Naslovna ECO2 Toyota smatra da bi mogla da napravi revoluciju u oblasti EV baterija

Toyota smatra da bi mogla da napravi revoluciju u oblasti EV baterija

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Japanska kompanija veruje da bi mogla da napravi bateriju u čvrstom stanju, koja bi pružila domet od 1200 kilometara, uz vreme punjenja od 10 minuta.

Toyota kaže da je napravila tehnološki proboj koji će joj omogućiti da prepolovi masu, veličinu i troškove vezane za baterije, u okviru nečega što bi moglo da bude vesnik kapitalnih promena na planu električnih vozila.

Kao jedan od najvećih proizvođača automobila na svetu, Toyota planira da na tržište lansira napredne baterije u čvrstom stanju do 2025., koje pružaju brojne prednosti u poređenju s tečnim baterijama.

U utorak, japanska kompanija je saopštila da je pojednostavila proizvodnju materijala koji se koriste za izradu dotičnih jedinica, pozdravljajući ovo otkriće kao značajan korak unapred, koji bi mogao dramatično da skreše vreme punjenja i poveća voznu autonomiju.

„I za naše tečne, kao i čvrste baterije, cilj nam je da drastično promenimo situaciju u okviru koje su aktuelni baterijski paketi preveliki, teški i skupi“, rekao je Keiđi Kaita, predsednik istraživačkog i razvojnog centra Toyote za ugljeničnu neutralnost. „Što se tiče potencijala, nastojaćemo da ove faktore prepolovimo.“

Dejvid Bejli, profesor poslovne ekonomije na Univerzitetu u Birmingemu, rekao je da, ukoliko Toyotine tvrdnje budu utemeljene, to bi mogao biti odlučujući trenutak za budućnost električnih automobila.

„U prototipnoj fazi često dolazi do novih dostignuća, ali povećavanje obima predstavlja teškoću“, rekao je on. „Ako se radi o revolucionarnoj stvari, ona bi mogla da promeni pravila igre, nešto poput svetog grala baterijski pogonjenih vozila.“

Kaita je rekao da je kompanija razvila načine da učini baterije trajnijim, smatrajući da bi jedinice u čvrstom stanju mogle da obezbede domet od 1.200 kilometara i mogle bi da se napune za 10 minuta.

Kompanija očekuje da će biti kadra da proizvodi baterije u čvrstom stanju za upotrebu u električnim vozilima već od 2027., sudeći po navodima Financial Timesa, koji je prvi izvestio o Toyotinim dostignućima na ovom planu.

Na baterije u čvrstom stanju se gleda kao na faktor koji će promeniti pravila igre u oblasti električnih automobila, obećavajući skraćivanje vremena punjenja, povećanje kapaciteta i redukovanje rizika od izbijanja požara, koji se često povezuje s litijum-jonskim baterijama koje koriste tečne elektrolite.

Međutim, baterije u čvrstom stanju su teže i skuplje za proizvodnju, što ograničava njihovu komercijalnu primenu.

Toyota je saopštila da smatra da bi mogla da pojednostavi proces proizvodnje, potencijalno činieći čvrste baterije lakšim za proizvodnju u odnosu na litijum-jonske.

Mnogi smatraju da japanski gigant donekle kaska za rivalima kada je reč o tržištu električnih automobila. U junu prošle godine, na korektivnu intervenciju je vratio 2.700 primeraka svog prvog električnog modela, zbog zabrinutosti u vezi s potencijalnim otpadanjem točka. U međuvremenu je taj problem rešen.

Prošlog meseca, organi zaduženi za standarde o oglašavanju, zabranili su reklame Toyote i Hyundaija zbog preterivanja oko deklarativne brzine punjenja i dovođenja potrošača u zabludu u vezi s dostupnošću stanica za brzo punjenje širom Velike Britanije i Irske.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime