Naslovna PREMIJERE Nova Škoda Superb je stupila na scenu

Nova Škoda Superb je stupila na scenu

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Novajlija poseduje ni manje ni više nego 28 Simply Clever rešenja, uključujući elektropokretanu policu prtljažnika kod karavanske verzije.

Škoda je prosto procvetala pod krovom Volkswagen grupacije, i to do te mere da nije malo onih koji prednost daju modelima iz Mlade Boleslave u odnosu na pandane iz Volfsburga.

Čevrta generacija

Sada je predstavljena četvrta generacija Škodine perjanice, koja se sada u manjoj meri preklapa s VW Passatom, budući da je nemački model nedostupan u limuzinskoj karoserijskoj varijanti. Novi Superb i dalje može da se naruči kao sedan, mada se tehnički radi o hečbeku, budući da poseduje praktičniji sistem otvaranja zadnjih vrata.

Kao u slučaju bilo koje druge Škode, Superb za 2024. je sjajan porodični i flotni automobil, koji nudi obilje prostora i visoku dozu praktičnosti, po čemu nadmašuje kompletnu konkurenciju.

U međuvremenu, neka imena su nestala sa scene, tako da češki novajlija više neće morati da brine o Opel Insigniji, Ford Mondeu ili Renault Talismanu. „Mejnstrim“ limuzine su vrsta u nestajanju, s Peugeotom koji i dalje proizvodi 508, a tu su i japanski modeli – Mazda6 i Toyota Camry.

Evolutivni pristup

Mada je etiketiran kao automobil nove generacije, stajling novog Superba je evolutivan i zapravo predstavlja definiciju „restilizacije“. Iako je međuosovinsko rastojanje ostalo identično (2841 milimetar), ipak su primenjene neke vidne promene na planu proporcija ovog automobila, budući da je novajlija za 11 milimetara uži, bez obzira o kojem karoserijskom stilu se radi. „Liftbek“ je 43 milimetara duži i 12 milimetara viši od prethodnika, dok je karavan produžen za 40 milimetara i povišen za pet.

Mada već na prvi pogled izgleda „poznato“, karoserija je elegantnija i uglađenija nego ranije, što se ogleda u snižavanju koeficijenta otpora vazduha za 10 odsto (0,23) u slučaju limuzine. Što se karavana tiče, boljitak po pitanju aerodinamičnosti iznosi 15 odsto (0,25).

„Prepakivanje“ je dovelo do profitiranja na planu prostora u visini glava putnika, kako na prednjim sedištima, tako i pozadi, dok je zapremina prtljažnika uvećana za 20 litara, na 645 litara u slučaju „liftbeka“, odnosno 30 litara u slučaju karavana (690 litara).

Naplaci su dostupni u dimenzijama od 16 do 19 cola, a što se boja karoserija tiče, kupci će moći da biraju između osam, od kojih je šest novih: Purity bela, Ice Tea žuta, Cobalt plava, Ebony crna, Carmine crvena i Pebble srebrna.

Potpuno novi kabinski prostor

Dok je dizajn spoljašnjosti neznatno izmenjen, isto se ne može reći za kabinski prostor, koji je značajno revidiran, oslobađajući se gotovo u potpunosti tradicionalnih kontrolnih jedinica. Ipak, neki „stari dobri“ dugmići su i dalje prisutni, u svrhu brzog pristupa, mada će vozači u najvećem broju slučajeva upravljati funkcijama preko prisutnih ekrana.

 

Jedinica info-zabavnog sistema je dostupna u dijagonalama od 10 ili 13 inča, u zavisnosti od paketa opreme, dok je 10-inčni klaster instrumentacije standardan. Uz dodatni trošak, u ponudi je „head-up“ displej, koji će po prvi put biti dostupan u Superbu.

Interesantan detalj na centralnoj konzoli predstavljaju tri rotaciona birača s inkorporiranim 1,25-inčnim ekrančićima. Škoda ih naziva „Smart Dials“ i ističe da se mogu konfigurisati u smislu da možete da im možete nameniti odgovarajuću funkciju. Spoljni se koriste za podešavanje grejanja sedišta i ventilacije, kao i temperature unutar kabine.

Što se tiče srednje jedinice, ona obezbeđuje pristup glasnoći, režimima vožnje, inteligentnoj klimatizaciji, jačini ventilacije i usmeravanju vazduha. Međutim, možete da birate samo četiri funkcije iz menija info-zabavnog sistema. Pored centralne „Smart Dial“ jedinice, nalaze se konvencionalni dugmići za ventilaciju vetrobranskog stakla, grejanje zadnjeg prozora, recirkulaciju vazduha i automatsku funkciju klima uređaja.

Motorizacija

Što se motorne ponude tiče, ona uključuje već poznate „dežurne krivce“ iz VW grupacije, počev od 1,5-litarskog turbobenzinca s blago hibridnom asistencijom. Ovaj agregat, kao što je poznato, raspolaže sa 150 ks i dostupan je isključivo s prednjim pogonom. Veća, 2,0-litarska jedinica može da se naruči u verzijama s 204 i 265 „konja“, s tim što je potonja dolazi s pogonom na sve točkove.

Što se dizelaša tiče, dostupan je isključivo 2,0-litarski TDI sa 150 ks i prednjim pogonom, odnosno sa 193 ks i AWD-om. Bez obzira na motornu varijantu, menjač je sedmostepeni s dvostrukom spojnicom. Kada smo već kod transmisije, ručica je izmeštena na stub volana, da bi se oslobodio prostor između sedišta.

„Plug-in“ hibridni Superb dolazi isključivo kao karavan, a kombinuje 1,5-litarski benzinski agregat s elektromotorom, za ukupnu izlaznu snagu od 204 „konja“. Ovaj elektrifikovani sklop čije usluge koristi i Kodiaq, isključivo koristi usluge prednjeg pogona, dok je menjač šestostepeni DSG. Zahvaljujući baterijskom paketu od 25,7 kWh, više od 100 kilometara će moći da prevali na čisto električni pogon. Može se puniti stopom do 50 kW, što znači da je za SoC od 0 do 80 odsto potrebno samo 25 minuta. Naravno, izvesna količina električne energije se u bateriju vraća uz pomoć sistema rekuperacije energije.

Jednostavno inteligentno

Škoda ne bi bila Škoda bez „Simply Clever“ asesoara, a novi Superb ih poseduje čak 28. Neki su novi, poput prethodno spomenutih „Smart Dials“ jedinica i elektropokretane police prtljažnika u slučaju karavana. Da, da, grebalica za led je i dalje prisutna s unutrašnje strane poklopca rezervoara, kao i kišobran unutar vozačkih vrata. Što se ostalih stavki tiče, tu su preklopne kuke u prtljažniku, štipaljka za parking kartu na vetrobranskom staklu, perač zadnje kamere i USB priključak na unutrašnjem retrovizoru za povezivanje s kamerom.

Unapređena tehnologija

Novi Superb koristi naprednije LED matrične farove s 40 odsto snažnijim svetlosnim snopom. Takođe su dostupni ažurirani adaptivni amortizeri, koji su standardni u Laurin & Klement paketu opreme. Ovaj luksuzni paket je dostupan sa svim pogonskim sklopovima i karoserijskim varijantama, nudeći premijum Canton audio sistem s 14 zvučnika i funkciju masaže na prednjim sedištima, uz jedinstvenu kombinaciju prirodne i veštačke kože kada je o tapacirungu reč.

Novi Superb se neće proizvoditi u Češkoj već u Slovačkoj, uz VW Passat, koji je, kao što smo više puta konstatovali, dostupan isključivo u karavanskoj verziji.

Pavle Barta

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime