Naslovna PREMIJERE Novi Mercedes-AMG E63 stupa na scenu sa 610 ks

Novi Mercedes-AMG E63 stupa na scenu sa 610 ks

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Puna snaga je dostupna u kratkim intervalima i to isključivo s aktiviranom kontrolom brzog starta.

Naredni AMG koji dobija priključak za punjenje električnom energijom u „53“ izdanju, dostupan u limuzinskoj i karavanskoj varijanti, stupa na asfalt.

Dok s elektrifikacijom mahom dobijamo motore s unutrašnjim sagorevanjem smanjene zapremine, to nije slučaj s Mercedes-AMG E53. Ova verzija i dalje ispod haube poseduje redni šestocilindarski motor, i to s više snage nego ikada ranije.

Stari AMG E53 je isporučivao 435 ks, dok je njegova zamena posedovala turbo šestocilindraš s 450 konja. Sada motor s unutrašnjim sagorevanjem funkcioniše u sinergiji  elektromotorom od 163 ks, što znači da sistem ukupno raspolaže s 585 ks. Uz aktivaciju „trkačkog starta“ (Race Start), što je zapravo sistem kontrole pri brzom startu, pogonski sklop privremeno isporučuje 610 konja. Kada u obzir uzmemo i „pojačanje“ maksimalnog obrtnog momenta na 750 Nm, uviđamo do koje mere je novajlija snažniji od prethodnika, koji je morao da se zadovolji s 520 Nm.

Ova elektrifikovana „konjica“ obezeđuje sprint do „stotke“ za 3,8 sekundi u slučaju limuzine, dok je nešto težem karavanu potrebna desetinka više. Maksimalna brzina oba modela je elektronski ograničena na 250 km/h, s tim što uz opcioni AMG Driver’s paket E53 može da pojuri do 280 km/h (limuzina) odnosno 275 km/h (karavan). Čisto na električni pogon, oba modela mogu da dostignu 140 km/h.

Na ovaj način se prate stope novog GLE 63, kada je reč o usvajanju „plug-in“ hibridnog pogona. Baterijski paket je smešten ispod poda, iskoristivog kapaciteta od 21,22 kWh. U Mercedesu tvrde da je to dovoljno da se više od 100 kilometara pređe na čisto električni pogon (po WLTP-u). Baterija obezbeđuje energiju za elektromotor ugrađen u devetostepenu automatsku transmisiju, tako da se dobilo na uštedi prostora.

U poređenju sa standardnom E klasom, AMG ima kruću karoseriju, veće kočnice i standardno upravljanje na zadnje točkove. U potpunosti varijabilni integralni pogon funkcioniše u saradnji s adaptivnim ogibljenjem s isto tako varijabilnim amortizerima. Sportsku E klasu takođe krasi nešto agresivniji dizajn, sa širim prednjim krilima, osvetljenom maskom hladnjaka i kvartetom okruglih završetaka izduvnih cevi. Ono što je interesantno je da je prednja osovina nešto šira nego kod regularnog modela.

Mercedes nema u planu verziju s dvoje vrata, jer kupea i kabiroleta neće biti u novoj generaciji. Međutim, nemačka premijum marka ove modele zamenjuje novim CLE53 modelima. Oni takođe uživaju u uslugama rednih „šestaka“, ali bez „plug-in“ hibridne asistencije.

Novi E63 je takođe na putu, a i u njegovom slučaju se očekuje prisustvo električnog priključka. Nažalost, moćni V8 izlazi u prošlost, tako da se i u ovde stvorio prostor za redni šestocilindarski agregat. Četvorocilindarski C63 i S63 s V8 motorom takođe su elektrifikovani, što pratično ukazuje na to da su dani AMG modela na čisto benzinski pogon odbrojani.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime