Naslovna INFO INDUSTRIJA Renault vidi dualnu pogonsku strategiju kao dobitnu u narednih 10 godina

Renault vidi dualnu pogonsku strategiju kao dobitnu u narednih 10 godina

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Fabris Kamboliv kaže da strategija „dvostruke“ ponude, koja podrazumeva električne i benzinski hibridne ponude u svakom segmentu, pruža fleksibilnost da se hitro reaguje u odnosu na tržišne trendove, posebno ukoliko dođe do usporavanja stope usvajanja električnih vozila.

Renault će verovatno nastaviti da nudi vozila s motorima s unutrašnjim sagorevanjem, zajedno s odvojenom linijom potpuno električnih automobila u narednih 10 godina, rekao je šef francuske marke, Fabris Kamboliv.

Generalni direktor Renault grupacije, Luka de Meo, rekao je početkom 2022. da će marka Renault prodavati samo električna vozila u Evropi do 2030. godine, što je pre roka koji je zacrtala EU vezano za nultu emisiju (2035.). Ipak, on je takođe rekao da ispunjavanje obećanja zavisi od tržišnih uslova. Potražnja za električnim vozilima u Evropi i dalje je visoka, ali je stopa usvajanja usporila poslednjih meseci, što dovodi do pitanja o spremnosti potrošača da nastave da plaćaju više cene za baterijski pogonjena vozila.

Renault gradi svoj portfolio kako bi imao čisto električnu ponudu u svakom segmentu, a Renault 5 iz B kategorije je njegova najnovija akvizicija. On će biti električna dopuna benzinskom Cliju, koji je prošle godine bio drugi po prodaji mali automobil u Evropi.

„Naša strategija je da imamo ’dve noge’ u svakom segmentu, liniju motora SUS uparenu s hibridnom tehnologijom i električni pogon“, rekao Kamboliv.

Renaultovi glavni rivali u Evropi imaju različite pristupe električnoj tranziciji. Stellantisove marke kao što su Citroen, Opel i Peugeot, nude konvencionalni i električni pogon u okviru istih modela, dok VW grupacija u svim segmentima ima odvojene namenske električne platforme i arhitekture za tradicionalna vozila.

Kamboliv je rekao da Renaultov pristup pruža dosta fleksibilnosti u smislu prilagođavanja tržišnim uslovima.

„Za mene pitanje nije to da li ćemo ići na čisto električnu gamu do 2030. Pratićemo trendove s dve veoma konkurentne ponude unutar našeg portfolija, na obe noge“, rekao je on. „Ova strategija bi mogla da funkcioniše u narednih 10 godina.“

Renault je pod Kambolivom imao vrlo dobru godinu. Prodaja brenda je porasla za 19 odsto, nadmašivši ukupno tržište koje je poraslo za 14 odsto. Ključni modeli su Clio i Austral. Prodaja Clija porasla je na 202.942 primerka s 143.293, kako je smanjena nestašica komponenti, dok je Austral doprineo prodaji sa 72.000 jedinica u svojoj prvoj godini proizvodnje, bez problema nadmašivši Kadjar koji je zamenio.

Novitete su činili čisto električni Scenic i Espace, SUV srednje veličine zasnovan na Australu.

Ove godine, Renault će ubrzati svoj ritam lansiranja u Evropi, počev s Rafaleom, „fastbek“ SUV/krosoverom srednje veličine. Renault 5 nastupa u maju, dok kasnije pristiže Symbioz, manji kompaktni SUV/krosover zasnovan na CMF-B platformi, koja takođe čini osnovu za Clio, Captur i Arcanu/Conquest.

Kamboliv nije obelodanio prodajne ciljeve ali je rekao da će se Renault usmeriti na manje automobile nakon ključnih lansiranja u segmentima kompaktnih i srednjih vozila s većom maržom, što je prioritet za de Mea. „Ove godine ćemo igrati i na obim i na vrednost, a ne na jedno naspram drugog“, rekao je Kamboliv.

Renault 5 ima listu čekanja od 50.000 imena, dodao je on. Prodaja ovog automobila počinje u maju, predvođena verzijom s baterijom od 52 kWh, dok jeftinija verzija s 40 kWh sledi nekoliko meseci kasnije. Renault 5 ne bi trebalo da preotme prodaju od Clija, ali će se svideti vlasnicima Zoea, smatra Kamboliv.

Iako početna cena „petice“ iznosi 25.000 evra, Kamboliv očekuje da će prodati dosta primeraka s bogatim paketima opreme, prateći strategiju originalnog modela lansiranog 1972. Počevši od baznog primerka s troje vrata, „petica“ je uživala u nadogradnji koja je podrazumevala više snage, dodatni par vrata, pa čak i homologacioni specijal za reli, Turbo sa središnje postavljenim motorom.

Mada je Renault 5 pozicioniran kao velikoserijski automobil, Kamboliv kaže da bi njegov retro dizajn mogao da ga učini rivalom malih premijum modela kao što je Mini.

„Originalni Renault 5 je cenovno bio prilično visoko pozicioniran“, dodao je on. „Moramo ovo da imamo na umu. Trebalo bi da bude popularan automobil, ali da se istovremeno dopadne čitavom spektru društava u Evropi.“

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime