Naslovna INFO Mercedes-AMG C63 i E63 rekli “zbogom” V8 motorima

Mercedes-AMG C63 i E63 rekli “zbogom” V8 motorima

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

C63 će zadržati četvorocilindraš, dok će E63 verovatno dobiti redni šestocilindarski motor.

Početkom meseca, Car and Driver je citirao dva nezavisna izvora upoznata s AMG-ovim planovima u vezi s povratkom V8 u C63 i E63 modele.

Nekoliko dana kasnije, nemački Auto Motor und Sport je razgovarao s inženjerom AMG-a, koji je odbacio prvobitne navode, opisujući ih kao „čistu besmislicu“. Dakle, da li se osmocilindraš vraća ili ne?

Nažalost, V8 je završio karijeru u C63 i E63. The Drive je obavio razgovor sa šefom divizije iz Afalterbaha, koji je potvrdio da neće biti povratka 4,0-litarske jedinice.

U intervjuu datom tokom Nedelje automobile u Montereju, Mihael Šibe nije oklevao u „definitivnom odbacivanju“ glasina u vezi s V8 pogonom u C63 i E63. Šef AMG-a je dodao da je odluka da se pogonski sklop smanji u smislu radne zapremine i elektrifikuje ispravna, budući da i konkurenti takođe izlaze na tržište sa sportskim hibridima koji poseduje manje motore s unutrašnjim sagorevanjem.

Sledstveno tome, C63 će zadržati „plug-in“ hibridni sklop baziran na 2,0-litarskom četvorocilindarskom motoru, dok se očekuje da će E63 koristiti usluge 3,0-litarskog rednog šestocilindraša, takođe u PHEV kombinaciji. „Final Edition“ na naslovnoj fotografiji, model iz prethodne generacije performantnih sedana, označio je ujedno i kraj za osmocilindarske motore.

Glavni Mercedesov rival, BMW, neguje drugačiji pristup, budući da M3 i dalje ispod haube poseduje redni „šestak“, i verovatno će ga zadržati dok na scenu ne stupi model naredne generacije u drugoj polovini ove dekade. U međuvremenu, potvrđeno je da će novi M5 koji pristiže 2024., i dalje posedovati V8 agregat, ali u okviru „plug-in“ hibridnog pogonskog sklopa.

Audi Sport je saopštio da nikada neće lansirati RS modele s četvorocilindarskim motorima, što znači da će naredni RS4 zadržati V6, budući da teško da će usvojiti redni „petak“. Veći „brat“, RS6, i dalje će uživati u moćnom V8 (za sada), s tim što superkaravan iz Ingolštata pristiže 2024. s još više snage.

Nažalost, ističe vreme motora SUS velike radne zapremine. To se posebno odnosi na EU, gde stroža ekološka regulativa prisiljava proizvođače automobila da smanjuju i elektrifikuju pogonske sklopove. S Euro 7 standardima koji na snagu stupaju 2025., dani su odbrojani za velike benzince. Još jedan ekser u kovčeg motora SUS je papreno oporezivanje u nekim zemljama, ne samo u Evropi.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime