Naslovna AKTUELNO Šef Ferrarija kaže da je Tesla poslao “poziv za buđenje” automobilskoj industriji

Šef Ferrarija kaže da je Tesla poslao “poziv za buđenje” automobilskoj industriji

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Ferrari i Tesla nemaju mnogo toga zajedničkog sem činjenice da proizvode neverovatno brza vozila, mada to ostvaruju u drugačijem stilu.

Ferrari se obavezao da će elektromobili činiti 40 odsto njegove prodaje do 2030., što znači da bi u Maranelu ponešto mogli da nauče od Tesle. Šef italijanskog proizvođača, Benedeto Vinja, nema problem s tim da prizna da Ferrari, koji je osnovan 1939., ima mnogo toga da nauči od dvadesetogodišnjeg startapa.

U nedavnom intervjuu, Vinja je uputio komplimente Tesli, zbog zasluga u ubrzavanju promena u okviru automobilske industrije kojom dominiraju motori s unutrašnjim sagorevanjem. Na pitanje šta je Ferrari naučio od Tesle, rukovodilac italijanske marke je rekao da se veliki doprinos firme Ilona Maska ogleda u tome što je uputila „poziv za buđenje“ automobilskoj industriji.

“Stvari su se obično dešavale presporo. Tesla je uzdrmao temelje industrije i ubrzao procese i donošenje odluka. Oni su bili brži i agilniji.“

Ipak, Vinja ne vidi Teslu kao rivala, mada kaže da je „Propeti konjić“ na putu da predstavi svoj prvi čisto električni model u 2025., pre nego što ga lansira na tržište godinu dana kasnije. „Za mene, to je funkcionalan automobil. To znači da je predviđen za putovanje od tačke A do tačke B“, rekao je on za Teslu. „Ferrari, s druge strane, proizvodi emocionalne automobile koji vam pružaju jedinstven doživljaj“, istakao je Vinja.

Neko bi mogao da kaže da je druga generacija Roadstera, čije stupanje na scenu kasni, zapravo Ferrarijeva konkurencija zbog svojih eksplozivnih performansi, ali je to preran zaključak budući da ni Ferrarijev elektromobil ni Tesla Roadster nisu dostupni.

Šef Ferrarija je takođe odbacio tvrdnje da njegova kompanija kaska u odnosu na rivale kada je u pitanju elektrifikacija.

„To nije tačno, samo smatram da kompanija poput naše ne može da nametne bilo kakav izbor kupcima, tako da ćemo iz tog razloga nastaviti u ponudi da imamo mešavinu tehnologija dokle god je to održivo“, rekao je Vinja. Naravno, pod „miksom“ je podrazumevao motore SUS, hibride i čisto električne pogonske sklopove. Ferrari trenutno proizvodi dva elektrifikovana modela, SF90 i 296 „plug-in“ hibride, dostupne u kupe i kabriolet karoserijskim stilovima.

On je istakao da je elektrifikacija nov način da Ferrari svojim kupcima pruži jedinstveno vozačko iskustvo, dodavši da će električni pogonski sklopovi kompanije kupcima pružiti „isto uzbuđenje kao i motori s unutrašnjim sagorevanjem“. Po Vinji, ključe je u tome „kako izvući najbolju emociju iz eksploatacije ove tehnologije, pružajući kupcima najbolje moguće“.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime