Naslovna TESTOVI Test: Toyota Corolla Touring Sports 2.0 HSD GR Sport

Test: Toyota Corolla Touring Sports 2.0 HSD GR Sport

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Zaokružen paket

Mada sam naziv vozila sugeriše da se radi o sportskom modelu, realnost je zapravo sasvim suprotna, jer su glavne karakteristike ove Corolle u karavanskom izdanju one koje se tiču efikasnosti i praktičnosti na prvom mestu.

Naravno, reč je o hibridnom vozilu u tipičnom maniru japanske marke, s pogonskim sklopom koji kombinuje 2,0-litarski benzinski agregat i elektromotor, što ga čini idealnom supstitucijom za dizel koji je, kao što znamo, u izumiranju.

Dizajn

Kada je o stajlingu reč, već prvi pogled na bočni profil skreće pažnju na to da se radi o želji kreatora ovog automobila da istaknu njegov sportski imidž, u maniru jedne Alfe Romeo 156 Sportwagon. To po automatizmu podrazumeva da zapremina prtljažnika nije među najizdašnijim u klasi, ali oni, kojima je bitan dobar izgled, neće mnogo mariti zbog deficita izraženog u litrima.

Treba istaći da nova Corolla Touring Sports počiva na TNGA platformi, što u prevodu znači da su stvari generalno podignute na viši nivo. To se ogleda u prisustvu zadnjeg ogibljenja u vidu poprečnih dvostrukih ramena, poboljšane krutosti karoserije, niže tačke težišta, bolje izolacije i bolje preglednosti prema napred, zbog niže pozicioniranog vetrobranskog stakla.

Prednji deo automobila krasi tipičan dizajnerski jezik japanske marke, dok je zadnji odlično stilski izveden i atraktivan, što je uvek teži deo posla kada je reč o karavanima. Sve u svemu, pojava odiše dinamikom i sportskim stilom, što će se mnogim vozačima svideti.

Enterijer

Toyota je u prošlosti znala da kuburi s ergonomijom sedišta, što u slučaju karavanske Corolle uopšte nije slučaj, jer su sada u ponudi odličan komfor, sjajna lateralna podrška i širok raspon podešavanja, kako po visini, tako i u onom lumbalnom pojasu (što je dostupno u svim paketima opreme). Pored toga, sedišta su atraktivna, u sportskom maniru, što dodatno doprinosi dobrom osećaju za volanom. Dakle, velika većina vozača će pronaći idealnu poziciju za upravljačem, mada bi njegovo podešavanje (podesiv i po visini i po dubini), moglo da bude za nijansu izdašnije.

Ono što ćemo uvek pohvaliti je prisustvo fizičkih komandi, koje se u ovom slučaju odnose na klima uređaj. To olakšava život vozačima, i sigurni smo da će vraćanje te solucije postati trend, mada bi neko takvo rešenje nazvao „zastarelim“ u ovom dobu opšte digitalizacije. Ono što je mnogo važnije je da su završna obrada i kvalitet materijala na visokom nivou, što će budući vlasnici ovog automobila (i te kako) znati da cene.

Toyota Corolla Touring Sports opravdava svoju karavansku pripadnost, jer nudi više nego dovoljno prostora, tako da će se i putnici na zadnjoj klupi, i to oni koji su natprosečne visine, osećati sasvim solidno. Ono što je još važnije je da pozadi bez problema može da se smesti troje dece, što će biti od značaja kada je o porodičnoj eksploataciji reč.

Zadnja klupa je deljiva u odnosu 60/40, a naslon se može preklopiti kako iz kabinskog prostora putem poluga kraj naslona za glavu, tako i iz prtljažnika. Ono što nedostaje je takozvani „otvor za skije“, koji služi za prevoz dugačkih predmeta. Odsustvo ove solucije nije uobičajeno za jedan karavan, ali su je u Toyoti očigledno smatrali suvišnom.

Dobar komfor naravno važi i za prednja sedišta, koja mogu da se pomere poprilično unazad, u kombinaciji s odgovarajućom širinom karoserije u tom pojasu, što smo i ispitali kroz prisustvo dva „teškaša“ na vozačkom i suvozačkom mestu.

Kada je o praktičnosti reč u prednjem delu kabine, džepovi u tapacirungu vrata nisu posebno veliki, ali zato pronalazimo dosta prostora na drugim mestima, kao što su prednji pretinac i raznorazni „boksovi“ lepo raspoređeni u kabinskom prostoru.

Naravno, jedna od primarnih stavki kada je vozilo u karavanskoj serijskoj konfiguraciji u pitanju, su zapremina i praktičnost prtljažnika. U slučaju Corolle Touring Sports, to zavisi od motorizacije, jer konvencionalni model, pogonjen 1,8-litarskim benzincem, raspolaže s 598 litara korisne zapremine, dok hibrid s 2,0-litarskim agregatom tu vrednost smanjuje na 581 litar. Razlog leži u tome što veći motor ne ostavlja prostor za bateriju, koja mesto pronalazi s desne strane poda prtljažnika.

Mada postoje rivali koji mogu da se pohvale većom zapreminom prtljažnog prostora, prednost Corolle Touring Sports se ogleda u njegovoj praktičnoj, četvrtastoj formi, što pruža maksimalnu iskoristivost. S 1020 milimetara širine i 1030 dužine kada su nasloni zadnjih sedišta podignuti, neće biti problema sa smeštanjem većih i kabastijih predmeta.

Tehnologija

Toyota Corollu već od početnog nivoa opreme nudi s bogatom opremom. Čak i uz osnovni paket se dobija digitalna instrumentacija (uslovno rečeno), uz prisustvo Toyota Safety Sense vozačke asistencije. Zašto kažemo „uslovno rečeno“? Naime, u početnom paketu je u igri 4,2-inčni TFT displej (u našem slučaju jedinica od 7 inča, koja odlično radi posao), uz dva analogna pokazivača. Ekran info-zabavnog sistema u našem paketu opreme, dijagonale 10,5 inča, u formi je tableta i pozicioniran je visoko na armaturnoj tabli, pregledan je i ne odvraća pažnju vozača s puta. Odziv na dodir mu je sasvim solidan.

Doduše, rezolucija nije nešto što će vas „izuti iz cipela“, baš kao ni grafika navigacije, koja poseduje sve što vam je potrebno, ali ne i više od toga. Ipak, operativni sistem je intuitivan, u tom smislu bolji od mnogih konkurenata, jasno, ukoliko izuzmemo premijum ponudu.

Naravno, u pomoć već poslovično „uleću“ Apple CarPlay i Android Auto funkcije, tako da displej vašeg smartfona možete „preslikati“ na ekran info-zabavnog sistema vozila, i na taj način zaobići Toyotin softver. Tu su i DAB radio i Bluetooth, a audiofili će pravo uživanje pronaći u JBL premijum audio sistemu, dostupnom u najvišem paketu opreme i isključivo kod hibridnog modela (standardni uključuje šest zvučnika).

U principu, vozač raspolaže svim onim što je uobičajeno u današnjim modernim vozilima, uz veliki, zaista odličan HUD prikaz.

Vožnja

Prvi utisak pri sedanju za volan je da je preglednost prema napred odlična, što je nešto na šta smo zaboravili kada su u pitanju savremena vozila, ali ni ona bočna ne zaostaje mnogo. Kada je reč o zadnjem delu, „problem“ prave „ugojeni“ zadnji stubovi. Međutim, sve vrlo lako rešava zadnja kamera, koja je standardna u svim verzijama, a tu je i čitav niz prednjih i zadnjih senzora, tako da je opuštena vožnja zagarantovana.

Još jedna komponenta koja je standardna su odlična LED prednja svetla. Kod većine rivala se za ovako nešto mora doplatiti, ili se prebaciti na viši nivo opreme, da bi ekvivalentna tehnologija bila dostupna. Bravo za Toyotu.

Pogonski sklop Corolle Touring Sports u hibridnom izdanju čine 2,0-litarski motor s unutrašnjim sagorevanjem (152 ks i 190 Nm), CVT menjač, mala nikl-metal hidridna baterija i sinhroni AC elektromotor s permanentnim magnetom, koji raspolaže s preko 100 „konja“. Zajedničkim snagama, a podsetimo da se ne radi o prostom sabiranju, isporučuju 184 ks. U prevodu, ove brojke obezbeđuju sprint do „stotke“ u trajanju od 7,9 sekundi i maksimalnu brzinu od 180 km/h. Prosečna potrošnja po WLTP-u iznosi 5,3 litra na pređenih kilometara i ostvariva je ukoliko ste izuzetno nežnog stopala na papučici gasa. U suprotnom, moraćete da se zadovoljite s nekih šest litara, što i nije tako loš rezultat.

Kada je reč o kvalitetu vožnje, on je na visokom nivou, pre svega iz razloga što je Toyoti pošlo za rukom da ostvari sjajan balans između uglađenosti i kontrole šasije.

Naime, Corolla je negde u sredini segmenta kada je reč o krutosti karoserije, što znači da je dovoljno „gipka“ da dobro upija kapitalne neravnine i udarne rupe na putu, ali ni u jednom momentu ne pruža onaj osećaj „plutanja“, karakterističan za neka francuska vozila. Vožnja je vrlo dobro ukomponovana čak i kada se obavlja na ne baš idealnim asfaltnim površinama i „zakrpama“, što je uobičajen prizor na našim putevima.

Pri opuštenoj, ne toliko zahtevnoj vožnji, Corolla Touring Sports se ponaša sasvim dobro. Sistem upravljanja je dovoljno precizan i generiše težinu na predvidiv način, ulivajući samopouzdanje vozaču. Ukoliko ne dođe do potrebe za iznenadnim manevrima, automobil je krajnje poslušan.

Kada se potera oštrije, Corolla Touring Sports nije tako odlučna u postavljanju „nosa“ na odgovarajuće mesto u krivini, jer postoji neznatna doza podupravljanja. Ipak, balans ovog automobila treba pohvaliti, a na kraju krajeva, on nije ni namenjen „uličnim trkačima“.

Ono što je važnije i što čini život lagodnijim vozaču i putnicima je tišina koja vlada tokom vožnje, posebno u gradskim uslovima, kada je angažovan elektromotor. Čak, i kada se benzinsac uključi u igru, tranziciju ćete osetiti samo ako baš obratite pažnju na to.

Na putevima na kojima se vozi brže, motor će se čuti nešto snažnije, ali na to smo već navikli kada je CVT automatska transmisija u pitanju. Međutim, Toyota je na ovom planu napravila primetan napredak, tako da efekat „duvanja fena na max“, nije tako izražen kao nekada. Na kraju krajeva, momenti kada se do kraja pritisne papučica gasa, nisu tako česti u regularnoj vožnji. Treba pohvaliti i kočnice, koje su odlučne, ali vrlo dobro dozirane.

Dobro su izolovane vibracije i zvuci koji dolaze iz podvozja, baš kao i šumovi strujanja vazduha oko retrovizora. Doduše, ne baš kao kod hečbeka, jer se ovde ipak radi o velikom prtljažniku koji doprinosi „akustici“. Kada smo već kod nje, treba spomenuti prisustvo „akustičnih bočnih stakala“, faktora koji doprinosi dodatnoj tišini unutar kabine.

Zaključak

Jedan ovakav automobil, koji je praktično zamena za dizel model, nameće se kao poželjno flotno vozilo. Možda ne u ovakvom paketu opreme, koji mu podiže cenu, ali uz skromniju opremljenost i niže prateće troškove, visok stepen efikasnosti i praktičnosti ga stavlja u grupu  potencijalnih flotnih vozila za razmatranje. Zvanične brojke koje se tiču potrošnje i emisije su među najboljim u klasi karavana.

Naravno, Corolla u karavanskom izdanju je atraktivna i za privatne kupce, posebno ova u GR paketu, koja dodaje na sportskom momentu i „napakovana“ je bogatom opremom, uz atraktivne naplatke od 18 cola.

Nikako ne treba zaboraviti na poslovičnu pouzdanost Toyotinih vozila, tako da i Corolla po tom pitanju prednjači u odnosu na direktnu konkurenciju. Bezbednost je sertifikovana dobijanjem pet zvezdica na Euro NCAP testu.

Dakle, u ovom hibridnom izdanju, Toyota Touring Sports se nameće kao sjajan izbor u svom segmentu, budući da je krase niski prateći troškovi, mali pad vrednosti kao polovnjaka, i kao što rekosmo, obilje standardne opreme. Možda ima većih i praktičnijih karavana, ali ovako zaokruženih kao što je Toyotin pulen, teško, jer on nudi sjajan balans između dinamičnosti, komfora i efikasnosti.

Na kraju, dolazimo i do cene. Za testirano vozilo treba izdvojiti 39.000 evra (minus subvencija od 2.500 evra za hibridni pogonski sklop), odnosno 36.500 evra. Naravno, to nije mala suma, ali kada pogledamo šta sve ovaj automobil nudi i kakvi opšti trendovi vladaju u automobilskoj industriji što se cenovne politike tiče, sve je na svom mestu, rekli bismo.

Pavle Barta

U saradnji s: AutoMotoShow.rs

Toyota Corolla TS 2.0 HSD E-CVT GR Sport

Karoserija, dimenzije, masa

Tip: Karavan
Vrata/Sedišta: 5/5
Spoljne dimenzije – dužina, širina, visina: 4.650×1.790×1.460 mm
Međuosovinsko rastojanje: 2.700 mm
Zapremina prtljažnika: 581/1.591 l
Masa praznog vozila: 1.560  kg

Pogonski sklop

Tip R4 hibridni
Radna zapremina: 1.987 cm³
Snaga motora SUS/sistemska: 152 ks pri 6.000 o/min/184 ks
Maks. obrtni moment: 190 Nm 4400-5200 o/min

Transmisija

Tip: Na prednje točkove
Menjač: e-CVT

Šasija i kočnice

Ogibljenje napred/nazad: MacPherson/dvostruka poprečna ramena
Kočnice napred/nazad: Ventilirajući diskovi/diskovi
Pneumatici napred/nazad: 225/40 R18

Performanse

Ubrzanje 0-100 km/h:  7,9 s
Maks. brzina: 180 km/h

Potrošnja i emisija

Gorivo: Benzin
Zapremina rezervoara: 43 l
Prosečna potrošnja – proizvođač/test: 5,3 /6,0 l/100 km
Emisija CO2: 112-123 g/km

Cena

CENA TESTIRANOG MODELA: 36.500 evra (uz ekološku subvenciju)

VRLINE:

Bogata standardna oprema, komfor, efikasnost, izbalansirana vožnja

MANE:

Info-zabavni sistem bi mogao biti moderniji, praktičnost bi mogla biti izraženija budući da se radi o karavanu
OCENE
Dizajn
Eksterijer: 9 Ukupno 8
Enterijer: 7
Kvalitet izrade
Karoserija: 9 Ukupno 8,5
Kabina: 8
Praktičnost
Karoserija: 9 Ukupno 8,5
Kabina: 8
Komfor
Napred: 9 Ukupno 8,5
Pozadi: 8
Vozne osobine
Upravljivost: 8 Ukupno 8
Performanse: 8
Šasija
Ogibljenje: 9 Ukupno 9
Kočnice: 9
Motor
Performanse: 8 Ukupno 8
Potrošnja: 8
Menjač
Preciznost: 8 Ukupno 8,5
Efikasnost: 9
Cena
Prihvatljivost: 7
Prosečna ocena: 8,22

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime