Naslovna INFO Šta sve znamo o novoj Škodi Superb?

Šta sve znamo o novoj Škodi Superb?

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

S debijem zakazanim za novembar, češka perjanica će nastaviti da egzistira kao liftbek i karavan.

Škoda će obradovati sve one koji ne gaje posebnu ljubav prema SUV/krosoverima, jer će Superb ući u sledeću generaciju. Ono što su takođe dobre vesti je da će obe karoserijske konfiguracije biti u ponudi.

Isto se ne može reći za mehanički identičan Passat, jer će nova generacija nemačkog modela biti u ponudi isključivo s produženim krovom. Pred novembarsku premijeru, otkrivene su specifikacije perjanice češke marke.

S evolutivnim pristupom stajlingu, umesto usvajanja novog Modern Solid dizajnerskog jezika, Superb za 2024. se pruža u dužinu 4.912 (standardan model), odnosno  4.902 milimetra (karavan). U poređenju s odlazećim modelom, ove brojke predstavljaju prirast od 43, odnosno 40 milimetara. Ono što je takođe interesantno, obe varijante će biti 15 milimetara uže (1.849 mm). Visina je povećana za 12 milimetara (1481 mm) u slučaju liftbeka, dok je karavan viši za pet milietara (1.482 mm). Međuosovinsko rastojanje je ostalo identičnio – 2.841 milimetar.

Iz razloga što jedna Škoda mora biti praktična daleko iznad proseka, naredna generacija Superba će ponuditi zapreminu prtljažnika od 645 (regularan model), odnosno 690 litara (karavan). I ovde imamo povećanje vrednosti, za 20, odnosno 30 litara. Naravno, ne iznenađuje što Combi varijanta nudi identičan prostor iza zadnjih sedišta kao i novi Passat. Mesta u visini glava, kako napred tako i pozadi, takođe ima nešto više.

Što se tiče motorizacije, priču treba započeti činjenicom da svi modeli poseduju sedmostepeni DSG menjač, osim „plug-in“ hibrida i elektrikovanih varijanti, koji takođe koriste DSG, ali sa šest stepeni prenosa. Ulazni Superb ima pogon na prednje točkove, a radi se o blagom hibridu s 1,5-litarskim TSI motorom. Isporučuje 150 ks. U stopu ga prati model s 2,0-litarskim agregatom (204 ks), takođe s prednjim pogonom, dok model s 265 konja raspolaže pogonom na sve točkove. Benzinska perjanica je na planu snage nešto ublažena u poređenju s najsnažnijim odlazećim modelom, prvenstveno iz razloga strože ekološke regulative u EU.

Boje dizela brani osnovni 2.0 TDI sa 150 ks i prednjim pogonom, dok potentnija varijanta raspolaže sa 190 konja i pogonom na sve točkove. Što se tiče „plug-in“ hibrida, Superb iV dolazi isključivo u karavanskoj karoserijskoj konfiguraciji i koristi usluge 1.5 TSI, koji je uparen s elektromotorom, za ukupno 204 ks. PHEV ima već baterijski paket (s 12,7 na 25,7 kWh), i čisto na električni pogon može da prevali 100 kilometara. Maksimalna snaga punjenja je s 3,6 povećana na 11 kW, dok DC punjenje može biti obavljeno s maksimalnih 50 kW. Škoda će u PHEV model instalirati rezervoar od 45 litara.

Čak 28 Simply Clever rešenja će biti u ponudi za novi Superb, uključujući elektropokretanu zaštitu od sunca kod karavana. Mnogi su se nadali da će u igri biti odvojen sistem otvaranja zadnjeg stakla, kao kod BMW Touringa, ali to nije slučaj. Još jednu novu karakteristiku čini centralni naslon za ruku s ugrađenim držačem za tablet. Škoda je takođe instalirala dvostruke džepove na naslone zadnjih sedišta, uz integrisani levak u otvor rezervoara tečnosti za pranje vetrobrana. Naravno, tu je kišobran u vozačevim vratima, mada možda nije tako „fensi“ kao onaj u Rolls-Royceu…

Škoda za sada nije spremna da predstavi enterijer automobila, ali ono što znamo je da je ručica menjača premeštena na stub volana, što oslobađa prostor između prednjih sedišta. Dijagonala novog ekrana info zabavnog sistema ide do 12,9 inča, i na svu sreću neće intergrisati sve moguće funkcije, jer će neke biti „manuelne“.

Kupci će moći da naruče novi Superb sa do 10 vazdušnih jastuka, uključujući i vazdušni jastuk za kolena vozač, kao i centralni vazdušni jastuk. Revidirani Superb će biti prva Škoda koja će u ponudu staviti Curve Assistant i Intersection Assistant sisteme. Pored toga, unapređeni prednji radar će biti sposoban da detektuje bicikliste, dok je prethodna verzija posedovala samo prediktivnu zaštitu pešaka. Ažurirana Top View funkcija posedovaće četiri kamere radi generisanja pregleda od 360 stepeni, s višom rezolucijom nego ranije.

Proizvodnja Superba će biti premeštena iz Kvasinija (Češka) u Bratislavu (Slovačka), gde će deliti proizvodnu liniju s VW Passat Variantom. Ono što bez dileme možemo pretpostaviti je da će nova generacija biti poslednja koja će u ponudi imati motore s unutrašnjim sagorevanjem, s obzirom na zabranu njihove prodaje u EU, koja na snagu stupa 2035.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime