Naslovna AKTUELNO Novi šef Toyote predstavio novi plan koji se sastoji iz “tri koraka”

Novi šef Toyote predstavio novi plan koji se sastoji iz “tri koraka”

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

CEO Kođi Sato smatra da Toyota može da postane profitabilna u oblasti električnih automobila uz pomoć dotičnog plana, ali novi smer predstavlja tek početak.

Novi šef Toyote veruje da japanski gigant može da napravi veliki profit na elektromoblima kroz samo tri osnovna koraka. Međutim, kao što smo mogli da vidimo u slučaju drugih proizvođača koji su u tranziciji, to možda  u praksi neće biti tako lako kao na papiru.

Moraćemo da sačekamo neko vreme i vidimo da li kompanija pod Satoovom dirigentskom palicom može da ostvari brz uspeh, budući da mnogi misle da su Japanci zakasnili s ulaskom u trku. Ipak, čini se da to nije slučaj.

Sato, koji je na čelo Toyote stupio 1. aprila 2023., nedavno je predstavio Toyotinu buduću strategiju, koja je u velikoj meri revidirana u odnosu na rešenja koja su bila aktuelna ne tako davno. Cilj u okviru novog plana je da se poveća proizvodnja električnih automobila, kao i njihova profitabilnost do 2030. Evo šta je Sato povodom toga rekao na konferenciji za medije: „Biće to drugačiji koncept od onoga koji smo imalo do sada. U okviru trećeg koraka, produktivnost bi trebalo da bude značajno pojačana.“

Toyota je trenutno u prvoj fazi novog plana, s tim što bi drugi deo trebalo da započne oko 2026., a treći, finalni korak 2030. Japanska kompanija ima za cilj da proizvodi oko 1,5 miliona elektromobila globalno do 2025., odnosno 3,5 miliona do 2030. Poboljšana produktivnost i ekonomija obima će podrazumevati i niže cene, što bi trebalo da bude zamajac kada je reč o obimu prodaje.

Sato je pojasnio na konferenciji da je Toyota tek na početku. Kompanija godinama nije htela da žuri s električnim automobilima. Ova filozofija se nastavila čak i kada su direktni rivali ušli duboko u tranziciju. Naravno, usledila je lavina kritika, a Toyota je krenula da hvata priključak.

Dakle, kako će Toyota doći do visokog proizvodnog nivoa po pitanju nove tehnologije, i usput ostvariti profit u godinama koje slede?

Počev od „koraka 1“, koji je preduzet i pre nego što je Sato postavljen na mesto šefa kompanije, Toyota je lansirala prvi iz bZ linije električnih automobila, na novoj namenskoj platformi. Sato primećuje da je to bilo iskustvo iz kojeg je japanska marka dosta naučila, jer bZ4X nije imao lansiranje koje bi moglo da se nazove uspešnim. Međutim, upravo ti problemi bi mogli da budu ono što je Toyoti bilo potrebno da se „probudi“. Novi CEO priznaje: „Napravićemo brza unapređenja i modifikacije, tako da atraktivnost i snaga proizvoda budu jače. Uradićemo to u ubrzanom maniru.“

Kada na snagu bude stupio Satoov „korak 2“, Toyota će integrisati Arene automobilski operativni sistem, koji trenutno razvija njen softverski ogranak Woven.

S namenskom platformom i formiranom predloženom gamom električnih automobila kompletiranom, uz „brza unapređenja i modifikacije“, uvođenje uspešnog softverskog sistema što je pre moguće ima smisla. Današnji (uspešni) proizvođači električnih automobila  zapravo su softverske kompanije u istoj meri u kojoj su automobilske.

Sato je „korak 3“ označio kao kulminaciju kombinovanih planova i napora japanskog prozvođača, opisavši ga kao „kolač s tri sloja“. On kaže da će se Toyota prebaciti na novu arhitekturu i slojeviti operativni sistem Arene s unapređenim softverskim uslugama. S novom karoserijom će doći i revidirana namenska EV platforma, koja maksimizuje unutrašnji prostor, performanse i efikasnost.

S Teslom koji trenutno vodi u segmentu električnih automobila sa značajnom razlikom u odnosu na „ostatak čopora“, Toyota mora u velikoj meri da poveća obim proizvodnje elektromobila, da bi ostvarila buduće marže koje će joj verovatno biti neophodne za tržišnu utakmicu. Tesline marže su trenutno oko 20 odsto, što je impresivno s obzirom na višestruko smanjenje cena. U međuvremenu, Toyotine marže su oko 10 odsto.

Japanski proizvođač ima za cilj da ih poveća, kao i profitabilnost elektromobila, uz nastavak ostvarivanja prodajnog cilja koji podrazumeva plasman 10 miliona vozila godišnje. Međutim, u zavisnosti od tržišta, mnogi od tih automobila će i dalje biti profitabilniji hibridi, pre nego čisto električna vozila. Sato je dodao: „Obim od 10 miliona jedinica je već tu. To je snažan temelj koji će nam omogućiti da ubrzamo investicije u nove domene istraživanja i razvoja. Deset miliona jedinica predstavljaju našu najveću snagu.“

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime