Naslovna AKTUELNO Audi A8 – da li je ikada bio na nivou S klase...

Audi A8 – da li je ikada bio na nivou S klase i serije 7?

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Da li je Audi izneverio kupce aktuelnog A8 ili njihova luksuzna limuzina možda nikada nije bila tako sjajna ni u ranijim generacijama?

Audi A8, perjanica marke iz Ingolštata ne izaziva ni izbliza takvu pažnju kao Mercedes-Benz S klase i BMW serije 7. Da li možete da se setite kada ste se poslednji put okrenuli za ovom limuzinom? Naravno, tu ne računamo S8.

Nekako, luksuzna limuzina druge bavarske marke ostaje van radara.

A8 je oduvek bio pojam luksuza i pomalo potcenjen, ali ne treba gubiti iz vida da su brojni kupci to znali da cene. Međutim, postoji razlika između „pozitivne“ i „negativne“ potcenjenosti. Čini se da je Audijev pulen skliznuo u potonju kategoriju nakon predstavljanja četvrte D5 generacije, koja je stupila na scenu 2017.

Da odmah napravimo distinkciju između „pozitivne“ i „negativne“ potcenjenosti. Tipični predstavnici prve grupe su BMW M5 E39 ili W211 E63 AMG, ali i prva i druga generacija A8/S8. U međuvremenu, koncept „negativne potcenjenosti“ savršeno demonstrira aktuelni Audi A8, kako sam po sebi, tako i naspram rivala kao što su Mercedes-Benz i BMW serije 7.

Ovde se nameće pitanje, da li kupci Audija A8 trebalo da se osećaju omalovaženim zbog toga? U prvoj polovini ove godine, marka „četiri prstena“ je morala da sabere prodaju A8 i S8 da bi se na jedvite jade našla ispred Genesisa G90. U poređenju sa S klasom i serijom 7, A8 nije ništa više nego daleka (eventualna) alternativa.

Da se vratimo na brojke: 641 jedinica A8/S8 je prodato po podacima Carsalesbasea u prvom polugodištu 2022. (na referentnom američkom tržištu), što je gotovo pet puta manje od BMW-a serije 7, a tu govorimo o G11, ne „svemirskom“ modelu koji je upravo stupio na scenu. Dakle, radi se o „sedmici“ koja je lansirana dve godine pre aktuelnog A8, što znači da model iz Ingolštata tehnički ima prednost na planu tehnologije, što nije u isto vreme uspeo da unovči.

Daleko od toga da A8 ne izgleda dobro, posebno kada je reč o S8 varijanti za 2022., ali ono što predstavlja suštinu ove priče je ukupan paket, a tu je Audi zakazao, što jasno pokazuju prodajne brojke od 2017. do 2022.

Hajde da pogledamo neke prethodne A8 modele počev od D2 generacije, koja je tehnički prva , direktna naslednica Audija V8, koji je bio sasvim atraktivan.

Audi A8 (D2)

A8 (D2) je razvijen u okviru ideje o luksuznoj limuzini smanjene mase, sa standardnim pogonom na sve točkove. Morao je da bude lakši od rivala zbog quattro pogona, a u najvećoj meri je bio pun pogodak. Pristigao je s bogatom luksuznom opremom uključujući dvozonski klima uređaj, elektropodesiva sedišta u 14 smerova s funkcijom grejanja, premijum audio sistem i tako dalje. Ne treba zaboraviti ni da je bio prvi svetski serijski model s prednjim i zadnjim bočnim vazdušnim jastucima.

Ipak, ono što je najvažnije, D2 je bio automobil koji je dominirao na planu kvaliteta izrade tokom devedesetih, uprkos nepretencioznom izgledu. S8 je takođe bio briljantan. Audi ga je lansirao 1996. inicijalno s 4,2-litarskim V8 s 340 ks. Pre istega roka trajanja ove generacije, nemački proizvođač je u A8 (D2) instalirao još veći, 6,0-litarski W12 s 420 konja i 550 Nm.

Zatim je usledila druga, D3 generacija, koju retko koji ljubitelj automobila nije cenio, jer je u najmanju ruku bila rame uz rame u odnosu na E65 seriju 7 i W220 Mercedes S klase, ako nije prednjačila u odnosu na njih.

Audi A8 (D3)

A8 D3 je došao s inovacijama kao što su čuveni MMI interfejs, adaptivni bi-ksenonski HID farovi, napredno ogibljenje, nova generacija Tiptronic menjača i neverovatni audio sistem od 1.000 W s 14 zvučnika, koji je potpisao Bang & Olufsen.

D3 je izgledao dobro i u A8 i S8 varijantama i pre i posle restilizacije. Isto se ne može reći za D5, pa ni D4, koji je relativno dopadljiv u vrhunskom paketu opreme. Zapravo, ova dva modela treba razdvojiti, jer je S8 (D4) bio verovatno poslednja Audijeva luksuzna limuzina koja se držala filozofije „pozitivne potcenjenosti“.

Međutim, kada se uklone „S“ detalji i ono što je došlo s restilizacijom, D4 gubi svoj karakter. Fotografija ispod to jasno demonstrira.

Audi A8 (D4)

Tužan deo priče je što Audi možda nikada neće popraviti stvari s A8. Sudeći po izveštajima koji cirkulišu, vrlo lako bi moglo da se desi da marka iz Ingolštata ne nastavi priču s luksuznim, ali u isto vreme asketskim modelom. Zapravo, ako dizajn naredne generacije bude pod direktnim uticajem Grandsphere koncepta, krajnji proizvod neće ni biti limuzina s četvoro vrata, već „fastbek“ koji izgleda više kao gliser nego automobil.

Naravno, još uvek nema mesta za paniku. Audi je otprilike jedini proizvođač luksuznih automobila koji nije lansirao bilo kakav elektromobil kontroverznog izgleda. To je za pohvalu, tako da ostavljamo prostor za eventualnog naslednika A8 koji će pomeriti granice.

Dakle, odgovor na pitanja s početka teksta bi bio „da“ na prvo, dok što se drugog tiče, u svakom slučaju je „ne“.

Auto Moto Show

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime