Naslovna ECO2 Nio kroz korišćenje LFP baterija smanjuje cene svojih vozila

Nio kroz korišćenje LFP baterija smanjuje cene svojih vozila

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Nio razmatra korišćenje litijum-gvožđe-fosfatnih baterija za buduće modele, u pokušaju da smanji troškove, prema kineskom regulatornom podnesku.

Iako kompanija nije najavila bilo kakve planove o tome koja će vozila biti nosioci i kada će baterije biti dostupne, ovaj potez ima smisla za nekog proizvođača automobila velikog obima i niske marže.

Nio je čudan igrač na tržištu električnih vozila. Ova kineska marka je svesrdno prihvatila koncept zamenjivih baterija, kao temelj za liniju svojih proizvoda od samog početka, i nastavio je tim putem do danas. Kao takva, kompanija nudi samo dve varijante baterijskih paketa, od 75 kWh odnosno 100 kWh. Trenutno, kompanija koristi NMC (nikl-mangan-kobaltnu) hemiju za većinu svojih automobila, ali takođe ima hibridnu LFP jedinicu, da bi se nadoknadile lošije performanse LFP-a u hladnim vremenskim uslovima.

Nove LFP baterije bi verovatno posedovale 100%-nu LFP hemiju, što dodatno smanjuje troškove u poređenju s najjeftinijim hemijskim ćelijama. LFP hemija ima neke prednosti (stabilnija, smanjena degradacija tokom ciklusa pražnjenja/punjenja), ali njena niža energetska gustina znači da obezbeđuje manji domet po zapremini ćelija u električnim automobilima. Čak i neznatno smanjeni troškovi, s druge strane, mogu brzo da se zbroje: baterije čine 20-40% ukupne količine materijala električnog automobila, a ta brojka ima tendenciju da se povećava u jeftinijim elektromobilima koji se proizvode u većem obimu. Niove LFP baterije, prema dostupnim podacima, proizvodiće CATL.

Nio agresivno proširuje partnerstva za svoju tehnologiju zamene baterija, s imenima kao što su Changan, Volvo i Polestar. Čini se da se Nio više fokusira na proizvodnju vozila i nastoji da se izvuče iz drugih oblasti, a nedavni izveštaji sugerišu da bi kompanija mogla da odvoji svoje baterijske poslovanje.

Uglavnom se očekuje da će Nio predstaviti svoju vodeću limuzinu na događaju u Kini kasnije ovog meseca. Ta vest bi se dobro uklopila sa svim ostalim što smo čuli o kompaniji u poslednje vreme. Luksuzni automobili imaju tendenciju da donose veće marže od transporta na masovnom tržištu, i dok Nio za sada zaobilazi pitanja u vezi s lansiranjem u Severnoj Americi, potražnja za električnim vozilima u svim segmentima u Kini ostaje prilično visoka, posebno među domaćim proizvođačima, koji mogu prilično lako da nadmaše vozila inostrane proizvodnje.

Smanjenje krajnjih troškova s Niovim prelaskom na LFP hemiju, moglo bi biti od velikog značaja, sudeći po sličnoj rokadi koju je napravio XPeng. Kupci u Kini bi mogli da vide pad cena u vrednosti više hiljada dolara. Nije poznato da li će Nio prodavati vozila s LFP hemijom baterija van Kine.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime