Naslovna AKTUELNO Tesla posle Lade ima prosečno najstarije modele u ponudi

Tesla posle Lade ima prosečno najstarije modele u ponudi

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Ono što najčešće imamo prilike da čitamo što se automobilske informative tiče, obično se odnosi na prodajne liste po brendovima i modelima, nove performantne automobile i analize kvaliteta.

Naravno, konstantna tržišna trka se vodi između evropskih, japanskih, američkih, korejskih, i marki iz drugih zemalja. Međutim, kako stoje stvari s prosečnom starošću modela koji su u ponudi?

Na osnovu istraživanja Huana Felipea Munjosa iz JATO Dynamicsa, koje je uključilo 705 dostupnih modela i 30 proizvođača širom sveta, možemo uočiti da ne kompanije ne obnavljaju svoje game u istom ritmu. Analiza, u kojoj se nije našao veći deo kineskih brendova, pokazuje da Tesla u ponudi ima drugi po starosti portfolio, od ukupno 27 proizvođača.

Metodologija

Izračunavanje prosečne starosti automobila je urađeno kalkulacijom vremenske razlike između vremena sadašnjeg (početak decembra) i dana kada je izvestan model zvanično lansiran, ne predstavljen. Kalkulacija isključuje restilizacije i bilo kakvu vrstu žuriranja. Dakle, računa se samo nova generacija. Preimenovanja takođe nisu uzeta u obzir.

Primera radi, treća generacija Chevrolet Montane, predstavljena prošle nedelje, trenutno je najmlađi model. S druge strane spektra se nalazi Lada 4×4, odnosno Niva, lansirana aprila 1977., koja je i dalje dostupna.

Lada i Tesla na dnu liste

Kao što se i očekivalo, Lada je proizvođač s najstarijom ponudom. Prosečna starost modela u gami ruskog proizvođača iznosi 18,9 godina. Uprkos uticaju koji je izvršio bivši vlasnik, Renault, Lada ima dugačko nasleđe negativnog upliva od strane ruske birokratije, nedostatka inovacija i velike zavisnosti od lokalnog tržišta.

Međutim, ono što je iznenađujuće je drugo mesto, na kojem se nalazi Tesla, s prosečnom starošću modela od 7,8 godina, u okviru game koja se sastoji od četiri imena. Moramo spomenuti da je Tesla Model S bio prvi lansiran, marta 2009., nakon čega je na scenu stupio Model X, u septembru 2015. Najnoviji proizvod je Model Y, s koga je skinut veo u martu 2019., pre gotovo četiri godine.

Tesla predstavlja reper u svetu električnih vozila i na putu je da zabeleži rekordnu prodaju do kraja ove godine. Međutim, kao što je Felipe Munjos konstatovao pre par meseci, kompanija Ilona Maska ne prati uobičajenu praksu automobilske industrije, u kojoj se novi modeli poslovično generacijski smenjuju u periodu od šest do osam godina. Model S je sada već prilično vremešan, posebno kada se uporedi s rivalima poput Porsche Taycana, Mercedes-Benza EQE ili NIO-a ET7.

Kako stoje stvari s „mlađim“ gamama?

Japanski Isuzu i kineski Xpeng i NIO vode na listi. Isuzuova ponuda je u proseku stara 2,6 godina, a čine je D-Max i MU-X. Xpeng prati primer s četiri a NIO sa šest dostupnih modela.

Što se drugih marki tiče s „mladim“ proizvodima, tu su Subaru, Honda i Hyundai. Među „Evropljanima“ vode McLaren i Ferrari, a prate ih Mercedes-Benz, BMW i Aston Martin. Stellantis, s druge strane ima najstariju prosečnu ponudu od 5,5 godina.

Autor: Juan Felipe Munoz via Motor1

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime