Naslovna ECO2 Porsche radi na novoj generaciji Taycana

Porsche radi na novoj generaciji Taycana

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Baterije u čvrstom stanju možda neće biti spremne za model druge generacije.

U automobilskoj industriji nešto poput pauze u razvoju automobila jednostavno ne postoji. Na novim modelima se neprestano radi.

Porsche je upravo restilizovao električni Taycan, ali već sada radi na modelu druge generacije. Uprkos značajnim poboljšanjima tokom redovnog ciklusa osvežavanja, dodatna unapređenja su planirana za sledeću iteraciju.

Šefica odeljenja za sisteme punjenja i energije Taycana, Sara Razavi, potvrdila je u nedavnom intevjuu da je novajlija već sada u razvoju. Ona je priznala da je J1 platforma, na kojoj počiva i Audi e-tron GT, dovedena do maksimalnih mogućnosti, tako da Porsche treba da izađe s nečim drugačijim. Mada nije precizirano, nova generacija elektromobila iz Cufenhauzena verovatno će se prebaciti na najavljenu SSP Sport arhitekturu, koja će poslužiti i kao osnova za veliki električni SUV s tri reda sedišta.

„Sledeća generacija? Da, očigledno je da kada lansiramo jedan model, već počinjemo da radimo na sledećem, tako da trenutno kreiramo ideje i postavljamo pitanja šta bi trebalo da poboljšamo u narednoj generaciji. Mislim da smo uradili sjajan posao izvukavši maksimum iz trenutne platforme. Verovatno ćemo videti njenu evoluciju.“

Razavi je priznala da J1 arhitektura „definitivno ima neka ograničenja“, kao i da će naslednik Taycana raspolagati dužim dometom.

U međuvremenu, revidirani model predstavljen u februaru obećava do 678 kilometara vožnje po WLTP-u, što je skok od 175 kilometara, odnosno 35 odsto.

„Radimo na njemu, naravno, ali je prerano davati neke vremenske okvire u smislu kada će biti spreman. To se neće desiti za godinu ili dve, ali je na putu. Ipak će biti potrebno neko vreme.“

Porsche bi lako mogao da instalira veću bateriju, ali bi to povećalo masu ionako teškog vozila, koje ima sportske aspiracije. Razavi je spomenula da inženjeri moraju da pronađu najbolji balans, tako da ne opterete Taycan, ali u isto vreme izbegnu mogućnost „anksioznosti“ izazvane ograničenim dometom.

S potvrđenom drugom generacijom Taycana, verovatno se pitate „a šta je s Panamerom?“. Po izveštaju iz septembra 2022., Porscheova limuzina bi trebalo da evoluira u veći model, pozicioniran iznad Taycana, i to na istoj SSP Sport platformi. Prerano je donositi zaključke, ali električna Panamera ne bi nužno morala da označi i kraj konvencionalne varijante.

Na kraju krajeva, novi Macan EV će koegzistirati s tradicionalno pogonjenim modelom nekoliko godina, a isti slučaj je s Boxsterom i Caymanom. Kada smo već kod njih, prva generacija korosvera i aktuelni 718 modeli su ukinuti u EU zbog striktnije regulative u vezi sa sajber-bezbednošću.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime