Naslovna AKTUELNO Audi RS4 Avant i RS5 modeli dobijaju Competition i Competition Plus pakete

Audi RS4 Avant i RS5 modeli dobijaju Competition i Competition Plus pakete

Audi proizvodi neke veoma poželjne mašine, kao što su RS4 Avant, RS5 Coupe i RS5 Sportback. S novim Competition i Competition Plus paketima za evropsko tržište, sada ih je učinio još privlačnijim.

Competition predstavlja polaznu tačku što se unapređenja tiče. Uključuje RS Sports Exhaust System Plus s dva ovalna završetka izduvnih cevi proširenog prečnika. Marka iz Ingolštata zvuk opisuje kao „intenzivniji“. Pored toga, uklonjeno je čak osam kilograma zvučne izolacije između motornog prostora i enterijera, tako da putnici mogu bolje da čuju režanje 2,9-litarskog twin-turbo V6 motora.

 

Porađeno je i na softveru motora i kontroli transmisije, što je rezultiralo bržim promenama stepena prenosa u okviru različitih režima vožnje. Maksimalna brzina je i dalje elektronski ograničena, ali sada na 290 km/h.

Oba Competition paketa uključuju crni trim spoljašnosti. U tamnije elemente su uključene i oznake, a mat finiš u stilu ugljeničnih vlakana prekriva kućišta retrovizora, prednji spojler, bočna krilca usisnika vazduha, insertacije na bočnim pragovima i zadnji difuzor. Po prvi put u slučaju RS4 i RS5, karoserija je dostupna u Sebring crnoj boji s kristalnim efektom. Kupci opciono mogu da se odluče i za naplatke od 20 cola u Phantom crnoj nijansi.

Što se unutrašnjosti tiče, bočni paneli sedišta su u klavir crnom trimu, dok su RS sportske jedinice dostupne u miksu Dinamica lažnog antilopa i Pearl napa kože. Bezbednosni pojasevi su crni s crnim ivicama.

Podizanje lestvice na Competition Plus paket uključuje sve što i prethodni, uz neke dodatne stvari. Primera radi, tu su RS Sport Suspension Pro manuelnim putem podesivi amortizeri. Približavaju karoseriju tlu za 10 milimetara u odnosu na standardan RS trim. Ovo ogibljenje takođe ima viši stepen jačine opruge, trostepeno podešavanje amortizera i kruće horizontalne stabilizatore.

Modifikacija na planu motorizacije nema. U igri je i dalje 2,9-litarski twin-turbo V6 motor s 450 ks i 600 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Ipak, zbog ostalih unapređenja, Audijevi puleni su nešto brži. RS4 Avant do 100 km/h ubrzava za 3,9 sekundi, 0,2 sekunde brže u odnosu na standardnu verziju. RS5 Coupe i Sportback istu radnju obavljaju za 3,8 sekundi, što je za 0,1 sekundu bolje.

U Evropi, Competition i Competition Plus paketi će biti dostupni počev od jula 2023. Ko se odluči za prvi paket, moraće da izdvoji dodatnih 7.875 evra, dok je drugi nešto skuplji – 11.875 evra.

Auto Moto Show

Izvor: Audi

Prethodni tekstRestilizovani Mercedes-Benz A klase predstavljen uz AMG varijante
Sledeći tekstBez brisača nema bezbedne vožnje

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime