Naslovna INFO Lada ima najstariju gamu kineski Zeekr najmlađu

Lada ima najstariju gamu kineski Zeekr najmlađu

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Došlo je vreme je za još jednu proveru starosti globalne automobilske flote.

Budući da se novi modeli konstantno pojavljuju u prodajnim salonima a drugi odlaze u „penziju“, ponuda na tržištu se konstantno menja.

Ovo je najnovija analiza 71 automobilske marke (uključujući osam najrelevantnijih iz Kine) i 766 modela. Rezultati su veoma interesantni i potvrđuju uzdizanje azijskog giganta u okviru automobilskog sektora.

Prosek je izračunat u odnosu na vreme od kada su serijski modeli koji su u ponudi lansirani ili predstavljeni, do zaključno s julom 2023., ne računajući rebrendiranja, laka komercijalna vozila i putničke modele koji su njihovi derivati.

Lada „najstarija“

Kao što je i očekivano, glavni ruski brend kaska po pitanju modernizacije svojih vozila. Strateško ponovno lansiranje Lade, kao kompanije u vlasništvu Renaulta, pre rata u Ukrajini proticalo je dobro zahvaljujući saradnji s Francuzima. Međutim, projekti vezani za nove modele koji su bili u planu su napušteni, a ruski proizvođač danas u ponudi ima pet tipova putničkih automobila s prosečnim vekom od 21,6 godina.

Ne radi se samo o legendarnoj Nivi lansiranoj 1977., koja je u velikoj meri odgovorna za ovakav rezultat. Largus, baziran na Daciji Logan, Granta (predstavljena maja 2011.) i Vesta (septembar 2015.) takođe su vremešni modeli, s tim što novih nema na vidiku.

Slede tri Stellantisove marke

Chrysler, Lancia i Dodge prate Ladu kao marke s najstarijom tržišnom ponudom. Budući da se priprema za obustavu proizvodnje Chryslera 300, američkoj kompaniji je očajnički potreban novi proizvod. Trenutno, prosečna starost umanjene game koja se sastoji od 300 i Pacifice je 13,5 godina. Sledi Lancia s Ypsilonom koji je već 12,4 godine na sceni. Na kraju, tu je Dodge s prosekom od 11 godina, uprkos pozitivnom doprinosu Horneta, koji je predstavljen u avgustu 2022.

Ono što je takođe interesantno je što Tesla, Jaguar (obe marke s prosečnom starošću modela 7,9 godina) i Nissan takođe imaju vremešne ponude, među deset najstarijih na svetu.

„Mlađani“ istok

Najmlađi modeli automobila dolaze iz Kine. Samim tim ne čudi što na tom planu kolo vodi Geelyjev Zeekr, osnovan 2021. Njegova tri proizvoda, 001, 009 i X su prosečne starosti 1,2 godine. Sledeći je još jedan kineski proizvođač, NIO, sa sedam modela u gami i prosečnom starošću 1,4 godine. Zahvaljujući predstavljaju Polestara 3 i 4 u oktobru 2022., odnosno aprilu 2023., švedska marka se našla na trećoj poziciji kada je reč o „najmlađim“ ponudama.

Dinamični Hyundai

Značajan protagonista priče vezane za „mlade“ je Hyundai, koji je sve samo novajlija na automobilskom tržištu. Korejski gigant ima globalno prisustvo s čak 32 različita modela i prosto je neverovatno što je tako masivna formacija u proseku stara tek 3,1 godinu. Najstariji proizvod je i30 za evropsko tržište, predstavljen u septembru 2016. Hyundaijevi sestrinski brendovi, Genesis i Kia, nisu daleko, s 3,1 odnosno 4,7 godina prosečno starim flotama.

Toyota, najpopularnij proizvođa automobila na svetu, ima ponudu u proseku staru 4,6 godina, što je 0,4 godine ispod globalnog proseka. Hondin portfolio je nešto „mlađi“ s 4,3 godine, dok su Fordovi modeli u proseku stari 4,1 godinu. Za razliku od njih, globalni giganti čije su game nešto starije su Nissan, Chevrolet i Volkswagen, s prosečnom vrednošću od više od šest godina.

Autor: Felipe Munoz (JATO Dynamics) via Motor1

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime