Naslovna INFO Mercedes-AMG One konačno stupa na scenu

Mercedes-AMG One konačno stupa na scenu

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Konačno je stigao. Pet i po godina nakon što je Mercedes-Benz prvi put saopštio da će instalirati pogonski sklop iz Formule 1 u serijski automobil, on je spreman za pun „gas“.

AMG One je stvaran i ispunjava sva obećanja koja je Mercedes izrekao. Naravno, sve se vrti oko F1 mašine, u ovom slučaju legalne za učešće u svakodnevnom saobraćaju. Kombinovano isporučuje 1063 ks (782 kW) iz hibridnog sistema.

„S Mercedes-AMG One modelom, pomerili smo granice. Ogromni tehnološki izazovi stavljanja Formula 1 pogonskog sklopa u svakodnevnu upotrebu, doveli su nas do samih limita“, kaže Filip Šimer, predsednik upravnog odbora Mercedesa-AMG. „Mnogi su smatrali, tokom razvojnog perioda, da je projekat nemoguć za implementaciju. Međutim, timovi iz Afalterbaha i Velike Britanije nikada nisu odustali, verujući u sebe. Gajim najveće poštovanje za sve učesnike i ponosan sam na timski rad.“

F1 pogonski sklop u „regularnom“ automobilu

„Srce“ AMG Onea čini agregat koji je derivat onoga iz Formule 1. Od prve najave iz 2017., zna se da je Mercedes radio na tome da trkačku mašinu prilagodi za redovnu eksploataciju. Ujedno, famozni motor je bio izvor najveće frustracije, jer ga nije bilo nimalo  lako prilagoditi za svakodnevnu vožnju. Naime, 1,6 litarski V6 motor se „vrti“ na 11.000 o/min, koristeći jedan turbopunjač s električnom asistencijom. Motor poseduje dva bregasta vratila na glavi motora, ventile s vazdušnim oprugama, direktno ubrizgavanje goriva i složen sistem pročišćavanje izduvnih gasova. Samostalno, on proizvodi 574 ks i komplementaran je s Euro 6 standardima.

Ova fascinantna mašina čini samo polovinu pogonske priče, figurativno i doslovno. Naime, četiri elektromotora daju svoj doprinos u „konjici“ od 1063 „grla“ i obezbeđuju pogon na sve točkove. Dva motora su locirana napred, po jedan na svakom točku, generišući zajedničkim snagama 326 konja. Treći motor je instaliran na benzinski, šaljući 163 ks (120 kW) na bregasto vratilo. Četvrti motor je onaj povezan s visokotehnološkim turbopunjačem., za koji AMG kaže da dodaje još 122 ks (90 ks). To je ujedno motor sposoban da rekuperira energiju iz turba, koja može biti poslata tamo gde je potrebno.

Elektrifikacija u cilju fascinantnih performansi

Pored motora, Mercedesovi inženjeri su značajno vreme potrošili na litijum-jonske baterije AMG Onea. Budući da je reč o „plug-in“ hibridnom automobilu, on ne poseduje masivne jedinice kao što je to slučaj s čisto električnim modelima. Njihov ukupan kapacitet iznosi samo 8,4 kWh, ali je hlađenje u ovom  slučaju bilo ključno za optimalne performanse, što je navelo Mercedes da iskoristi složen sistem hlađenja za svaku bateriju. Ovo je ujedno omogućilo da se njihova masa svede na minimum.

Rezultat se ogleda u automobilu s preko 1.000 konja, koji zadržava temperaturu baterije na oko 45 stepeni Celzijusa. Čisto na električni pogon može da pređe 18 kilometara.

Masa vozila iznosi 1.695 kilometara. Sa svim sistemima koje poseduje, One do 100 km/h ubrzava za 2,9 sekundi, što je dostojno jednog hiperautomobila s AMG 4Matic+ pogonskim sistemom i novim sedmostepenim automatizovanim manuelnim menjačem, razvijenim specijalno za ovaj model. Ono što je možda još impresivnije je ubrzanje do 200 km/h, za koje je ovom automobilu potrebno samo 7 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 352 km/h.

Karoserija i ogibljenje

Monokok šasija Onea s „push rod“ ogibljenjem je takođe diizajnirana za ostvarivanje ultimativnih performansi. Upotreba aluminijuma je obilna kada je o podvozju reč, s pet spona i dve podesive upornice napred i pozadi. Upornice su postavljene uzdužno u smeru kretanja, efikasno zamenjujući tradicionalne horizontalne stabilizatore, u cilju redukovanja naginjanja karoserije. Vozni podrežimi mogu prilagođavati ogibljenje za Comfort, Sport ili Sport + postavku, u zavisnosti od jednog od nekoliko opštih režima dostupnih u Oneu. Vektorisanje obrtnog momenta s pogonskim sistemom na sve točkove takođe dolazi u različitim postavkama u zavisnosti od odabranog režima vožnje.

Kao što možemo pretpostaviti, karoserija je remek-delo aerodinamike. Generiše negativno podizanje zadnjeg dela vozila već pri brzinama iznad 50 km/h, mada Mercedes nije obelodanio koliko vertikalnog aerodinamičkog pritiska ovaj automobil može da ostvari. Možda je razlog taj što dotična vrednost zavisi od odabranog režima vožnje, jer je One „preplavljen“ aktivnim aero komponentama. Nalazimo aktivne spojlere na prednjem difuzoru, ventilacione otovre na prednjim lukovima točkova i naravno zadnje krilo. U Race Plus i Strat2 programima u Track režimu, Mercedes kaže da je vertikalni aerodinamički pritisak pet puta veći nego u normalnoj voznoj postavci. Treći režim  pod imenom Race DRS  obezbeđuje nizak čeoni otpor vazduha u cilju ostvarivanja maksimalne brzine.

Kabina

Iskustvo u Formuli 1 nije ograničeno na motor i ogibljenje. Unutar AMG Onea pronalazimo skulpturalna sedišta koja obezbeđuju poziciju sedenja s ispruženim nogama. U rukama vozača se nalazi četvrtasti folan u F1 stilu s desetoinčnim  ekranima koji „štrče“ iz armaturne table. Doduše, ovo nije preslikana postavka iz F1, jer se tu nalaze i  kontrole klima uređaja, ventilacioni otvori i mreže zvučnika, utopljene u uglađene površine od ugljeničnih vlakana i kože. „Leptir“ vrata dolaze s električnim podizačima a klima uređaj je u službi rashlađivanja vozača i suvozača. Tradicionalni retrovizor zamenjuje kamera.

Kada je o dizajnu spoljašnjosti reč, tu su posebni naplaci s devet paoka od kovanog magnezijuma, koji su u okviru opcionala, „obuveni“ u Michelin Pilot Sport Cup 2 M01 pneumatike. Razvijeni su specijalno za potrebe ovog hiperautomobila, dok su za usporavanje i zaustavljanje zaduženi šestoklipne kočne čeljusti napred, koje „grizu“ karbon-keramičke diskove od 15,6 cola, dok se pozadi nalaze četvoroklipne čeljusti u kombinaciji s diskovima od 15 cola. Sasvim je sigurno da AMG One usporava isto tako fascinantno kao što ubrzava, pa možda i bolje. Glasine kažu da Mercedes želi da obori rekord kruga na Nirburgringu s novim hiperautomobilom.

Da bismo saznali da li je to tačno, moraćemo malo da sačekamo. Takođe ćemo morati da vidimo da li Mercedes planira bilo kakva prilagođavanja u vezi s prethodno objavljenim detaljima u vezi s proizvodnjom AMG Onea. Znamo da se planira sklapanje nekih 275 primeraka po ceni od oko dva miliona dolara. Naravno, svi su rezervisani.

To ne znači da ih nećemo videti u javnosti. AMG One će imati svoj javni debi krajem juna na Festivalu brzine u Gudvudu 2022.

Auto Moto Show

Priredio: Pavle Barta

Izvor: Mercedes-AMG

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime