Naslovna INFO Centar automobilskih zbivanja se vraća u Ženevu

Centar automobilskih zbivanja se vraća u Ženevu

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Očekuje se da se nemački proizvođači nađu među 30 do 40 marki na čuvenom salonu automobila, za koji organizatori obećavaju da će održati po prvi put od 2019.

Renault, nemački i kineski brendovi, uzeće učešće na Salonu automobila u Ženevi 2024., koji će konačno biti održan nakon dramatičnog otkazivanja nekoliko dana pre početka događaja iz 2020.

Ova godišnja automobilska manifestacija ušla je u krizu te godine, nakon što su švajcarske vlasti u poslednji čas donele odluku da spreče širenje koronavirusa i otkažu 90. izdanje.

Između 30 i 40 automobilskih marki će učestvovati na događaju u Švajcarskoj sledeće godine, saopštili su organizatori, dodavši da će kompletna lista izlagača biti objavljena mesec dana pre početka izložbe, koja bi trebalo da traje od 26. februara do 3. marta. Palexpo centar blizu ženevskog aerodroma još jednom će ugostiti izlagače.

Renault

Francuski proizvođač je u petak potvrdio da će se naći u Ženevi, rekavši u saopštenju da „želi da osigura da manifestacije ovog tipa predstavljaju prave automobilske praznike i da doprinesu reputaciji evropske automobilske industrije“.

Šef Renault grupacije, Luka de Meo, jedan je od velikih pobornika automobilskih salona. Pod njegovom dirigentskom palicom, Renault je na nedavno završenom IAA u Minhenu bio jedna od nekoliko prisutnih marki koje nisu bile nemačke. Isto važi i za događaj održan 2021. Francuski proizvođač naravno planira da bude prisutan i na Salonu automobila u Parizu.

„Ono što mogu danas da kažem je da nemam sumnje u vezi s održavanjem Salona automobila u Ženevi 2024. Ono što je pod znakom pitanja je njegova veličina“, rekao je Sandro Meskita, upravni direktor kompanije Geneva International Motor Show (GIMS).

Meskita je dodao da organizatori ne očekuju da će manifestacija biti kao ona iz 2019., kada je održana poslednji put. Međutim, cilj je privući između 30 i 40 proizvođača, uključujući neke koji će biti prisutni po prvi put.

On nije želeo da imenuje koji su sve brendovi potvrdili svoje učešće, jer će oni sami blagovremeno to objaviti. Ipak, rekao je sledeće:

  • Neke nemačke marke su potvrdile prisustvo. Neimenovani izvori su izjavili da se očekuje da Porsche uskoro objavi svoje planove.
  • GIMS je u kontaktu s oko 20 kineskih brendova i nada se da će dve trećine biti pristune u Ženevi.
  • GIMS je imao detaljne pregovore sa Stellantisom, najvećim evropskim proizvođačem automobila posle Volkswagen grupacije, u vezi s učešćem na salonu automobila.

Sestrinski događaj u Dohi

Mimo događaja u Ženevi, GIMS ima desetogodišnji ugovor s turističkim zvaničnicima Katara u vezi s organizacijom bijenalnog Geneva International Motor Showa u Dohi. Prvo izdanje koje je vrata za posetioce otvorilo 5. oktobra, okupilo je 30 proizvođača.

Meskita je rekao da očekuje da će se prisustvo automobilskih marki podudarati s onim što smo mogli da vidimo u Dohi ranije tokom ovog meseca.

Primera radi, JLR je imao različite štandove za brendove Defender, Jaguar i Land Rover, tako da se to praktično računalo kao tri prezentacije. U međuvremenu, kineski proizvođač Chery je u Dohu pristigao s četiri brenda: Chery, Omoda, Exeed i Jaecoo.

Što se drugih marki prisutnih u Kataru tiče, one su uključivale Audi, BMW, Lamborghini, Lynk&CO, Mercedes-Benz, Mini, Nissan, Porsche, Toyota, VinFast i Volkswwagen, uglavnom preko lokalnih distributera.

Odvojeni entiteti

Meskita je rekao da Međunarodni salon automobila u Ženevi ostaje zaseban brend koji je u vlasništvu GIMS-ove neprofitne fondacije. GIMS je kllijent Palexpoa, od kojeg kupuje izložbeni prostor i usluge, dodao je on.

Da bi privukli više izlagača, organizatori su razvili novi koncept, u cilju značajnog redukovanja visokih troškova, koji su u prošlosti odbili nekoliko etabliranih proizvođača.

„Mi izlagačima nudimo pretkonfigurisane štandove, tako da ne moraju da konstruišu sopstvene. Mi to zovemo ’plug-and-play’“, rekao je Meskita.

Štandovi su manji i manje su detaljni po pitanju dizajna u odnosu na one u prošlosti. „Izlagači samo treba da izaberu boju štanda i donesu svoje brendiranje“, dodao je on. „Naravno, to ne znači da ne mogu sami da kreiraju svoje štandove.“

Manifestacija se takođe trudi da redukuje visoke troškove hotelskog smeštaja tokom njenog trajanja. U prošlosti, vlasnici hotela su znali značajno da povećaju cene.

Organizatori očekuju oko 300.000 posetilaca na događaju koji će se održati sledeće godine, što je dvostruko manje od 600.000 iz 2019.

Ukoliko se naredni salon pokaže uspešnim, GIMS želi da on ponovo postane godišnja manifestacija, zaključio je Meskita.

Izvor: EcoDrive

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime