Naslovna ECO2 Usvajanje kineskih EV marki ne ide lako u Evropi

Usvajanje kineskih EV marki ne ide lako u Evropi

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Tesla je došao do impresivne prekretnice u Evropi u prvoj polovini 2023.: Model Y postao je najprodavaniji automobil na Starom kontinentu.

Većina ovih vozila dolazila je iz Kine dok je u isto vreme američki proizvođač elektromobila povećao obim proizvodnje u svojoj nemačkoj fabrici.

Honda je upravo počela da prodaje e:Ny1 u Evropi, a stvari izgledaju dosta obećavajuće i kada je reč o kineskim elektromobilima.

Ipak, to ne znači da će sve biti „ružičasto“ za Kineze, naprotiv: čini se da će biti dosta teškoća, barem u početku. Pogledajmo NIO, na primer. Kompanija je počela da prodaje automobile u Norveškoj u septembru 2021. godine, a proširila se na Nemačku, Švedsku, Dansku i Holandiju 2022. To znači da prodaje automobile u Evropi već više od godinu dana. Prema Schmidt Automotive Researchu, kineska kompanija tek treba da ubedi evropske kupce da kupuju njena vozila u većim količinama. Zanimljivo, NIO je jedina firma koja nudi sistem zamene baterija, a već ima raspoređene Power Swap stanice u nekim zemljama, što je velika prednost. Uprkos tome, prodaja je bila niska.

Čini se da je prodaja premijum automobila opšti problem: konzervativnija javnost u Evropi očigledno nije voljna da isproba nova imena, već se drži onih tradicionalnih. Izuzetak je Polestar, švedski brend koji kontroliše kineska kompanija Geely. Njegovi automobili takođe dolaze iz te zemlje, što još jednom pokazuje da stvari možda nisu sjajne za kineske brendove, ali ne idu tako loše za kineske elektromobile. Velikoserijske marke napreduju, ali se takođe suočavaju s nekim preprekama na putu.

BYD već prodaje svoje automobile u Norveškoj i počinje da ih isporučuje na druga tržišta, kao što su Francuska i Portugal. U početku je kompanija prodavala samo svoja najnaprednija vozila, ali ubrzano proširuje svoju ponudu s modelima kao što su Dolphin i ATTO3. Inicijalni testovi pokazuju da je reč o sasvim korektnim modelima, kod kojih ipak ima još dosta toga da se „izbrusi“, što će se u perspektivi manje-više desiti.

Slično se odnosi i na MG4. Ono što svakako utvrđeno u odrađenim testiranjima je da treba izbegavati Linglong pneumatike (koje koristi i Dacia Spring), koji nisu bili na visini zadatka. BYD je reagovao na negativne recenzije obećavši da će ispraviti stvari, ali je gume nekako „zaobišao“, što znači da će one i dalje biti u igri.

Zatim, tu je Ora, brend kompanije Great Wall Motors (GWM). Ora Funky Cat (takođe nazvan Good Cat) je upravo pristigao u Nemačku, gde je prošao kroz procenu ADAC-a. Najveća evropska automobilska asocijacija otkrila je da Funky Cat ima ozbiljan bezbednosni nedostatak vezan za punjenje. Elektromobili obično prestaju da se pune kada su otključani, što omogućava vozaču da raskači kabl. U Funky Catu, iako se utikač može izvaditi, struja nastavlja da teče, zbog čega dolazi do varničenja kada se konektor izvadi iz priključka za punjenje.

Inženjeri uključeni u testiranja su takođe čuli glasno pucketanje i osetili miris paljevine. Prema udruženju, to može „dovesti do habanja kontakata i zagrevanja kontaktnih površina“. ADAC je kontaktirao GWM povodom dotične situacije i dobio odgovor da je kompanija „veoma blisko sarađivala sa TÜV-om i IDIADA-om kao nezavisnom organizacijom za testiranje i obezbeđivanje kvaliteta“ za homologaciju Funky Cata i da je sve u potpunosti u skladu sa svim propisima. Drugim rečima, vozilo je takvo kakvo je i Great Wall ne namerava bilo šta da menja. Udruženje je prijavilo problem Federalnoj upravi za automobilski saobraćaj (KBA). Takođe je savetovalo sve koji odluče da kupe Oru, da uvek prekidaju proces punjenja na stanici pre uklanjanja kabla i da izvlače utikač što je moguće pažljivije i sporije. To će sigurno otežati prodaju u Nemačkoj, posebno zbog odluke GWM-a da ne obraća pažnju na zabrinutost ADAC-a. Čini se da Kinezi imaju štošta da nauče od Japanaca i Korejaca ukoliko žele da uspeju na stranom tržištu.

Iako je još rano za poštenu procenu o tome kako će većina kineskih brendova proći na evropskom tržištu, ovaj početak na neki način ukazuje da su SAIC i Geely krenuli pravim putem kada su odlučili da kupe evropske brendove. Geely ima određenog iskustva s ovim „trojanskim konjima“ i čak je napravio jedan s Renaultom, koji je u skladu s tim i kršten: Horse Powertrain. Na neki način, ovi evropski brendovi zvuče poznatije konzervativnijim kupcima i razbijaju barijeru poverenja koju će BYD, NIO, Xpeng i GWM morati da prevaziđu. Poboljšanje kvaliteta i izbegavanje bezbednosnih problema takođe bi mnogo pomoglo.

Izvor: EcoDrive

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime