Naslovna ECO2 Novi šef Toyote smatra da ima mesta za vodonik u ekološkom miksu

Novi šef Toyote smatra da ima mesta za vodonik u ekološkom miksu

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Kođi Sato, čovek koji je zamenio Akija Tojodu na čelu japanskog automobilskog giganta, dao je intervju u vezi s tim kako bi najveći svetski proizvođač trebalo da smanji flotnu emisiju i postane ugljenično neutralan do sredine ovog veka, u okviru Toyota Environmental Challenge 2050 plana.

On je objasnio da ne postoji pojedinačna solucija, jer plan podrazumeva investiranje u različite tehnologije.

Kođi Sato kaže da trajnost baterija u čvrstom stanju ostaje „ogroman izazov“. Međutim, on i dalje gaji optimizam: „Ako prođemo to poglavlje, energetska efikasnost će biti zaista fantastična. Tu smo, ali nam je potrebno nešto vremena.“ Januara prošle godine, Toyota je najavila da će imati hibridni model s čvrstim baterijama u prodaji do 2025.

Sintetičkim gorivima je takođe potrebno izvesno vreme da evoluiraju, kaže ovaj pedeset trogodišnji inženjer. On je spomenuo energiju neophodnu za proizvodnju e-goriva, koja je i dalje skupa, tako da će ih samo dalji tehnološki napredak učiniti održivim u smislu masovne proizvodnje. Vredno je pomena da je Porsche započeo proizvodnju sintetičkog goriva u fabrici u Čileu, budući da proizvođač iz Cufenhauzena smatra da motori SUS mogu preživeti, uprkos neizbežnoj električnoj budućnosti. Međutim, šef marke Volkswagen, Tomas Šefer, nedavno je izjavio da e-goriva stvaraju „nepotrebnu buku“, budući da su motori s unutrašnjim sagorevanjem „stara tehnologija“.

Da se vratimo na Toyotu: Kođi Sato priznaje da kompanija koju vodi možda malo zaostaje za rivalima u smislu električne ponude, jer gama još uvek nije dovoljno pokrivena. U izjavi koja je usledila, on je dao prednost kvalitetu u odnosu na kvantitet: „Ne radi se samo o brojkama u smislu koliko modela imamo na tržištu, već o tome koliko su oni dobri, kako za kupce tako i životnu sredinu.“

Novopečeni šef Toyote je dodao da smanjenje emisije treba biti postignuto ne samo uz pomoć hibrida, „plug-in“ hibrida, elektromobila i sintetičkog goriva, već i vodonika. On nije striktno mislio na gorivne ćelije, već i motore s unutrašnjim sagorevanjem modifikovane tako da mogu da funkcionišu na vodonik, s čim se već eksperimentiše u GR Yaris i GR Corolla trkačima.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime