Naslovna ECO2 Toyota: kombinovanje napredne tehnologije i tradicionalnog načina razmišljanja

Toyota: kombinovanje napredne tehnologije i tradicionalnog načina razmišljanja

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

U fabrikama u industrijskom srcu Japana, Toyota se okrenula samohodnim montažnim linijama, tehnici masivnog livenja pod pritiskom, pa čak i staromodnom ručnom poliranju, jer ima za cilj da nadoknadi izgubljene pozicije u oblasti baterijski pogonjenih vozila.

Najveći svetski proizvođač automobila po prodaji, veruje da može da zatvori jaz koji postoji u odnosu na Teslu (i druge), tako što će kombinovati novu tehnologiju s poznatim proizvodnim metodama, koje je decenijama praktikovao u cilju eliminacije neefikasnosti, uključujući višak proizvodnih troškova.

Japanski gigant je pružio uvid u svoja najnovija dostignuća prošle nedelje, prilikom obilaska fabrike u centralnom Japanu. Takođe je predstavio domišljate primere na planu štednje, kao što je tehnika izrade odbojnika visokog sjaja bez boje. Kalup se ručno polira do završne obrade, pružajući odbojniku izuzetan sjaj.

Na drugim mestima, oprema stara tri decenije, koja se koristi za obradu komponenti, sada može da koristi noću i vikendom, nakon što je automatizovana uz pomoć robotike i 3D modeliranja. Toyota kaže da su ova poboljšanja utrostručila produktivnost opreme.

„Snaga Toyotine proizvodnje leži u našoj sposobnosti da odgovorimo na ova turbulentna vremena“, rekao je direktor sektora proizvoda, Kazuaki Šingo pred pripadnicima sedme sile.

On je ukazao na inženjersku i tehnološku ekspertizu, ukorenjenu u skraćenicu „TPS“, što se odnosi na Toyotin proizvodni sistem.

Japanska marka je revolucionalizovala modernu proizvodnju sa svojim efikasnim sistemom koji minimalizuje otpad, tačnom isporukom i „kanban“ poslovnom organizacijom. Njene metode su od tada usvojile brojne institucije, od bolnica do softverskih firmi i široko su proučavane u poslovnim školama i kongresnim salama širom sveta.

Neumoljivi fokus na kontinuirano poboljšanje i smanjenje troškova, pomogao je u Toyotinom usponu od posleratnog početnika do globalnog giganta. Međutim, kada je reč o baterijski pogonjenim vozilima, primat je preuzeo još jedan neumorni inovator, Tesla, koji je iskoristio sopstvenu efikasnost na planu ostvarivanja profita, vodeću unutar automobilskog tržišta.

Pod novim generalnim direktorom, Kođijem Satoom, Toyota je u junu najavila ambiciozan plan vezan za povećanje broja električnih vozila, što je veliki pomak nakon višegodišnjih kritika da proizvođač kultnog Priusa sporo prihvata čisto električnu pogonsku tehnologiju.

Japanski gigant je imao učešće od samo 0,3 odsto na globalnom tržištu električnih vozila 2022., izvestio je Goldman Sachs u junu, nazivajući jaču ponudu na ovom planu „delom koji nedostaje“.

Ipak, Toyota nije jedina automobilska kompanija koja ima teškoća u suočavanju s izazovima tranzicije na čisto električna vozila. Detroitska trojka je navela Teslin pritisak kao veliki problem, dok u isto vreme odbija zahteve sindikata za većim platama, što je prošle nedelje dovelo do štrajka bez presedana.

Montaža linija s „gigacastingom“

Jedna od inovacija koje Toyota ističe jesu njene samohodne proizvodne linije, gde se elektromobili uz pomoć senzora vode kroz montažnu traku. Ova tehnologija uklanja potrebu za transportnom opremom koja predstavlja veliki trošak u procesu sklapanja automobila i omogućava veću fleksibilnost na proizvodnim linijama.

U okviru demonstracija, elektromobili su se pomerali bez krova, omogućavajući instalaciju komponenti. Fanuc robotska ruka spustila je sedišta na pod električnog automobila, dok je obližnji automatizovani viljuškar prihvatio veći broj sedišta iz kontejnera.

Toyota je takođe prikazala prototip tehnologije livenja pod pritiskom, poznate kao „gigacasting“, u čemu je pionir Tesla. Uz pomoć ovog metoda, aluminijumske komponente se proizvode u daleko većim gabaritima u odnosu na bilo šta što je ranije korišćeno u proizvodnji automobila.

Kao i Tesla, Toyota kaže da će proizvoditi elektromobile od modularnih komponenti, smanjujući na taj način njihov broj. Ipak, japanska kompanija ukazuje i na sopstvene inovacije. Budući da godinama radi s livenjem pod pritiskom, razvila je kalupe koji se mogu brzo zameniti, što je periodično neophodno u „gigacastingu“.

Toyota kaže da je smanjila vreme za promenu kalupa na 20 minuta, u odnosu na uobičajena 24 časa. Procenjuje se da je ostvareno povećanje produktivnosti od 20 odsto.

Japanska kompanija je takođe predstavila samovozeći transporti robot u fabrici Motomači u Tojota Sitiju, koji prevozi nova vozila preko parkinga od 40.000 kvadratnih metara, što je posao koji obično obavljaju vozači pre utovara automobila na kamione.

Vozači kamiona u proseku pešače osam kilometara dnevno donoseći automobile, jedući za vreme vožnje i povećavajući fizičko opterećenje na poslu gde je fluktuacija radne snage velika.

Japanski proizvođač automobila je saopštio da ima za cilj da 10 robota angažuje u Motomačiju do sledeće godine i da će nakon toga razmotriti uvođenje iste prakse u druge fabrike. Takođe postoji mogućnost prodaje robota drugim kompanijama.

Izvor: Reuters via EcoDrive

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime