Naslovna INFO Dacia Sandero: naredna generacija će imati čisto električnu opciju

Dacia Sandero: naredna generacija će imati čisto električnu opciju

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Aktuelni Sandero, evropski bestseler broj 2, nema još uvek elektrifikovanu verziju.

Međutim, to će se promeniti 2027. ili 2028.

Naredna generacija Dacije Sandero će imati čisto električnu varijantu, kada pristigne za 3 ili 4 godine, kaže šef rumunske marke, Denis Le Vot.

Sandero je Dacijin bestseler. S plasiranih 235.839 primeraka u 2023., bio je ukupno drugi najbolje prodavani automobil u Evropi, sudeći po podacima Dataforcea, odmah iza Teslinog Modela Y. Aktuelna generacija je lansirana 2020.

Budući da Dacia gaji strategiju korišćenja nešto starije tehnologije, u ponudi nema elektrifikovane opcije. Međutim, stvari će se promeniti s narednom generacijom, rekao je Le Vot.

„Naredna generacija Sandera posedovaće motor s unutrašnjim sagorevanjem, ali će takođe u ponudi biti i električna verzija“, dodao je on. „Biće lansirana 2027. ili 2028. i trajaće do 2035.“ Kao što je poznato, te godine će EU zabraniti prodaju automobila s konvencionalnim pogonom.

Nakon Sandera, Dacia će se suočiti s pitanjima u vezi sa sledećom generacijom Dustera, koja će na sceni biti do 2032. Novajlija kreće s prodajom ovog proleća u Evropi kao potpuno novo vozilo s hibridnim pogonom, na modernijoj Renault-Nissan CMF-B platformi, istoj onoj koja čini osnovu za Sandero.

„Nova generacija Sandera će biti velik automobil“, rekao je Le Vot, dodavši da će hečbek profitirati na zajedničkom radu Renault grupacije na malim električnim automobilima, uključujući Renault 5 lansiran u Ženevi i budući Renault 4 mali SUV.

Le Vot je izjavio da rumunska marka tek treba da odluči da li će ostati u B segmentu, nakon isteka životnog ciklusa električnog Springa. Renault grupacija razvija novu generaciju Twinga, koja bi trebalo da pristigne s čisto električnim pogonom i što je još važnije, s cenom ispod 20.000 evra. Proizvodiće se u Evropi, a Dacia bi potencijalno mogla da profitira na tom projektu.

„Zapravo, ne radi se o A ili B segmentu, već o dovođenju priuštive električne mobilnosti na tržište“, kaže Le Vot.

Renaultova Ampere divizija zadužena za čisto električne automobile, razvila je AmpR Small platformu za Renault 4 i 5. Novi Twingo će počivati na njenoj modifikovanoj verziji.

Spring, koji se proizvodi u Kini i koji Le Vot naziva Dacijinim „blokbasterom“, restilizovan je ove godine, s revidiranim enterijerom i korisničkim interfejsom, većim 15-inčnim točkovima i novom zaštitnom oplatom karoserije. Pored toga, Dacijin mali elektromobil ulazi na britansko tržište. Ove promene bi trebalo da pomognu Springu da prevaziđe gubitak subvencija za električne automobile u Francuskoj, svom najvećem tržištu, kao i da se bolje suprotstavi konkurentu iz Citroena, pa čak i Renaultu 5 čija će ulazna verzija koštati oko 25.000 evra.

Cena Springa u Evropi će u proseku biti oko 20.000 evra, dodao je Le Vot, pa čak i manje na izvesnim tržištima. „Konkurencija će pristići, to smo očekivali i to je normalno“, rekao je on. „Ono što možete da vidite je postoji tržište za povoljno cenovno pozicionirane elektromobile, a mi to znamo bolje od bilo koga.“

Slično Springu, revidirani Duster se takođe suočava s novim rivalima u segmentu malih SUV/krosovera, uključujući MG ZS iz Kine, koji je u Španiji dostupan za manje od 15.000 evra.

Cena Dustera će startovati s tek nešto ispod 20.000 evropskih novčanica, ali Le Vot kaže da će i dalje biti reč o sposobnom SUV-u s dostupnim pogonom na sve točkove, s odgovarajućim napadnim i izlaznim uglovima.

„Koriste ga sve šumarske službe u Evropi, kao i brojne policije. Oni kupuju nešto što je robusno i izdržljivo.“ Još jedna prednost je što će Duster biti dostupan s E-Tech hibridnim pogonom sa 140 ks.

Ovom modelu će se 2025. pridružiti Bigster, kompaktni SUV/krosover baziran na produženoj verziji CMF-B platforme. Bigster će biti prilagođeniji krstarenju na auto-putu u odnosu na Duster, dodao je Le Vot.

Pored Bigstera, Dacijin proizvodni plan uključuje još dva modela na dotičnoj arhitekturi, ali šef rumunske marke nije želeo da pruži dodatne detalje.

S Bigsterom, Dacia će imati dva automobila u C segmentu, uključujući Jogger, nastavio je on, rekavši da bi druge marke mogle da povuku modele s motorima s unutrašnjim sagorevanjem iz ove kategorije vozila, što bi ostavilo prostora za više karoserijskih stilova Dacije.

Dacijina globalna prodaja 2023. dostigla je 650.000 primeraka, s više od 550.000 u Evropi, gde je rumunska marka zabeležila rekordni tržišni udeo od 4,3 odsto u oblasti putničkih automobila. Budući rast će zahtevati izvesne rokade unutar proizvodnog portfolija, rekao je Le Vot.

Kompanija je u procesu prebacivanja proizvodnje Sandera i Joggera u Maroko, budući da su ova dva modela slična do B stuba, dok će se u glavnoj Dacijinoj fabrici u Piteštiju u Rumuniji, sklapati Duster i Bigster, koji su takođe slični.

Ovaj aranžman „bi trebalo da bude prihvatljiv u narednih 12 meseci“, rezimirao je Le Vot, „ali u budućnosti će nam verovatno biti neophodno da proširimo našu proizvodnu bazu.“

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime