Naslovna ECO2 Volkswagen planira podizanje kvaliteta i novi dizajnerski jezik

Volkswagen planira podizanje kvaliteta i novi dizajnerski jezik

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Zamenivši Herberta Disa na kormilu Volkswagen grupacije, novoimenovani šef konglomerata, Oliver Blume, održao je govor na Extraordinary General Meetingu 2022.

Ovaj pedeset četvorogodišnji menadžer, koji je zadržao ulogu generalnog direktora Porschea, nakratko je govorio o tome kako se nemački gigant priprema za budućnost. Jedna od strategija se odnosi na implementaciju „čistih dizajnerskih jezika“, koji bi trebalo bolje da diferenciraju brendove.

U isto vreme, VW grupacija obećava „kvalitativnu ofanzivu“ zbog kritika na račun modela kao što su Golf i ID.3, zbog njihovih „plastičnih“ enterijera.

Eliminacija testera osetljivih na dodir sa volana je već najavljena (bravo!). Kada je reč o popularnom hečbeku s konvencionalnim pogonom, on će nastaviti da živi u električnoj eri, zajedno s Tiguanom. Oliver Blume je rekao da marka Volkswagen „proučava na koji način može da uvede ikone poput Golfa i Tiguana u električnu eru“.

Prošlog meseca, generalni direktora VW-a, Tomas Šefer, izjavio je za Die Welt da će Golf ući i u devetu generaciju, o čemu smo pisali. On je sugerisao da će se raditi o električnom modelu pozicioniranom ispod ID.3. Samim tim, postoji mogućnost da bude nazvan „ID.Golf“ i pozicionira se iznad budućeg ID.2 gradskog modela. Šef VW-a je takođe smirio entuzijaste, rekavši da će kultni „GTI“ sufiks takođe biti prenesen u novo doba.

U međuvremenu, Golf Mk8 će proći kroz redovnu restilizaciju tokom 2023., kada se očekuje i predstavljanje nove generacije Tiguana. Potonji model će verovatno ujedno biti poslednja iteracija kompaktnog krosovera koji će u ponudi imati motore s unutrašnjim sagorevanjem. VW se već obavezao da će od 2033. u Evropi proizvoditi isključivo električna vozila.

Dok je budućnost naziva „Golf“ i „Tiguan“ zagarantovana, stvari nisu tako povoljne po manji Polo. Tomas Šefer je nedavno izjavio da će buduća Euro 7 regulativa učiniti model iz B segmenta preskupim, čija će cena neminovno otići do 5.000 evra gore. Ovi dodatni troškovi će pre svega biti posledica kompleksnih bezbednosnih sistema koji će postati obavezni u EU.

Auto Moto Show

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime