Naslovna ECO2 Xiaomi će pored elektromobila imati i hibrid u ponudi

Xiaomi će pored elektromobila imati i hibrid u ponudi

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Strategija koja podrazumeva hibridni model kao treći u ponudi, praktičan je potez Xiaomija u cilju ubrzavanja i pojačavanja prodaje, kažu lokalni mediji.

Kineski tehnološki gigant će gami pridodati hibridne model, nakon što je prvenac obelodanjen prošlog meseca.

Xiaomi je planira proizvodnju ukupno tri modela, s tim što su prva dva na čisto električni pogon, dok je treći hibrid, sudeći po izveštaju lokalne publikacije AutoPix.

Prvi model novopečene (automobilske) marke poneće naziv „Modenat“, a zvanično će biti lansiran sledeće godine, tvrdi se u izveštaju, dodajući da se drugi model interno zove „Lemang“, dok je treći „Kunlun“.

Lemang će takođe biti čisto elekrični automobil, poput Modenata, dok će Kunlun posedovati hibridni pogonski sklop.

Prethodni izveštaji u medijima su sugerisali da će treći model Xiaomija posedovati tehnologiju produžavanja auotnomije, mada izvori bliski istraživačko-razvojnom timu kompanije kažu da je Kunlun od novembra i dalje u procesu tranzicije s konceptualnog dizajna (E1) na fazu detaljnog stilizovanja (E2).

Dakle, Kunlun će biti hibridno vozilo, ali za sada nije poznato da li će se raditi o priključnom hibridu (PHEV) ili električnom vozilu produžene autonomije (EREV).

Bez obzira s kojim od dva navedena formata Kunlun završi, strategija koja podrazumeva da treći model bude hibrid je čisto praktične prirode, jer Xiaomi na taj način želi da ubrza i pojača prodajne brojke.

Kada se u računicu uključe baterijski modeli, hibridi i automobili koji za potrebe pogona koriste vodonične gorivne ćelije, „vozila nove energije“ u Kini su od januara do oktobra pronašla 5,96 miliona novih vlasnika, što je porast od 35 odsto u odnosu na isti period iz prethodne godine, pokazuju podaci Kineske asocijacije proizvođača putničkih automobila (CPCA).

Na čisto električne modele se odnosilo četiri miliona jedinica, što je porast od 19 odsto, dok je prodaja hibrida iznosila 1,96 miliona, uz značajan plus od 83 odsto u odnosu na rezultate iz 2022.

Prodaja hibrida je očigledno rasla po većoj stopi u odnosu na elektromobile, što u očima industrijskih insajdera ukazuje na to da hibridi mogu brže da preotmu tržišni udeo od konvencionalnih automobila, što je trend koji će se nastaviti još godinu-dve.

Xiaomi je proveo gotovo tri godine u pripremi prvenca, Modenata, ali u okviru razvoja koji će uslediti, njegov životni ciklus će biti značajno skraćen, a očekuje se da će se zadržati ritam lansiranja bar jednog novog modela godišnje u perspektivi.

Xiaomijeva fabrika automobila u Jižuangu, nada se da će ispuniti cilj koji podrazumeva proizvodnju 300 jedinica u decembru, što je nekoliko puta više nego u novembru.

Naravno, to ne znači da će ovog meseca startovati masovna prozvodnja, jer se dodatni obim u najvećoj meri odnosi na potražnju za izložbenim automobilima, a što se tiče same serijske proizvodnje, ona neće započeti pre prvog kvartala sledeće godine.

Prvi Xiaomijev električni model, SU7, uključen je u katalog za registraciju kod kineskih industrijskih organa 15. novembra, označavajući završetak regulatornog procesa pre lansiranja modela. Istog dana, lokalni medij National Business Daily, izvestio je da će masovna proizvodnja Xiaomijevog prvog EV modela započeti u decembru, sa zvaničnim lansiranjem u februaru sledeće godine.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.
Prethodni tekstOpel Mokka od 20.990 evra
Sledeći tekstTest: BMW i4 M50 – Rapsodija elektrona

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime