Naslovna ECO2 Hyundai Ioniq 5 N pristigao u Gudvud sa 650 ks

Hyundai Ioniq 5 N pristigao u Gudvud sa 650 ks

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Hyundai Ioniq 5 N je zvanično debitovao, i to na Festivalu brzine u Gudvudu.

Ovo je prvi čisto električni visokoperformantni model iz N divizije ali sigurno neće biti poslednji. Hyundai kaže da je „naoštreni“ Ioniq 5 prvi korak N odeljenja po pitanju elektrifikacione strategije, s budućim elektromoblima koji će proći sličan tretman.

Hyundai Ioniq 5 N poseduje dva elektromotora, ukupne izlazne snage 448 kW (609 ks) i 740 Nm, što bi moglo neznatno da se promeni pred početak serijske proizvodnje. S angažovanom N Grin Boost funkcijom, brojke rastu na 650 ks i 470 Nm, a ovaj „baraž“ traje 10 sekundi.

Pogon na sve točkove doprinosi sprintu do „stotke“ za 3,5 sekundi, što se sa spomenutom funkcijom snižava na 3,4 sekunde. Maksimalna brzina iznosi 260 km/h.

Hyundai nudi ovaj model s baterijom maksimalnog kapaciteta od 84 kWh. Poseduje 800-voltnu tehnologiju za ultrabrzo punjenje, što u prevodu znači da baterija od 10 do 80 odsto može da se napuni za 18 minuta.

Tehnologija za savladavanje trkačkih staza

Vozač može da optimizuje performanse baterije s Hyundaijevom N Battery Pre-conditioning funkcijom, koja mu omogućava da bira između Drag ili Track režima. Track optimizuje temperaturu baterije u cilju isporučivanja što većeg broja krugova, dok Drag postavka obezbeđuje kratke „baraže“ maksimalne snage, a to je tek deo softvera koji Hyundai koristi u cilju poboljšanja vozačkog doživljaja za volanom, kako na javnim putevima, tako i na trkačkoj stazi.

N Race postavka poseduje dva dodatna režima i nudi još veću kontrolu kada je reč o eksploataciji energije. Endurance maksimizuje autonomiju na stazi, što se postiže ograničavanjem maksimalne snage. Sprint režim pruža suprotno, stavljajući prioritet na maksimalnu isporuku snage. N Launch Control, s druge strane, nudi postavke za tri različita nivoa prijanjanja, što pomaže pri silovitim startovima.

Hyundai nije obelodanio podatke vezane za ukupnu masu vozila, ali jeste spomenuo da je novajlija teži od standardnog modela. Korejski proizvođač navodi da je masa ulaznog Ioniq 5 SE Standard Range modela 1.800 kilograma, dok masa Limiteda s pogonom na sve točkove iznosi 2.115 kilograma.

Sportistu krase veći naplaci, kompletno revidirano ogibljenje, novi aerodinamički elementi i ažuriran sistem regenerativnog kočenja, koji doprinosi dodatnoj masi. Međutim, Hyundai je radio na „kontramerama“ uz pomoć softvera i drugih tehnika, da bi neutralizovao uticaj dodatne težine.

N Brake Regen sistem obezbeđuje primarnu kočnu silu, s tim što mehanička ulazi u igru kada je to potrebno, na primer na trkačkoj stazi. Sistem regenerativnog kočenja može da pruži do 0,6 G sile usporavanja u normalnim uslovima, odnosno do 0,2 G kada je aktiviran ABS.

Četvoroklipne monoblok prednje kočne čeljusti „grizu“ diskove prečnika 400 milimetara, dok su jednoklipne zadužene za jedinice od 360 milimetara pozadi. Hyundai je kočnice proizveo od novih lakih materijala s hibridnom konstrukcijom, što je rezultiralo najsnažnijim kočnicama u istoriji korejske kompanije.

Uživanje u vožnji potpomognuto softverom

Hyundai je razvio N Pedal kao još jednu soluciju uz pomoć koje kroti veliku masu i veličinu Ioniqa 5. U ovom slučaju softver povećava silu regenerativnog kočenja da bi kreirao transfer težine koji poboljšava performanse vozila u krivinama.

Još jedan interesantan trik predstavlja N Drift Optimizer, koji svoju namenu odaje praktično kroz naziv. Sistem upravlja višestrukim sistemima vozila, da bi održao ugao pri proklizavanju, odnosno takozvanom „driftu“. U slučaju da je vozaču neophodno više napora da inicira „drift“, u igru uleće Torque Kick Drift funkcija, koju je Hyundai integrisao kao ispomoć. Ona simulira radnju takozvanog „kika“ kvačila koja se koristi kod vozila sa zadnjim pogonom. Ioniq 5 N takođe dolazi sa sistemom zvanim N Torque Distribution, koji nudi do 11 nivoa prilagođavanja i elektronski diferencijal s ograničenim proklizavanjem.

Što se dodatnih unapređenja na planu vozačkog doživljaja tiče, za to su zaduženi Hyundaijevi N e-shift i N Active Sound + sistemi. N e-shift donosi osećaj koji pruža osmostepeni menjač s dvostrukom spojnicom. On simulira trzaj prilikom promene stepena prenosa, tako što kontroliše izlazni obrtni moment motora.

N Active Sound + upotpunjuje doživljaj koji pruža N e-shift kroz tri različite zvučne teme: Ignition simulira zvuk Hyundai N 2,0-litarskog turbomotora, Evolution inspiraciju pronalazi u RN22e, dok Supersonic zvučna tema pruža varijabilni volumen zvuka tokom prolaska kroz krivine, koji asocira na dvomotorni lovački avion. Simulacija zvuka i promena stepena prenosa na neki način pomaže komunikaciji između vozača i ovog sportskog elektromobila.

Novi sportski izgled

Ioniq 5 je veći od standardnog modela; 40 milimetara je širi u visini poda i 80 milimetara duži. Takođe leži 20 milimetara bliže tlu. Automobil odlikuje niži spojlere na donjem delu odbojnika, aktivni aerodinamički zakrilci i funkcionalna mrežasta vazdušna zavesa. Naplaci su prečnika 21 cola, „obuveni“ u Pirelli P-Zero pneumatike, konstruisane za potrebe ovog električnog automobila.

Što se unutrašnjosti tiče, tu pronalazimo novodizajnirani N volan, na kojem se po prvi put nalazi logo performantne divizije korejske marke. Poseduje četiri dugmeta – za biranje režima vožnje, N Grin Boost i dva N Custom dugmeta, koja vozaču omogućavaju da po svom nahođenju podesi vozne postavke. Polugice za e-shift i N Pedal funkcije, nalaze se iza volana.

Korejski proizvođač je poradio i na komforu vozača, posebno prilikom vožnje na trkačkoj stazi. Kompanija je implementirala jastučić za kolena i potkolenicu na ojačanu centralnu konzolu i dodala klizni naslon za ruke. Hyundai je takođe spustio položaj ojačanih sedišta za oko dva centimetra, koja su dostupna u kombinaciji tkanine i kože ili eko-alkantare i kože.

Ioniq 5 N će biti dostupan u 10 kolor nijansi, od kojih su dve ekskluzivne za ovaj model – N Performance Blue Matte i N Perfomance Blue. U ostale se ubrajaju Abyss Black Pearl, Cyber Grey Metallic, Ecotronic Grey Matte, Ecotronic Grey, Atlas White, Atlas White Matte, Gravity Gold Matte i Soultronic Orange Pearl. Enterijer je dostupan isključivo u crnom izvođenju s Performance Blue akcentima.

Izvor: EcoDrive

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime