Pored toga, na putu su i limuzina i priuštiviji kompaktni model.
Sony Honda Mobility je zajednički projekat Honde i Sonyja. Cilj dva japanska giganta je proizvodnja električnih vozila koja poseduju naprednu tehnologiju autonomne vožnje.
Sada imamo i neke dodatne detalje u vezi s tim kada će prvi modeli stupiti na asfalt.
Pored prethodno najavljenog Afeela električnog sedana koji treba da pristigne 2025., Sony Honda Mobility će lansirati SUV 2027., kao i priuštiviji kompakt 2028. ili kasnije, sudeći po izveštaju publikacije Nikkei Asia. Sva tri vozila će počivati na istoj mehaničkoj platformi.
Kompaktni model će navodno deliti komponente s elektromobilima koje je unutar kuće razvila Honda, da bi se cena držala pod kontrolom. Japanska kompanija je nedavno predstavila Saloon koncept na CES-u u Las Vegasu, s tim što je dolazak serijskog modela zakazan za 2026.
Još uvek nema mnogo detalja vezanih za SUV Sony Honda Mobilityja. Sony je prethodno predstavio Vision–S 02 koncept, koji bi otprilike trebalo da demonstrira kako bi novajlija mogao da izgleda. Dizajnerski jezik deli sa sedanom, s tom razlikom što poseduje viši klirens i zadnja vrata.
Afeela limuzina koja na scenu stupa 2025., koristi prednji i zadnji elektromotor, gde svaki isporučuje 245 ks. Paket litijum-jonskih baterija raspolaže kapacitetom od 91 kWh.
Sony Honda Mobility je „napakovao“ Afeelu naprednom tehnologijom. Pretproizvodni model poseduje 45 senzora, uključujući LiDAR i osam kamera. Za čipove je zadužen Qualcomm, a trebalo bi da obezbede moć procesuiranja koja može da podrži Nivo 3 autonomne vožnje, što znači da s vremena na vreme vozač mora da preuzme kontrolu nad vozilom.
Afeelu odlikuje nenametljiva, uglađena spoljašnjost. Što se unutrašnjosti tiče, tu se nalazi ekran koji se pruža duž gotovo čitave armaturne table. Sony namerava da obezbedi pristup svojoj masivnoj medijskoj imperiji, tako da ljudi mogu da gledaju popularne „blokbastere“. Volan je u vidu jarma.