Naslovna ECO2 Alfa Romeo Milano stupa na scenu

Alfa Romeo Milano stupa na scenu

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Milano je prvi čisto električni model Alfe Romeo, mada će biti dostupna i blago hibridna varijanta.

U najsnažnijoj verziji pristiže s 240 ks.

Novajlija, baziran na Stellantisovoj e-CMP2 platformi, kao što smo spomenuli u uvodu, biće dostupan i u blago hibridnoj formi s 48-voltnim hibridnm sistemom i pogonom na sve točkove. Narudžbine za „Speciale“ ediciju dostupna s oba pogonska sklopa, započele su juče.

Električne verzije Milana pristižu u dva nivoa po pitanju snage: osnovni model sa 156 ks i Veloce s 240 konja. Veloce takođe poseduje samozaključavajući diferencijal, širi trag točkova, kao i specijalne prednje i zadnje horizontalne stabilizatore, 20-inčne točkove, karoseriju 25 milimetara bližu tlu s odgovarajućim ogibljenjem i snažnije kočnice.

Domet Milana EV iznosi do 410 kilometara po WLTP ciklusu, zahvaljujući bateriji kapacitata 54 kWh. Punjenje od 10 do 80 odsto obavlja se za manje od 30 minuta pri 100-kilovatnom DC punjenju.

Blago hibridna verzija uparuje 1,2-litarski, trocilindarski benzinac u Millerovom ciklusu (135 ks) s elektromotorom od 21 kW, koji napaja 48-voltna baterija. Elektromotor je integrisan u šestostepenu menjačku kutiju s dvostrukom spojnicom.

Blagi hibrid će biti dostupan prilikom lansiranja u varijanti s prednjim pogonom, dok će Q4 verzija biti dodata gami nešto kasnije, sa zadnjom osovinom pokretanom od strane elektromotora.

Milano, nazvan po gradu gde je marka osnovana 1910., sklapaće se u Stellantisovoj fabrici u Tihiju (Poljska), uz „rođački“ Jeep Avenger i Fiat 600.

SAD?

Isporuke čisto električnog modela će započeti u septembru, dok će blagi hibrid uslediti dva meseca kasnije.

Cene još uvek nisu objavljene, ali možemo napraviti analogiju s Avengerom, čija osnovna cena u Nemačkoj iznosi 38.500 evra (EV), odnosno 27.000 evra (blagi hibrid).

Odluka o tome da li će se Milano prodaviti i u SAD još uvek nije donesena, ali šef italijanske marke, Žan-Filip Imparato, rekao je da je uveren će u nekim saveznim državama biti  potražnje za urbano orijentisanim, malim električnim SUV modelima.

Aktuelna ponuda Alfe Romeo  uključuje kompaktni Tonale, Giuliju iz D segmenta i Stelvio SUV srednje veličine. U planu je lansiranje veće limuzine do 2027. Tonale je trenutno lider po pitanju prodaje, s plasmanom od 5.539 jedinica tokom februara u Evropi, kažu podaci Dataforcea.

Milano bi lako mogao da postane Alfin bestseler, jer je segment malih SUV/krosovera najveći na Starom kontinentu, s tim što i dalje raste.

Sportski najizražajniji u segmentu

Milano su sigurno s dobrodošlicom dočekali vlasnici poslednjih malih modela marke, Giuliette i MiToa.

Ovo je „sportski i vozački najizražajniji automobil u segmentu, okrenut ka vlasnicima ranijih hečbeka, MiToa i Gilulliette, s tim što je na putu da osvoji srca novih, mlađih kupaca“, saopštila je Alfa Romeo u pres materijalu.

Milano je 4.170 milimetara dugačak (86 mm više od Jeep Avengera), 1.780 milimetara je širok i 1.500 milimetara visok. Stajling spoljašnjosti je delo Alehandra Mesonero-Romanosa i evocira na tradicionalne smernice Alfe Romeo poput širokih lukova točkova i četvrtast „Kamm“ rep koji je krasio Giuliju TZ iz ranih šezdesetih.

Po planovima objavljenim 2023., Milano će biti poslednji model italijanske marke koji će u ponudi imati motor s unutrašnjim sagorevanjem. Od 2025., svi novi modeli će biti lansirani isključivo s čisto električnim pogonskim sklopovima, a od 2027., Alfa će takođe prodavati samo baterijski pogonjena vozila.

Mali broj premijum rivala

Milano će biti jedan od tek nekoliko malih premijum SUV/krosovera, u koje su uključeni Volvo EX30 i DS3.

Munjos iz JATO Dynamicsa rekao je da bi prodaja Milana mogla da bude potpomognuta relativno siromašnom premijum ponudom u segmentu malih SUV/krosovera. Audi, BMW i Mercedes nemaju svoje modele u ovoj kategoriji automobila, rekao je on.

Što se ostalih faktora tiče nikako ne treba zaobići performanse, tradicionalno snažno uporište Alfe, ali i cenovnu politiku.

Glavni rivali BEV verzije Milana biće EX30 i Smart #1, rekao je Imparato, mada je Smartov model klasifikovan kao „kompaktan“.

Volvo je prodao 5.919 EX30 u februaru ove godine, po podacima Dataforcea, dok je #1 zabeležio prodaju od 1.856 primeraka u istom periodu. Plasman DS 3 je iznosio 3.376.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime