Naslovna DIZAJN Honda CR-V e:FCEV u virtuelnom “Shadow Line” izdanju

Honda CR-V e:FCEV u virtuelnom “Shadow Line” izdanju

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Kao deo svojih napora da elektrifikuje gamu, Hondin američki ogranak će ove godine plasirati kvartet održivih noviteta, i to jedan s Acurinom značkom i tri modela matične marke.

Premijum filijala će uskoro na tržište lansirati ZDX, čisto električni SUV/krosover srednje veličine, uz ZDX Type S varijantu, kao luksuznu verziju  GM-ove Ultium BEV3 arhitekture na kojoj počivaju Cadillac Lyriq, GMC Hummer EV i Chevrolet Blazer EV. Honda će u ponudu staviti sopstvenu alternativu, Prologue SUV/krosover, ali to naravno nije sve.

Umesto toga, istinski bestseler će uskoro postati restilizovani Civic za 2025., koji konačno dobija željno očekivanu hibridnu verziju (u SAD), koja će se pridružiti CR-V i Accord hibridima. Međutim, u okviru istih elektrifikacionih napora, imamo i jedan nesvakidašnji model, CR-V e:FCEV, koji je praktično jedino putničko vozilo na gorivne ćelije koje se proizvodi na lokalnom planu.

Da pojasnimo, mada je tehnologija dotičnog modela prilično komplikovana, nova vodonično pogonjena Honda CR-V takođe dolazi s baterijom koja može da se dopunjuje. Zahvaljujući odvojenom paketu od 17,7 kWh, koji je srodan onima u regularnim priključnim hibiridima, CR-V može da obavi kratka putovanja na čisto električni pogon (46 kilometara).

Kada izađe van urbanih područja, prednje postavljeni elektromotor, koji isporučuje 176 ks i 310 Nm, elektrone dobija iz sistema gorivnih ćelija, koji se napaja vodonikom iz rezervoara kapaciteta 4,3 kilograma, dodajući na domet 435 kilometara.

Biće interesantno videti kako će ovaj složeni sistem funkcionisati u praksi, odnosno da li će neke komponente zadavati glavobolju vozačima. Ipak, vreme je da se ova tehnologija ustali u ponudi, mada će za opšte usvajanje biti neophodne značajne subvencije i razvijena infrastruktura.

Znamo do koje mere nedostatak stanica za punjenje ograničava upotrebu automobila koji koriste vodonik u pogonske svrhe. U Americi su one uglavnom koncentrisane u Kaliforniji. Shell je čak nedavno najavio zatvaranje sedam od 55 lokacija za punjenje zbog problema u snabdevanju, što bi za posledicu moglo da ima i porast cene vodonika u odnosu na pre par godina.

Ipak, oni koji su se nameračili da voze Hondu CR-V e:FCEV možda će moći da uživaju u dodatnim estetskim detaljima, poput onih koje je kreirao virtuelni umetnik Nikita Čujko, poznatiji kao „Kelsonik“, koji je osmislio paket nazvan „Shadow Line“. Atraktivno, zar ne?

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime