Naslovna ECO2 Zeekr ulazi na evropsko tržište 2023.

Zeekr ulazi na evropsko tržište 2023.

Zeekr je na putu da uđe na odabrana evropska tržišta tokom 2023., kao deo strategije globalizacije ove kompanije koja je u vlasništvu Geelyja.

U obraćanju novinarima prilikom lansiranja novog Zeekr 009 MPV u Kini, An Kongui je rekao da Zeekr planira da ozvaniči planove vezane za početak prodaje na Starom kontinentu krajem novembra.

Ovaj potez je koincidirao s objavljivanjem rekordnih rezultata kompanije u Kini, gde je u oktobru prodato 10.109 primeraka inicijalnog modela, 001 „liftbeka“. An, koji je takođe predsednik Geely Holdinga i predsednik Geely Auta, potvrdio je da će Zeekr dodati dva nova modela svojoj gami sledeće godine, u pripremi za ofanzivu na globalno tržište.

U to je uključena i nova limuzina s četvoro vrata i SUV srednje veličine, gde su oba konstruisana na način da bi ispunila evropsku bezbednosnu regulativu, kažu izvori bliski sedištu Geelyja u Hangžou.

Zatim će uslediti još dva Zeekr modela 2024., o kojima trenutno nema konkretnih informacija.

U ovoj fazi, nije poznato na koja evropska tržišta Zeekr planira da uđe, kao i da li namerava da proizvodi verzije s volanom na desnoj strani za potrebe britanskog tržišta.

Plan Zeekra da uđe u Evropu i proširi svoj portfolio na najmanje šest modela u naredne dve godine, dolazi u vreme kada matična kompanija, Geely, nastoji da izdvoji svoj čisto električni brend i lansira ga na berzu kao nezavisnu kompaniju.

Predlog Geely Holdinga iz 31. oktobra, da se Zeekr nađe na Hongkonškoj berzi je prihvaćen. Međutim, kada će se to desiti, za sada nije potvrđeno.

Lansiran 2021., Zeekr je pozicioniran kao premijum marka u Kini. Jedan je od nekoliko brendova pod kontrolom Geely Holdinga i Geely Auta, uključujući Volvo, Lotus, Lynk&Co, Proton i Geometry. Geely takođe kontroliše 50 odsto u Smartu, a manjinski je vlasnik Aston Martina i Mercedes-Benza, između ostalog.

An je rekao da je Zeekr na putu da dostigne prodaju od 70.000 jedinica ove godine. On je takođe podsetio na raniji cilj koji podrazumeva prodaju od  650.000 vozila godišnje do 2025.

Auto Moto Show

Prethodni tekstToyota upozorava na rast cena zbog kontinuiranog pada profita
Sledeći tekstŠta je od prioritetne važnosti proveriti pri kupovini polovnog automobila? (VIDEO)

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime