Hilux Hybrid 48 V uparuje dizel motor s elektro jedinicom, koja pruža mali doprinos u snazi i efikasnosti.
Kupci kamioneta u Evropi mogu da se raduju, jer se na horizontu pomalja nova Toyota Hilux, donoseći prirast u snazi i istovremeno nižu potrošnju.
Japanska kompanija je predstavila blago hibridnu verziju, koja „oplemenjuje“ poznati dizel pogon.
Novi Hilux odlikuje 48-voltni blago hibridni sistem s elektromotorom inkorporiranim u pogonski sklop, koji daje svoj doprinos sa 16 ks (12 kW) i 65 Nm obrtnog momenta. Funkcioniše u kombinaciji s 2,8-litarskim, četvorocilindarskim dizelašem, koji proizvodi 204 ks i 500 Nm. Mala 48-voltna baterija napaja elektromotor, a budući da se radi o blago hibridnom sistemu, čisto električni pogon nije dostupan.
Ovako opremljen, kažu u Toyoti, Hilux Hybrid 48V je pet odsto efikasniji u odnosu na standardni dizel model. Delimično zasluge idu i na račun poboljšanog stop/start sistema. Zahvaljujući elektromotoru, SUS jedinica može ostati nešto duže isključena u situacijama ekstremno sporog saobraćaja. Toyota je takođe „ler“ podesila na samo 600 o/min, što dodatno doprinosi manjoj potrošnji goriva.
Novi Hilux Hybrid 48V nudi više od unapređenog pogonskog sklopa. Ovaj elektrifikovani kamionet dobija Toyotin Multi-terrain Select sistem, koji uključuje šest režima vožnje: Dirt, Mud, Rock, Sand, Deep Snow ili Automatic, kada vozilo samo odlučuje šta je najbolje. Da bi Hilux održao svoju visoku off-road reputaciju, inženjeri su preduzeli dodatne korake na planu „vodootpornosti“, tako da sada može da zagazi u vodu duboku 70 centimetara.
Što se prodaje tiče, njen početak se očekuje sredinom 2024. godine, isključivo u Double Cab formatu.