Od sada, Toyota CH-R biće dostupna i u „plug-in“ hibridnoj verziji, s čisto električnim dometom od 66 kilometara.
Novajliji je prethodio atraktivni Prologue koncept koji smo imali prilike da vidimo uživo, a za serijski model možemo da kažemo da u potpunosti opravdava očekivanja što se dizajna tiče. Mada usvaja potpuno novi stajling, nimalo ne gubi na mladalačkom duhu prethodnika, koji se pokazao izuzetno popularnim u segmentu u kojem vlada više nego oštra konkurencija. Treba istaći da je novi CH-R razvijen i konstruisan u Evropi, gde će se uostalom i proizvoditi.
Karoseriju krase kupe profil i dvobojni finiš, a tu su i naglašeni naplaci od 20 cola. Međutim, Toyota je otišla još dalje, smanjujući zazore i bolje integrišući kamere i senzore, što automobilu pruža uglađeniji izgled i unapređenu aerodinamiku. U smislu dimenzija, novi model se u dužinu pruža 4.360 milimetara, 1.830 milimetara je širok, dok mu visina varira od 1.558 i 1.564 milimetra, u zavisnosti od verzije.
Kada je o kabinskom prostoru reč, njegovoj prostranosti doprinosi međuosovinsko rastojanje od 2.640 milimetara. Tu pronalazimo digitalni klaster instrumentacije dijagonale 12,3 inča, kao i ekran info-zabavnog sistema istih dimenzija. Prestižnije verzije dobijaju „head-up“ dipslej, ambijentalno osvetljenje u 64 različite nijanse, panoramski krov i JBL audio sistem. Za razliku od većine drugih proizvođača, Toyota se ne odriče fizičkih dugmića za funkcije koje se često koriste, bez obzira što ekrani dobijaju na dimenzijama sa svakom novom generacijom automobila. Crveni akcenti i GR bedž naravno pripadaju novoj GR Sport Premiere Edition verziji.
Kao što je i očekivano, novi C-HR će u Evropi biti dostupan isključivo s hibridnim pogonom. Klasični hibrid dolazi s 1,8 litarskim motorom i prednjim pogonom, dok “plug-in” varijanta koristi usluge 2,0-litarskog benzinca, a opciono može da se naruči i s pogonom na sve točkove. Kada govorimo o snazi, osnovni hibridni model s 1,8-litarskim agregatom isporučuje 140 ks, dok onaj s 2,0-litarskim motorom raspolaže sa 198 konja. „Plug-in“ je još potentniji jer na talonu ima 223 ks.
Što se performansi tiče, ulazni hibrid do „stotke“ ubrzava za 9,9 sekundi i može maksimalno da pojuri do 170 km/h. Kada je o “plug-in” hibridima reč, verzija s prednjim pogonom ubrzava iz stanja mirovanja do 100 km/h za 8,1 sekundu, dok model s integralnim pogonom istu radnju obavlja za 7,9 sekundi. Maksimalna brzina “plug-in” hibrida u oba slučaja iznosi 180 km/h. Kao što smo spomenuli na početku, s punom baterijom, priključni hibrid će moći na čisto električni pogon da pređe 66 kilometara.
Toyota već sada prima rezervacije za CH-R u Evropi, gde se pomenutoj GR Sport Premiere Edition verziji pridružuje High Premiere Edition, sa sopstvenim karakteristikama, poslovično prisutnim u vrhunskim verzijama.