Naslovna AKTUELNO Kupci novih automobila najzadovoljniji modelima Alfe Romeo

Kupci novih automobila najzadovoljniji modelima Alfe Romeo

Cene novih automobila neumoljivo rastu, a situacija se po svemu sudeći neće normalizovati do kraja sledeće godine, što odabir novog limenog ljubimca čini „osetljivijim“.

Nova studija J.D. Powera baca svetlo na zadovoljstvo kupaca novih vozila u SAD, a ono što je indikativno je da je došlo do izvesnog broja padova na listi, po prvi put u više od 10 godina. S druge strane imamo i pobednike, ali generalno gledajući, industrija je u minusu u odnosu na prošlogodišnje rezultate.

Kada su cene novih automobila počele da rastu 2021., zadovoljstvo kupaca je održavano na visokom nivou zahvaljujući odnosu uloženog i dobijenog koji je bio viši od očekivanog. Međutim, situacija nastavlja da eskalira ove godine, a zalihe novih vozila su manje nego ikada ranije. Ovo zauzvrat prodavcima omogućava da podižu cene, što recipročno spušta indeks zadovoljstva kupaca. J.D. Power kaže da vrednost vezana za ispravnu cenovnu politiku konstantno pada u poslednjih nekoliko godina.

Bez obzira na tržišne uslove, uvek su postojali pobednici i gubitnici. Alfa Romeo je na vrhu liste u premijum segmentu ove godine, sa skorom od 833, što je značajno više od industrijskog proseka koji iznosi 786. Porsche je drugi s indeksom 831, dok je Lexus treći s 819. U segmentu velikoserijskih automobila, Buick je prvi s 825, a slede Dodge (816) i Subaru (804), svi iznad industrijskog proseka.

Generalno, studija J.D. Powera zaključuje, što nije iznenađujuće, da su kupci srećniji kada plate manje. Zadovoljstvo među kupcima koji su platili više od nominalne cene iznosi 757, dok je satisfakcija onih koji su platili korektnu cenu značajno viša, s rezultatom od 850. Oko četvrtine kupaca na masovnom tržištu je platilo više od nominalne cene, dok je taj procenat pao na 19 odsto u premijum sektoru.

Što se tiče najbolje plasirane marke u ovoj studiji, Alfi Romeo, čini se da ona odrađuje dobar posao po pitanju održavanja osmeha na licu svojih kupaca u vremena kada cene automobila skaču a isporuke su usporene. Sa osveženom gamom i novim proizvodima, sigurno je da će se ovaj trend nastaviti, a još ako se 2023. pojavi superautomobil, imidž popularnog italijanskog brenda će se dodatno popraviti.

Auto Moto Show

Prethodni tekstAbarth postaje električan i globalno prisutniji
Sledeći tekstNova Toyota Prius u Evropi dostupna isključivo kao “plug-in” hibrid

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime