Naslovna INFO INDUSTRIJA Toyota u “poluelektričnoj” renesansi

Toyota u “poluelektričnoj” renesansi

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Najveći svetski proizvođač automobila vraća se u brzu traku.

Toyota Motor je rizikovala da ostane u “zaustavnoj traci” u tekućoj tranziciji ka čisto električnoj automobilskoj budućnosti, ali novi šef japanske kompanije, Kođi Sato, obećao je da će uhvatiti priključak.

Ipak, njegova najveća prednost u 2024. će biti liderska pozicija u oblasti hibridnih vozila. Konkurencija je Toyotinu pasivnost po pitanju baterijski pogonjenih automobila iskoristila, tako da je Tesla u 2023. postao kalifornijski bestseler, svrgnuvši s vodećeg mesta upravo Toyotu. U Kini, prvi Toyotin elektromobil, bZ4X naišao je na hladan prijem, jer su lokalne marke poput BYD-a osvojile simpatije kupaca.

S vrednošću Tesle koja je bila dostigla bilion dolara, zasenivši Toyotu, i čija tržišna kapitalizacija iznosi oko četvrtine te brojke, Sato je krenuo da radi na preokretu. Otkako je preuzeo kormilo japanskog giganta u aprilu, predstavio je „električne“ planove, koji uključuju istraživanje novih tehnologija i revidiranje Toyotine proizvodnje.

Samim tim, ne čudi što je došlo do napretka. Toyotina čisto električna prodaja će u 2023. biti dvostruko veća u poređenju s 2022., iako još uvek na niskoj bazi. U oktobru, kompanija je najavila tehnološki proboj u oblasti baterija u čvrstom stanju, obećavajući znatno veći domet i brže punjenje.

Ostvarivanje Satoovog glavnog plana će potrajati: modeli sledeće generacije izlaze na asfalt tek 2026., ali treba imati u vidu da je i tempo rivala usporen, kao i potražnja. Globalna prodaja električnih vozila iznosila je samo 10 miliona jedinica u prvih devet meseci 2023., što sugeriše da će godišnje povećanje iznositi oko 30 odsto. To je manje u odnosu na trocifreni dobitak iz 2021. General Motors i Ford Motor ublažili su ili odložili investicione planove vezane za električne automobile, dok su pad cena i rast smanjili Tesline profitne marže.

U međuvremenu, Toyota poseduje zrelu tehnologiju na kojoj može značajno da profitira, a reč je o hibridnim pogonskim sklopovima. Japanska kompanija je, kao što je poznato, pionir u ovoj oblasti, pokrenuvši priču s Priusom 1997. Ova ideja doživljava renesansu u SAD i Kini, a analitičari smtraju da će povećanje cene nafte ubrzati usvajanje baterijsko-benzinskih vozila tokom 2024.

Toyotina prodaja hibrida porasla je za trećinu, ostvarivši rekordnu dobit iz poslovanja u kvartalu završenom u septembru. Sve „dublji džep“ pomaže ostvarivanju Satoovih „električnih snova“. Nekoliko dana nakon što su GM i Ford objavili smanjenje, Toyota je saopštila da će potrošiti dodatnih osam milijardi dolara na novu fabriku u Severnoj Karolini.

Na krilima ovih uspeha, vrednost akcija japanskog giganta porasla je za više od 40 odsto u prvih šest meseci Satoovog mandata. Ipak, Toyotina očekivana valorizacija od puta devet očekivane zarade u 2024., bledi pri BYD-ovoj četrnaestostrukoj, odnosno Teslinim prognoziranim prihodima od puta 65 od novembra. Ipak, u ovom slučaju, „srednja traka“, između „benzinske“ i „električne“ čini se kao sjajan recept za zatvaranje jaza  i ostvarivanje značajnog profita.

Izvor: Reuters

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime