U okviru nove strategije marke, Renault je odlučio da pojednostavi svoja globalna marketinška partnerstva i da usmeri svoj angažman na nekoliko ključnih stubova koji mogu da ponude značajnu dodanu vrednost.
Renault će se sada fokusirati na sport kroz dva glavna partnerstva – već poznato i važno partnerstvo marke sa Francuskim ragbi savezom kao i novo partnerstvo s teniskim turnirom Roland-Garros.
RENAULT X ROLAND-GARROS
Pariski Grand Slam i proizvođač vozila Renault su udružili snage kako bi ispisali novo poglavlje u svojoj istoriji. Počevši od turnira koji će se održati od 16. maja do 5. juna 2022., kao i u početnom trajanju od pet godina, Renault postaje specijalizovani partner Roland-Garrosa, jednog od najprestižnijih sportskih događaja na svetu.
Renault i pariski Grand Slam dele francuske korene, a povezuju ih i snažna međunarodna ambicija, zajedničke vrednosti koje podrazumeva oznaka „Proizvedeno u Francuskoj” kao i strast i odvažnost. Sklapanje partnerstva između Renaulta i Francuskog teniskog saveza (FFT) bio je još logičniji korak jer se to partnerstvo zasniva na dva glavna strateška stuba obe marke: održivoj mobilnosti i društvenoj odgovornosti.
FLOTA ELEKTRIČNIH VOZILA
Renault i Roland-Garros u svakom trenutku nastoje da budu odgovorniji, zbog čega je održiva mobilnost ključna za oba brenda. Renault već ubrzava svoju transformaciju pokrenutu sa ciljem da postane potpuno električna marka u Evropi do 2030.
Ova predanost održivoj mobilnosti jasno se odražava u floti od 100 primeraka novog Megane E-Tech Electric, koju je Renault stavio na raspolaganje tokom turnira French Open kao deo flote od ukupno 160 vozila.
GIVE ME 5
Uporedo s potpisivanjem ovog partnerskog ugovora, Renault pokreće „GIVE ME 5”, novi projekat društvene odgovornosti posvećen mladim generacijama.
Kao prvi korak Renault želi da promoviše bavljenje tenisom u gradovima tako što će obnoviti teniska igrališta u prigradskim područjima uz pomoć lokalnih umetnika. Očekuje se da će do kraja godine u Francuskoj biti otvorena dva terena.
Kako bi doprineo finansiranju projekata „GIVE ME 5”, Renault će tokom turnira Roland-Garros uvesti „Let Challenge”. To znači da će svaki put kad odservirana lopta dotakne mrežu pre nego što padne u odgovarajuće servis polje, što se u proseku dogodi više od 2000 puta tokom turnira, Renault ovoj društvenoj inicijativi dodeliti određenu svotu novca.
Osim toga, marka će na Roland-Garros pozvati nekoliko grupa dece i tinejdžera slabijeg socioekonomskog statusa kako bi im omogućila jedinstven doživljaj i pružila priliku da na jedan dan učestvuju u turniru.
AKTIVNOSTI NA STADIONU I VAN NJEGA
Kao deo ove nove saradnje i prvi put u istoriji Roland-Garrosa, Renaultov logotip će biti prikazan na mrežama pet glavnih terena (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu i tereni br. 7 i 14) tokom celog turnira, od kvalifikacionih rundi do finala.
Tokom turnira Renault će moći da računa i na izložbeni prostor od 150 m2 unutar stadiona Roland-Garros, gde će posetioci moći da saznaju više o budućoj ponudi električnih i hibridnih vozila brenda Renault i da se upoznaju sa modelima Megane E-Tech Electric i Renault 5 Prototype, kao i s novim Renaultom Austral koji će svetu biti službeno predstavljen upravo na Roland-Garrosu.
Ljubitelji mobilnosti i tenisa moći će da uživaju u nekoliko iskustava koja će im Renault omogućiti tokom turnira.
Renault Green Line: svako ko želi da dodje na turnir i da se pohvali da je pritom doprineo smanjenju štetnih emisija moći će to da učini zahvaljujući Renaultu. Usluga zajedničkog korišćenja vozila ZITY by Mobilize će svojim korisnicima ponuditi mogućnost dolaska do stadiona Roland-Garros i parkiranja tik uz stadion na jednom od pet parking mesta rezervisanih za uslugu ZITY. Novi korisnici će imati priliku da iskoriste posebnu promociju.
Renault The Originals Line: ljubitelji tenisa će imati priliku da na jedinstven način proputuju kroz vreme. Zapravo, na lokaciji izložbenog prostora L’Atelier Renault na aveniji Champs-Elysées će moći da se ukrcaju na autobus pariškog javnog prevoznika iz 1930-ih koji će ih dovesti direktno do stadiona.
Renault Electro-Pop Line: povodom 50. godišnjice Renaulta 5 brend je doterao pet legendarnih modela i opremila ih 100 % električnim motorom, a ljubitelji tenisa i posetioci će moći tim vozilima da stignu do stadiona Roland-Garros.