Naslovna ECO TECH Toyota kreirala sistem filtera motora koji može da hvata ugljen-dioksid iz atmosfere

Toyota kreirala sistem filtera motora koji može da hvata ugljen-dioksid iz atmosfere

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Toyota je testirala sistem vazdušnog filtera na vodonično pogonjenom GR Corolla GR prototipu.

Iz Toyotinih plemenitih napora u cilju spasavanja motora s unutrašnjim sagorevanjem, definitivno proističu interesantne nove tehnologije.

Japanski proizvođač već izvesno vreme testira sistem filtera koji može da uhvati atmosferski ugljen-dioksid. Ipak, još uvek je dugačak put do momenta kada će biti spreman za serijsku proizvodnju.

Toyota je dotičnu tehnologiju instalirala na motor SUS koji kao gorivo koristi vodonik. Agregat je instaliran ispod haube trkačke GR Corolle, a sistem filtera radi tako što hvata ugljen-dioksid koji se zatim ispušta u tečnost, i to uz pomoć toplote koju stvara motor, bez zahtevanja za dodatnom energijom.

Nažalost, proći će izvesno vreme pre nego što se ova tehnologija nađe u nekom narednom Priusu. Filter prikuplja premalo ugljenika da bi neutralisao emisiju prosečnog benzinskog motora i mora konstantno da se zamenjuje. Trkački automobil je uspevao da isfiltrira oko 20 grama ugljen-dioksida u okviru 20 krugova, što nije mnogo. Da bismo ovu vrednost stavili u kontekst, treba istaći da benzinski motor može da emituje  gotovo 2.300 grama CO2 po potrošenom litru benzina.

Toyota je odbacila aktuelne industrijske trendove ranije ovog meseca, kada je predsednik kompanije, Akio Tojoda, najavio „kapitalni projekat razvoja motora“, u vreme kada kompletna konkurencija ulaže sve u baterijski pogonjena vozila. Japanski proizvođač još uvek nije spreman da sav ulog stavi na električna vozila, predviđajući sporije usvajanje i smanjenu tržišnu penetraciju, propagirajući u isto vreme širi pristup u postizanju ugljenične neutralnosti.

Toyota veruje da će benzinski motori, hibridi i vozila na gorivne ćelije nastaviti da egzistiraju. Japanska kompanija i drugi proizvođači automobila takođe rade na vodoničnim motorima s unutrašnjim sagorevanjem, koji gotovo da su u potpunosti ugljenično neutralni. Dodavanje specijalnog filtera takvom motoru, učinilo bi ih 100 odsto ekološki prihvatljivim, ali u Toyoti kažu da dotična tehnologija može da funkcioniše i na benzinskim motorima.

Foto: CarScoops

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime