Naslovna ECO TECH Motor “na vodu” koji isporučuje 400 ks

Motor “na vodu” koji isporučuje 400 ks

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Prodaja električnih automobila je nešto usporila, tako da su proizvođači poput Tesle ostvarili nešto slabije prodajne rezultate.

Ono što je izvesno je da bi se mnogi kupci automobila radije okrenuli nekim drugim alternativama, a jednu od njih predstavljaju solucije koje uključuju vodonik.

Novi motor „na vodu“ je jedan od prvih svoje vrste u istoriji, a ono što ga čini posebnim je ne samo što isporučuje 400 ks, već je i efikasnija opcija od bilo koje druge bazirane na vodoniku.

Novi motor na vodu: EV i konvencionalni vodonik će uskoro biti zamenjeni

AVL, austrijska kompanija za automobilski inženjering, razvila je inovativni motor s unutrašnjim sagorevanjem na vodonik, koji bi mogao da napravi revoluciju, kako u auto-moto sportu tako i regularnom transportu. Prototip agregata od 400 ks može kao gorivo da koristi vodonik, s nultom emisijom ugljen-dioksida, pružajući performanse uporedive s tradicionalnim motorima s unutrašnjim sagorevanjem.

Za razliku od drugih vodoničnih pogonskih sklopova koji koriste gorivne ćelije, AVL-ova tehnologija primenjuje direktno ubrizgavanje vodonika u komoru za sagorevanje. Ovo omogućava motoru da radi slično kao konvencionalni benzinski ili dizel motor. Ova tehnologija se zasniva na decenijama AVL-ovog iskustva na polju pogona visokih performansi.

Rana testiranja veoma obećavaju kada je reč o primeni u auto-moto sportu. Ujedno, trke predstavljaju idealan poligon za razvoj tehnologije vodoničnih motora, koja bi na kraju mogla da pronađe mesto i u putničkim automobilima. Na tome, kao što je poznato, radi i Toyota. Vodonični motor austrijske kompanije vozačima pruža zvuk, emocije i uzbuđenje poput benzinskih jedinica.

Ovaj proboj pokazuje da visokoperformantna vozila ne moraju da žrtvuju karakterističan doživljaj u vožnji pri prelasku na čistiju energiju. AVL-ova tehnologija vodoničnog motora mogla bi da omogući svetu auto-moto sporta i automobilskoj industriji da dramatično smanje svoj ugljenični otisak.

AVL motor na vodonik – novi prototip pristiže s namerom da promeni sve

Ova pogonska jedinica je zasnovana na tehnologiji motora s unutrašnjim sagorevanjem, ali s ključnim razlikama u poređenju s konvencionalnim benzinskim ili dizel motorima. Dok normalni motori SUS sagorevaju benzin ili naftu, AVL-ov motor sagoreva vodonik u cilju prozvodnje energije.

Kako sve to funkcioniše? Vodonik se u gasovitom stanju ubrizgava u komoru za sagorevanje, zatim se sabija i pali svećicom, baš kao i u benzinskom motoru. Sagorevanje vodonika zatim pokreće klipove a glavni nusproizvod koji se emituje tokom ovog procesa je vodena para, ne ugljen-dioksid.

Naravno, postoje i izazovi povezani sa sagorevanjem čistog vodonika u motorima SUS. Opseg zapaljivosti vodonika u vazduhu i brzina sagorevanja razlikuju se od benzina. Ovo zahteva prilagođavanje sistema ubrizgavanja goriva, vremena paljenja, dizajna komore za sagorevanje i sistema za hlađenje u poređenju s konvencionalnim motorima.

AVL-ovi inženjeri su optimizovali dizajn vodoničnog motora u cilju postizanja što bolje efikasnosti i izlazne snage. Ovo podrazumeva rad motora s većim stepenom kompresije, kako bi se iskoristila prednost bržeg sagorevanja vodonika. Prototip postiže toplotnu efikasnost od preko 50 odsto, znatno veću od ekvivalentnog benzinskog motora.

400 ks i produžen domet: šta možemo očekivati od ovog vodoničnog motora?

AVL-ov prototip motora koji sagoreva vodonik isporučuje 400 ks i posebno je kreiran i optimizovan da radi na dotično gorivo. Agregat je baziran na 2,0-litarskom četvorocilindarskom motoru koji je modifikovan tako da se nosi s jedinstvenim svojstvima sagorevanja vodonika.

Ključni detalji u vezi s prototipom:

  • Koristi direktno ubrizgavanje vodonika u cilindre za optimalno sagorevanje. Ovo omogućava preciznu kontrolu mešavine vodonika i vazduha.
  • Kompresioni odnos je povećan na 14:1, što je veća vrednost u poređenju s normalnim benzinskim motorom. Ovime se koriste prednosti više temperature samozapaljivanja vodonika.
  • Namenski softver za kontrolu motora je razvijen da bi se uzela u obzir veća brzina sagorevanja vodonika i širi opseg zapaljivosti u poređenju s benzinom
  • Glava cilindra, klipovi, ventili i brizgaljke su redizajnirani da bi izdržali višu temperaturu i pritisak tokom sagorevanja vodonika.
  • Lagani materijali poput aluminijuma i titanijuma su iskorišćeni da bi se nadoknadila niža energetska gustina vodoničnog goriva.

Sve u svemu, AVL-ov prototip od 400 ks demonstrira potencijal vodonika u optimizovanom motoru s unutrašnjim sagorevanjem. On praktično služi kao platforma za dalji razvoj i značajno je dostignuće u tehnologiji vodoničnih motora.

Motor na vodonik koji isporučuje 400 ks nije pronalazak na koji nailazimo svaki dan i svakako je spreman da donese revoluciju na puteve. U tom smislu, ostaje samo da se razjasni pitanje da li će to funkcionisati i u ledenim sredinama kao što je Aljaska, gde je teško izvesti mehanizam sagorevanja ovog goriva. Ipak, baterijski pogonjena vozila definitivno imaju čega da se plaše.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime