Naslovna INFO Hyundai odlučio da ukine performantne N modele u Evropi

Hyundai odlučio da ukine performantne N modele u Evropi

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Naprasnom odlukom, Hyundai je odlučio da više ne prodaje „hot heč“ modele u Evropi.

Neće više biti za vožnju zabavnih modela korejske marke dostupnih na evropskom tržištu.

Portparol nemačke divizije Hyundaija, potvrdio je ukidanje N modela pogonjenih benzinskim motorima na Starom kontinentu. Obustava proizvodnje će se odigrati tokom prve polovine 2024. To zapravo znači da su i20 N, i30 N i manje poznati i30 N Fastback „eutanazirani“. Međutim, za one koji se do sada nisu odlučili za neki od ovih modela još uvek ima šanse, jer na lageru ima dostupnih primeraka.

„Hyundai Motor je odlučio da prekine proizvodnju N modela s motorima SUS za evropsko tržište tokom prve polovine godine. Ovo je u skladu s posvećenošću kompanije da evropskim kupcima pruži gamu nulte emisije do 2035. i da bude ugljenično neutralna u svim fazama proizvodnje automobila i poslovanja do 2045. U Nemačkoj, verzije i20 N i i30 N još uvek su prisutne u konfiguratorima na hyundai.de i biće dostupne u prodajnim salonima ove godine (verovatno do kraja godine, u zavisnosti od broja vozila u zalihama).“

S tim u vezi, kupci u Evropi nisu dobili šansu da eventualno uživaju u Velosteru N odnosno Elantri N. Nova generacija Kone tek treba da prođe kroz „N“ tretman, jer je vodeći model u ponudi trenutno N-Line. Visokoperformantni N modeli će ostati prisutni na drugim tržištima, budući da je Hyundai već potvrdio planove vezane za novu Elantru N sedan, verovatno s većim motorom. Odlazak sportskih „benzinaca“ iz Evrope neće označiti kraj za N diviziju na našem kontinentu, budući da je sada tu čisto električni Ioniq 5 N, s glasinama koje kažu da će Ioniq 6 N pristići u bliskoj budućnosti.

S ekološkom regulativom koja postaje sve stroža i sve skupljim oporezivanjem benzinski pogonjenih vozila iz godine u godinu, ne čudi što Hyundai Europe izbacuje iz ponude N modele s konvencionalnim motorima. Njihovo prisustvo na Starom kontinentu samim tim je bilo prilično kratko, ako uzmemo u obzir da je i30 N lansiran na tržište 2017., da bi 2018. usledio i30 N Fastback a 2020. i20 N.

Dani priuštivih performantnih automobila s motorima s unutrašnjim sagorevanjem nažalost su odbrojani. Volkswagen je već ukinuo Up! GTI i Polo GTI, dok aktuelni Golf GTI više nema u ponudi manuelni menjač. Dani Opelovih OPC i Peugeotovih GTi modela davno su prošli. Pored toga, Ford je ukinuo Fiestu ST 2023., a isto će se desiti s Focusom ST 2025.

Evropljani su takođe u ponudi imali perfromantne dizel modele, ali Golf GTD i dizel Octavia RS isto tako su „penzionisani“.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime