Giulia i Stelvio nikada nisu ispunili očekivanja FCA u komercijalnom smislu, mada se radi o krajnje atraktivnim i privlačnim automobilima.
Ipak, aktuelna matična kompanija Alfe Romeo, Stellantis, i dalje veruje u posrnulu italijansku marku. Nakon ukidanja 4C malog sportskog kupea i Giulietta hečbeka iz C segmenta, portfolio se popunjava novim kompaktnim krosoverom. Uprkos činjenici što koristi platformu Jeep Compassa, Tonale je etiketiran kao luksuzni model „uzduž i popreko“.
Šef Alfe Romeo, Žan-Filip Imparato, dao je intrigantno obećanje tokom nedavnog intervjua kraj jezera Komo u Italiji, gde je organizovana test vožnja Tonalea. Naime, on je rekao da je Lexus reper za Alfu po pitanju kvaliteta. On je dodao da želi da kvalitet Tonalea bude perfektan od prvog dana, kao i da novajlija pruži remek-delo soluciju po pitanju digitalne konektivnosti i korisničkog interfejsa.
Alfa Romeo se poslovično nije kotirala visoko u testovima kvaliteta, obično zauzimajući mesta u donjoj polovini liste. U J.D. Powerovoj studiji inicijalnog kvaliteta 2021., Giulia i Stelvio su zabeležili 204 problema na 100 vozila, što je kompaniju postavilo na 28. poziciju od ukupno 32 brenda. Toyotina premijum divizija, s druge strane, bila je treća sa 144 zableležena problema na 100 automobila.
Neko će se setiti da je Žan-Filip Imparato odlučio da odloži lansiranje Tonalea za nekoliko meseci, da bi bio siguran da novajlija bude u potpunosti spreman za stupanje na scenu. Prvi „plug-in“ hibrid Alfe Romeo će iznedriti ekvivalent u vidu Dodge Horneta, koji bi trebalo da bude predstavljen do kraja godine. U međuvremenu, odluka u vezi s Tonaleom Quadrifoglio će biti doneta u narednim mesecima.
Auto Moto Show