Naslovna ECO2 Kultne oznake “Golf” i “GTI” nastaviće da budu prisutne i u električnoj...

Kultne oznake “Golf” i “GTI” nastaviće da budu prisutne i u električnoj eri

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Već smo pisali o tome da Volkswagen ne namerava da „penzioniše“ oznaku „Golf“, bez obzira na sveopštu električnu tranziciju.

Međutim, ono što se dovodi u sumnju je budućnost ID električnog brenda.

Šef Volkswagena, Tomas Šefer, potvrdio je da će oznake „Golf“ i „R“ nastaviti da žive i u električnoj eri nemačke marke, s tim što je prilično verovatno da će čisto električni Golf R ugledati svetlost dana 2028., profitirajući na novoj, naprednoj SSP platformi.

Šefer je na IAA u Minhenu izjavio da će kultna imena kao što su Golf, Tiguan i GTI biti prenesena i u električnu budućnost, dok će, što se ostalih tiče, doći do razmatranja od slučaja do slučaja.

„Golf ćemo verovatno direktno postaviti na SSP platformu (Scalable Systems Platform). Imaćemo obnovljeni Golf sledeće godine, što će nas zatim uvesti u vreme u okviru kojeg ćemo moći da donesemo odluku, da li ćemo ga dovesti na scenu odmah ili nešto kasnije. Ipak, imaćemo Golf i to će biti istinski Golf u smislu paketa i voznih karakteristika.“

To znači da će nakon revidiranog Golfa Mk 8.5 u 2024., novaljija stupiti na scenu na novoj SSP arhitekturi, verovatno 2028.

Što se GTI verzije čisto električnog Golfa tiče, ona je izvesna, ali šta Šefer kaže u vezi s R verzijom?

„GTI je verzija s pogonom na dva točka, dok je R model s pogonom na sva četiri“, rekao je on. „To će biti verovatno ostvareno sa SSP platformom, jer s R modelom morate stvari da podignete na viši nivo. Uraditi to s MEB+ arhitekturom (buduća iteracija VW-ove aktuelne električne platforme) bilo bi komplikovano, a u tom prostoru mora da bude pogon na sva četiri točka.

Iz tog razloga, odlučili smo da nastavimo s tim planovima. U svakom slučaju imamo R liniju, ali ćemo imati sve modele s motorima s unutrašnjim sagorevanjem dostupne u R verziji, kao u slučaju Golfa, a zatim ćemo se prebaciti na SSP.“

To bi takođe značilo kraj za nedavno lansiran, sportski model s pogonom na sve točkove s oznakom „GTX“, s tim što je Šefer priznao: „GTX je bila samo privremena oznaka za baterijski model, ali ćemo je verovatno pripojiti na dugoročnom planu.“

Budućnost ID brenda

Volkswagenov ID ogranak bi takođe mogao da dođe u opasnost kada se SUS i BEV game budu spojile do 2033., mada nedavno osveženi ID.3 čini se da će biti zamenjen novim Golfom EV 2028. „ID.3 će do tada isteći rok, tako da će doći do minimalnog preklapanja, ako do njega uopšte i dođe, ali to je u redu“, rekao je Šefer.

Međutim, da li bi ID oznaka mogla u potpunosti da nestane? „To je naziv koji je bio neophodan u to vreme da bi se električni modeli diferencirali od električnih“, rekao je Šefer. „Verovatno nam neće biti potreban s ulaskom u budućnost, ako do 2033. završimo s motorima s unutrašnjim sagorevanjem. U čemu je poenta dvostruke nomenklature?

Međutim, nismo 100 odsto sigurni da li ćemo je u potpunosti odbaciti ili ćemo vratiti neke individualne nazive, zbog našeg regionalnog prisustva, broja modela i svega, to je čitava nauka, verujte mi.“

Uprkos izazovima u odlučivanju šta uraditi s ID amblemima, Šefer nije nagovestio da bi ID.3 oznaka mogla da se nađe na nekom drugačijem modelu. „Da li će doći do još jednog ID.3, drugačijeg oblika karoserije, a zatim prebacivanja na SSP, to još uvek nije odlučeno.“

Navodno, debata u vezi s budućnošću imena „Golf“, proširila se na ID.GTI Concept, predstavljen na minhenskoj automobilskoj izložbi.

„Oko Golfa se vodilo dosta debata“, rekao je on. „Bez obzira da li je ovo novi Golf, GTI, s aspekta forme… Enterijer je velik kao Golfov, ali spoljne dimenzije nisu. S aspekta paketa i ostalog, to nije 100 odsto Golf. Rekao sam, ’u redu, hajde onda da ga ne nazivamo Golfom, jer to nije Golf’.“

Za novi GTI koncept, baziran na budućem malom ID.2 elektromobilu, koji će s prodajom krenuti 2025., s predloženom cenom od 25.000 evra, nikada nije bilo predviđeno da će se zvati Polo, kako Šefer objašnjava: „Veći je od Pola. Mislim da biste ograničinili izglede po pitanju zarade ako biste ga nazvali ’Polo’, jer on je više od Pola. Navikli smo naše kupce da je Polo automobil koji košta između 15.000 i 25.000 evra. Ovaj automobil startuje s cenom od 25.000, tako da nazvati ga ’Polo’, nije korektno.“

Izvor: EcoDrive

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime