Naslovna INFO U Toyoti smatraju da dizel motori imaju perspektivu

U Toyoti smatraju da dizel motori imaju perspektivu

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Naftu u japanskoj kompaniji smatraju „veoma kredibilnim izvorom goriva“.

Volvo je nedavno sklopio svoj poslednji automobil s dizel motorom. Međutim, u Toyoti stvari vide drugačije.

Mada je vrhunac popularnosti „naftaša“ stvar prošlosti, japanski proizvođač tvrdi da ovaj tip motora i dalje ima šta da kaže u budućnosti. Naime, šef Toyotinog australijskog ogranka Šon Henli, veruje da „dizel nije mrtav uprkos popularnim komentarima. Još uvek nije vreme za njegov odlazak, tako da neće nestati u skoro vreme.“

On takođe smatra da dizel ostaje kredibilan izvor goriva, posebno u slučaju teških vozila kao što su kamioni i veliki SUV modeli. Međutim, Henli kaže da dizel motori moraju da se prilagode sve striktnijoj ekološkoj regulativi da bi preživeli. Iz tog razloga je Toyota nedavno lansirala Hilux s blago hibridnom verzijom 2,8-litarskog četvorocilindarskog turbodizela.

Henli ne odbacuje mogućnost motora s unutrašnjim sagorevanjem koji koristi sintetički dizel. U skladu sa svojim načelima, Toyota se trudi da ovu tehnologiju zadrži aktuelnom kroz modifikovanje pogonskih agregata SUS, tako da mogu da koriste vodonik kao gorivo. Prototipove GR Yarisa i GR Corolle već smo videli na trkačkim stazama. Pre par meseci, predsednik japanske kompanije, Akio Tojoda, obelodanio je da se radi na novoj generaciji konvencionalnih motora, što jasno signalizira nameru firme da na duže staze prodaje tradicionalno pogonjena vozila.

„Kapitalan razvojni projekat na planu motora“ je neophodan, budući da Akio Tojoda predviđa da čisto električna vozila nikada neće probiti tržišno učešće od 30 odsto. Ostalih 70 odsto automobila će i dalje posedovati motore s unutrašnjim sagorevanjem, bilo da se radi o benzinskim ili dizel jedinicama. U Toyoti smatraju da bi sintetička goriva i vodonik mogli da postanu validna alternativa jednog dana.

Ipak, za Toyotu će biti sve teže da prodaje vozila s dizel motorima na tržištima gde ekološka regulativa postaje sve oštrija, posebno u EU. Mnogi proizvođači automobila su ukinuli dizel motore u manjim modelima u Evropi, što objašnjava zašto se na ovu vrstu pogona odnosio tržišni udeo od samo 13,6 odsto prošle godine, što je pad u odnosu na 16,4 odsto iz 2022.

Elektromobili su 2023. po prvi put po prodaji nadmašili dizelaše u EU, s 14,6 odsto od totalnog broja isporuka, kažu podaci ACEA-e. Hibridi su takođe bili popularniji od dizela, s tržišnim učešćem od 25,8 odsto. Na „plug-in“ hibride se odnosilo 7,7 odsto ukupne prodaje, ali treba imati u vidu da ne dolaze svi s benzinskim motorima, budući da neki proizvođači poput Mercedes-Benza u ponudi imaju PHEV modele s dizel motorima.

Zdrav razum nam govori da će dizelaši ostati popularni na tržištima u razvoju, kao i u segmentu komercijalnih vozila, gde regulativa nije tako „zategnuta“.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime