Lej Džun, generalni direktor kompanije Xiaomi, rekao je na Danu investitora 23. aprila, da bruto profitna marža modela SU7 iznosi približno 5 do 10 odsto, uz dobru podršku dobavljača.
On je dodao da je potrebno ponovo potvrditi specifične brojke vezane za maržu, jer je prodajni obim mnogo veći od očekivanog.
Od 20. aprila do sada, obim porudžbina za Xiaomi SU7 premašio je 70.000 jedinica. Cilj isporuke ove godine je 100.000 jedinica. U početku, lični cilj Leja Džuna bio je da prodaje 10.000 automobila mesečno, dok je prvobitni podrazumevao plasman od 72.000 primeraka tokom cele godine. Prema Xiaomi Auto aplikaciji, trenutni ciklus isporuke za SU7 je 29-32 nedelje, SU7 Pro 28-31 nedelja a SU7 Max 32-35 nedelja.
Nedavno, tokom nedelje od 8. do 14. aprila, Xiaomi je isporučio 2.394 SU7. Prema podacima o osiguranju vozila, Peking je bio na prvom mestu s 415 osiguranih Xiaomija SU7, a slede Hangžuu (166), Šangaj, Šenžen i Gvangžu.
Rangiranje | Marka | Obim isporuka |
1 | BYD | 50822 |
2 | Li Auto | 7160 |
3 | Tesla China | 6212 |
4 | Aito | 4906 |
5 | Leapmotor | 3976 |
6 | Zeekr | 2677 |
7 | NIO | 2529 |
8 | Xiaomi | 2394 |
9 | Denza | 2222 |
10 | XPeng | 1611 |
Takođe je vredno istaći da se očekuje da će dnevni proizvodni kapacitet Xiaomija porasti na više od 400 jedinica, a očekuje se da će mesečna proizvodnja dostići 12.000 automobila, prema kineskim izvorima.
Trenutno, depozit za porudžbinu iznosi 5.000 juana (690 dolara). Usred konkurentnog tržišta, mnogi brendovi su spremni da subvencionišu 5.000 juana kako bi privukli više porudžbina. Do sada, Luxeed nudi subvenciju od 5.000 juana kada kupci pokažu zvaničnu potvrdu porudžbine Xiaomija SU7. Čini se da i Nio sledi primer u nekim od svojih prodajnih salona, gde se sa verifikovanom porudžbinom za neki Nio model daje subvencija od 5.000 juana, s tim što bi kapara mogla biti refundirana.