Naslovna ECO2 Vrućina smeta elektromobilima gotovo kao hladnoća

Vrućina smeta elektromobilima gotovo kao hladnoća

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Novopečeni vlasnici električnih automobila, u krajevima gde je došlo do oštrih zima prošle godine, mogli su da uvide do koje mere je niska temperatura neprijatelj baterija, kako po pitanju autonomije, tako i brzine punjenja.

Testiranje po hladnom vremenu, koje je sprovelo Društvo automobilskih inženjera, sugeriše da elektromobili mogu da izgube oko 41 odsto kapaciteta baterije pri -7˚C (a čak i više kada živa termometra ode još niže), s tim što se dve trećine dodatne potrošene energije odnosi na zagrevanje kabine. Vreme punjenja takođe postaje značajno duže.

To nije sve, jer oni koji su priuštili u skorije vreme neki električni automobil, sada mogu da uvide još jednu „gorku“ istinu – visoke temperature takođe negativno utiču na kapacitet baterije. Društvo automobilskih inženjera kaže da će u proseku izgubiti 17 odsto efektivne autonomije pri 35˚C, s tim što je u ovom slučaju klima uređaj glavni krivac. Gubitak je još veći kada živa termometra ode još više. Istraživanje objavljeno od strane kompanije Recurrent, koja se bavi podacima vezanim za električna vozila, utvrdilo je da kapacitet baterije određenog modela može da padne do 31 odsto pri 38˚C.

Pored toga, punjenje baterija pri ekstremno visokim temperaturama može da prouzrokuje hemijske reakcije koje prekomerno opterećuju samu bateriju, što utiče kako na autonomiju, tako i njenu dugovečnost. Upravo iz tog razloga mnogi modeli poseduju sisteme za rashlađivanje baterija.

Naravno, i konvencionalno pogonjeni automobili troše više goriva pri ekstremno visokim temperaturama, ali su gubici elektromobila mnogo izraženiji, koji su ostavljeni na milost i nemilost često nefunkcionalnih javnih stanica za punjenje. Mada ovo može da varira od modela do modela i u skladu s brojnim spoljnim faktorima, ističe se činjenica da vlasnici električnih automobila moraju da predvide situacije u kojima će preći manji broj kilometara od planiranog i u skladu s tim prilagode stil vožnje i očekivanja. Takođe je mudro pratiti indikator stanja napunjenosti i znati gde se nalaze javne stanice za punjenje u slučaju potrebe.

Postoji, međutim, nekoliko proaktivnih načina da se iz električnog vozila bilo koje vrste izvuče maksimalna kilometraža, bez obzira na to koliko su visoke dnevne temperature.

Za početak, stručnjaci predlažu parkiranje električnog automobila u garaži ili natkrivenom parkingu, ili bar u senci, kako bi se smanjilo izlaganje užarenom suncu. Dobra je ideja da prethodno ohladite vozilo daljinskim putem dok se puni (pomoću aplikacije ili funkcije tajmera na kućnom punjaču, ako je dostupno) da biste za to iskoristili električnu mrežu umesto baterije. To će verovatno uštedeti nekoliko kilometara dometa, jer će rasteretiti klima uređaj tokom dalje vožnje.

Takođe je od pomoći da štedljivo koristite klima uređaj kada krenete na put, posebno pri brzinama na auto-putu gde je potrošnja baterije po automatizmu veća nego tokom gradske upotrebe. Ovde mogu biti korisna sedišta s ventilacijom, jer ona hlade sedišta odozdo prema gore, trošeći mnogo manje kilovata nego što koristi A/C kompresor. Još bolja strategija je izbegavanje vožnje i/ili punjenja elektromobila u najtoplijim delovima dana ako je to moguće.

Takođe, vlasnici će u tom slučaju želeti da uključe maksimalnu postavku regenerativnog kočenja vozila, kako bi poslali najveću količinu energije nazad u bateriju. Mnogi modeli dozvoljavaju takozvanu vožnju „jednom papučicom“ u kojoj je ova funkcija dovoljno snažno angažovana da omogući da se vozilo potpuno ili gotovo zaustavi bez upotrebe kočnica. Vožnja jednom papučicom takođe ima dodatni bonus u vidu smanjenja habanja kočnog sistema.

Stručnjaci sugerišu da vlasnici električnih vozila ne održavaju više od 80% napunjenosti, kako bi sprečili ubrzani gubitak kapaciteta tokom vožnje. Razlog je taj što maksimalna napunjenost dodatno opterećuje bateriju. Uključite režim „eko” ili „štednja baterije” ako je automobil opremljen dotičnom postavkom. Oslonite se što je više moguće na kućno punjenje i izbegavajte korišćenje javnih stanica za brzo punjenje nivoa 3 (DC), osim ako je to apsolutno neophodno, jer brzo punjenje može ubrzati degradaciju baterije, posebno tamo gde vladaju visoke atmosferske temperature.

Inače, mnoge strategije za uštedu goriva koje koristimo u vozilima s benzinskim motorima, primenjuju se za maksimizovanje dometa električnih automobila. Najefikasniji savet je da jednostavno popustite malo na papučici gasa. Možda je primamljivo iskoristiti trenutni i neprekidni obrtni moment električnog automobila da bi se postiglo ono čuveno ubrzanje koje stavlja osmeh na lice, ali to u isto veme troši mnogo više energije nego pasivna vožnja. Koristite tempomat na auto-putu u cilju održavanja konstantne brzine.

Obavezno držite pneumatike električnog vozila pravilno naduvanim kako biste minimizovali otpor pri kotrljanju, a zauzvrat poboljšali njegovu energetsku efikasnost. Koristite merač pritiska u pneumaticima dobrog kvaliteta, i proveravajte stanje češće kako dolazi do značajnijih promena atmosferske temperature, jer može da varira u proseku za 0,06 bara sa svakih 10 stepeni promene temperature okoline. Držite gume napumpanim do preporučenog nivoa, kao što je naznačeno nalepnicom na vratima na strani vozača.

Takođe je pametan potez da se očisti svaki nered iz kabine ili prtljažnika, jer je smanjenje težine praznog vozila siguran način da se poboljša njegova energetska efikasnost. Takođe, minimizujte otpor vazduha pri većim brzinama tako što ćete prozore držati zatvorenim i oslanjati se na ventilacione otvore za cirkulisanje vazduha unutar kabine. Uklonite krovni nosač ili druge dodatke koji mogu da blokiraju strujanje vazduha kada se ne koriste, da biste sačuvali njegovu inherentnu aerodinamiku.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime