog testiranja.

Alfa Romeo

Sa 130.000 očekivanih posetioca, više od 600 izlagača iz svih krajeva sveta i više od 1.000 izloženih automobila, 47. izdanje manifestacije „Rétromobile“ u Parizu, najstarijeg salona klasičnih automobila u Evropi, biće održano od 1. do 5. februara 2023. 

Odeljenja za nasleđe Alfa Romea i Stellantisa nastupaće na ovom važnom događaju koji će se održati u Porte de Versailles. Odeljenje za nasleđe osnovano je u Torinu 2015. sa misijom da povrati, sačuva i promoviše brend Alfa Romeo i njegovo istorijsko nasleđe učešćem u događajima u automobilskoj industriji i pružanjem usluga ljubiteljima i vlasnicima klasičnih automobila. Dva dragocena klasična automobila biće izložena na štandu na sajmu „Rétromobile“: Alfa Romeo S.Z. (1989.) i the Alfa Romeo 1900 Super Sprint (1956.).

Alfa Romeo S.Z. (ES30), 1989.

Izloženi model je više jedinstven nego što je redak. Kao jedan od prvih koji su proizvedeni, to je „ex-works“ automobil sa test staze Baloko, koji je korišćen za testiranje različitih rešenja. Kao pravi pravcati „labaratorijski“ automobil, razlikuje se od kasnijih S.Z. modela u nekim detaljima, u tolikoj meri da se može smatrati prototipom. U pitanju je bio ambiciozan projekt pod nazivom ES30, tj. „Experimental Sportcar 3.0 litres,“ koji je nastao iz želje brenda Alfa Romeo da osnaži svoju tradiciju sportskih automobila sa pogonom na zadnjim točkovima koristeći nove tehnologije. Brend je poverio proizvodnju hiljadu modela proizvođaču automobila Zagato, koji ih je sklapao u fabrici na obodima Milana. Tako je rođen Alfa Romeo S.Z. (Sprint Zagato), čistokrvni sportski automobil sa agresivnim ali nepogrešivim konturama. Postavljen je na čeličnu osnovu, a spoljašnost je napravljena od kompozitnih materijala dok su podovi i mehanika bazirani na Alfa Romeo 75 takmičarskom automobilu (grupa A), sa trolitarskim V6 motorom ojačanim na 207 KS, za maksimalnu brzinu od 245 km/h. Proizvodnja je postavila presedan korišćenjem CAD/CAM (dizajn uz pomoć računara, proizvodnja uz pomoć računara) sistema za dizajniranje i proizvodnju, što je omogućilo da se značajno smanji vreme potrebno za razvoj, posebno u pogledu finih detalja i promena napravljenih za vreme same proizvodnje.

Automobil je u potpunosti rasklopljen i temeljno obnovljen u radionici za klasike: karoserija je skinuta i obnovljena; enterijer je potpuno renoviran sa ciljem da se očuva; rezervoar za gorivo je očišćen posebnim tretmanom; motor je takođe temeljno servisiran; a felne su potpuno očišćene kako bi se očuvao originalni izgled.

Alfa Romeo 1900 Super Sprint, 1956.

Godine 1955. 1900 Sprint zamenila je verzija „Super Sprint“, koja je nastavila da se proizvodi do 1958. sa ukupno 599 modela. 1900 Super Sprint je bio vrlo sličan svom prethodniku i imao je novi petobrzinski prenosni sistem koji je ostao na upravljaču, ali je imao suženije raspone. Mehaničke komponente su iste kao i na limuzini 1900 Super T.I. sa radnom zapreminom od 1975 cm3 i dva obrnuta dvostruka karburatora. Redni četvorocilindarski motor isporučuje 115 ks pri 5500 o/min što omogućava maksimalnu brzinu od 190 km/h.

Prepoznatljiva elegancija brenda Alfa Romeo omogućena je Touring Body dizajnom karoserije, koji, u kombinaciji sa odabirom materijala, obezbeđuje da je automobil lak, sa niskim koeficijentom aerodinamike – što je optimalno za trkačke performanse. 

Zahvaljujući sertifikatu o poreklu koji izdaje Stellantisovo odeljenje za nasleđe – Alfa Romeo Classiche, možemo da potvrdiom da je model u privatnom vlasništvu koji je izložen proizveden 14. jula 1956. i da je prodat tri dana kasnije u Parizu. Plava boja i motor su originalni elementi ovog automobila.

Alfa Romeo Classiche

Program nasleđa „Alfa Romeo Classiche“ pruža asortiman usluga sa konkretnim ciljem da zaštiti i promoviše istorijat legendarnog italijanskog brenda. Više rukovodstvo brenda lično je uključeno u sve aktivnosti koje obuhvataju te posebne usluge. Zapravo, predsedavajući komisije za sertifikovanje je izvršni direktor brenda Alfa Romeo i direktor za nasleđe, a podršku pruža i Alfa Romeo muzej, u kome se čuvaju svi proizvodni registri i sva tehnička dokumentacija koju komisija koristi da analizira informacije o automobilima koji se ispituju.

Program nasleđa Alfa Romeo Classiche obuhvata sertifikat o poreklu, koji omogućava da se istraži istorija svakog automobila pomoću broja šasije. Usluga obuhvata temeljnu dokumentarnu proveru u arhivu kompanije i izdavanje sertifikata koji potvrđuje godinu proizvodnje automobila i originalnu konfiguraciju: specifikacije modela, serijski broj motora, originalni eksterijer i detalje enterijera.

Sertifikat autentičnosti je dokument kojim brend, uz podršku odeljenja za nasleđe, potvrđuje autentičnost klasičnog automobila. Kako bi se pribavio ovaj sertifikat, svaki automobil mora da prođe strog proces inspekcije i evaluacije koji obavlja specijalizovani tim, čime se potvrđuje autentičnost automobila i njegovih komponenti kao i ispravnost glavnih mehaničkih delova.

 

Konačno, u okviru usluge „Restoration service“, isti tim koji čuva Stellantisovu istorijsku kolekciju biće dostupan privatnim klijentima, sa uslugama koje obuhvataju sve od jednostavnog servisiranja do potpune restauracije. 

Abarth

Od 1. februara, Abarth će biti prisutan na Rétromobile sajmu u Parizu sa modelom Fiat-Abarth 850 TC; kako je ovo najstariji sajam klasičnih automobila u Evropi, suštinski deo ovog događaja moralo je da bude Stelantisovo odeljenje za očuvanje nasleđa, osnovano u Torinu 2015. godine.

Modelu Fiat-Abarth 850 TC – kojeg je odeljenje Heritage našao u vrlo zapuštenom stanju – tehničari odeljenja Officine Classiche vratili su stari sjaj pedantnim i mukotrpnim radom na restauraciji karoserije, mehanike, unutrašnjosti i instrumenata. Automobil će biti izložen dok su radovi u toku, kako bi svedočio o kvalitetu izrade tehničara.

Veoma redak primerak modela Fiat-Abarth 850 TC baziranog na FIAT-u 600, rezultat je dugih sati i napornog rada odeljenja za nasleđe Officine Classiche: sjajna farba na karoseriji, uključujući i putnički prostor, u kojem su sedišta i presvlake uklonjene baš s ciljem da se pruži uvid u restauratorske radove. 

Ovaj model je pravi trkački automobil, zbog opsesivne pažnje koju je Karlo Abart posvetio potpunom redizajniranju svojih automobila u pogledu njihove mehanike i šasije; jedan primer je činjenica da je svaka klipnjača između četiri klipa ponovo izbalansirana umetanjem mikroskopskih titanijumskih tegova u metalno livenu komponentu i na svakom od njih su ugravirani inicijali majstora koji je završio posao.

Fiat-Abarth 850 TC je prvi Scorpion automobil sa oznakom „Turismo Competizione“, miran porodični automobil pretvoren u agilan, lagan i brz trkački automobil koji je osvojio brojna evropska takmičenja. Karlo Abart je kao svoju polaznu tačku uzeo Fiat 600 D, opremljen sa četvorocilindarskim motorom od 767 kubika, čiji je kapacitet povećan na 847 kubika, čime je snaga motora dostigla 52 ks pri 5800 o/min. Unapređeni automobil mogao je da dostigne 140 km/h, pa je bilo potrebno raditi na kočionom sistemu, gde su diskovi zamenili bubnjeve na prednjim točkovima. Abarth zasnovan na modelu 600 uskoro će dobiti i novi izgled: ispod – a zatim umesto – prednjeg branika došli su uljani radijatori; zatim da bi se sve snažniji motor dodatno ohladio, vrata prtljažnika se drže u podignutom položaju pomoću nosača, nagoveštavajući ono što će postati zadnji blatobran, još jedna tipična karakteristika energičnog Abarth-a.

Uspesi na stazi su ubrzo usledili, posebno u trkama izdržljivosti koje su istakle i performanse i pouzdanost 850 TC. Na kraju, primerak izložen na štandu ima svoju priču: automobil je zapravo pripadao vladinoj agenciji Guardia di Finanza (italijanska finansijska policija), koja ga je koristila da analizira svoje aktivnosti sprečavanja i suzbijanja krijumčarenja.

Misija Stelantisovog odeljenja za očuvanje nasleđa je da povrati, zaštiti i iskoristi istorijsko nasleđe brendova, kao i da promoviše i širi vrednosti koje još uvek neguju, kako učešćem u industrijskim događajima, tako i nudeći nove usluge i mogućnosti ljubiteljima klasičnih automobila. To uključuje posete Centru za nasleđe u Torinu, sertifikate o poreklu, potvrdu autentičnosti, restauraciju i drugo. 

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.
Prethodni tekstZEEKR planira 2 nova modela, ulazak u Evropu i udvostručavanje prodaje
Sledeći tekstBMW se priprema za testiranje baterija u čvrstom stanju

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime