Naslovna PREMIJERE Novi Ferrari 12Cilindri zadržava atmosferski V12 motor

Novi Ferrari 12Cilindri zadržava atmosferski V12 motor

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Nema turbopunjača, nema hibridnog sistema – kod Ferrarija 12Cilindri, sve se vrti oko 6,5-litarskog, atmosferskog V12 motora.

Ferrari je jedinstven po načinu na koji u jednakoj meri prihvata tradiciju i najsavremeniju tehnologiju.

Ovo je možda najočiglednije kada je u pitanju najnoviji model kultne italijanske marke – 12Cilindri. Radi se o nasledniku 812 Superfasta, predstavljenom u četvrtak u Majamiju.

Jedinica radne zapremine 6,5 litara, s cilindarskim redovima pod 65 stepeni, najnovija je evolucija Ferrarijevog F140 V12, koji je prvi put korišćen u modelu Enzo pre dve decenije. U slučaju 12Cilindri, proizvodi 830 ks pri „vrištećih“ 9.250 o/min, odnosno 680 Nm maksimalnog obrtnog momenta pri 7.250 o/min. Nema ni hibridne asistencije, ali bez obzira na to, Ferrari je uspeo da ispuni sve relevantne standarde po pitanju emisije izduvnih gasova.

Motor je sličan onom u 812 Competizione, zajedno s titanijumskim klipnjačama i mehanizmom ventila koji odbacuje tipične hidrauličke podizače u korist krutog sistema s pratećim valjcima. Međutim, ono što je jedinstveno je „aspirirano formiranje obrtnog momenta“, koje koristi elektroniku u cilju modifikovanja krive obrtnog momenta u trećem i četvrtom stepenu prenosa.

Menjač je osmostepeni s dvostrukom spojnicom, postavljen pozadi, koji obećava 30 odsto brže promene u odnosu na jedinicu u modelu 812. S obzirom da je dotični automobil bio jedan od onih s „najbržim“ menjačem, možemo da zamislimo kakav osećaj pruža novajlija.

Prelazak na gume većeg prečnika od 21 inča skraćuje prenosne odnose za pet odsto, doprinoseći boljem ubrzanju. Ferrari navodi vreme sprinta do „stotke“ za 2,9 sekundi, odnosno do 200 km/h za manje od 7,9 sekundi. Spider je tek nešto sporiji, budući da do 100 km/h ubrzava za 2,95 sekundi a do 200 km/h za 8,2 sekunde. Maksimalna brzina u oba slučaja iznosi 340 km/h.

Što se tiče veličine, 12Cilindri je nešto veći od 812 Superfasta, iako mu je međuosovinsko rastojanje kraće za 2,5 centimetra. Dizajn je sličan rešenju koje smo videli kod Rome, s više tehničkih detalja. Crni panel ispred haube i između svetala evocira na soluciju od pleksiglasa, koja je mesto pronašla u ranim primercima 365 GTB/4 Daytone. Generalno, kompletna pojava novajlije podseća na Daytonu.

Što se unutrašnjosti tiče, tu pronalazimo tradicionalni Ferrarijev volan okićen kontrolnim jedinicama. Međutim, za razliku od mnogih novih modela italijanske marke, tu je i centralni displej info-zabavnog sistema. Interesantno, kabinski prostor se ne razlikuje previše od onoga što smo imali prilike da vidimo u Purosangueu, u ovom slučaju bez zadnjih sedišta.

Kao što se i očekivalo, 12Cilindri dobija sve najnovije, izuzetno napredne Ferrarijeve sisteme kontrole šasije, uključujući kontrolu bočnog proklizavanja (Side Slip Control 8), koja je dizajnirana da brže proceni nivo prijanjanja pneumatika. Tu je i inteligentni nezavisni sistem upravljanja na sva četiri točka, koji može da usmerava zadnje točkove u suprotnom smeru. Kao što smo spomenuli, prečnik naplataka je povećan s 20 na 20 cola, s gumama dimenzija 275/35 ZR21 napred i 315/35 ZR21 pozadi. kupci mogu da biraju između pneumatika Michelin Pilot Sport C 5 ili Goodyear Eagle F1 Supersport.

Ferrari navodi samo suvu masu vozila, što znači bez tečnosti neophodnih za vožnju, tako da ne znamo tačnu težinu 12Cilindri. Kupe ima masu od 1.570 a Spider 1.620 kilograma. Dakle, spremni za vožnju teže između 1.680 i 1.725 kilograma. U Ferrariju takođe kažu da je 12Cilindri 15 odsto krući od 812.

Kao što je bilo za očekivati, novi V12 Ferrari neće biti jeftin. Kupe košta 395.000 a kabriolet 435.000 evra. Pretpostavljamo da su svi primerci već rasprodati.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime