Naslovna INFO BMW veruje da se motori SUS mogu dodatno unaprediti

BMW veruje da se motori SUS mogu dodatno unaprediti

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Mini i Rolls-Royce će napustiti motore s unutrašnjim sagorevanjem do kraja dekade, ali BMW još uvek nije spreman da uradi isto.

Bavarci još uvek nisu postavili precizniji datum kada je reč o isključivanju tradicionalnih pogonskih sklopova iz ponude, jer veruju da „stara“ tehnologija još uvek može da odigra značajnu ulogu.

Budući da su električni automobili i dalje značajno skuplji i teži za eksploataciju u zemljama bez razvijene infrastrukture, benzinski agregati ostaju valdina solucija za mnoga tržišta.

Nemačka premijum marka ne samo što će ih zadržati u ponudi, već namerava da ih dodatno unapredi. Budućnost možda jeste čisto električna, ali u BMW-u smatraju da ne treba previše žuriti. U intervjuu datom za Wards Auto, šef odeljenja za istraživanje i razvoj BMW-a, Frank Veber, upitan je da li ima istine u glasinama vezanim za ukidanje motora s unutrašnjim sagorevanjem, rekao je sledeće: „To je potpuna besmislica. Na prvom mestu, to nije tačno. Drugo, sugerisanje da ništa više ne može da se uradi na ovom polju takođe nije tačno. BMW ima živopisnu istoriju razvoja i proizvodnje visokoturažnih motora s unutrašnjim sagorevanjem.“

On smatra da kompanija može da nastavi da raste, ne samo kroz lansiranje električnih automobila na Neue Klasse platformi, već i plasiranjem naprednih tradicionalnih pogonskih sklopova. Ton članka sugeriše da je BMW na dugoročnom planu posvećen motorima SUS, bez obzira što se većina njegovih najava veže za električna vozila.

U brojnim izveštajima izvora bliskih Minhenu, tvrdi se da će današnji modeli s motorima s unutrašnjim sagorevanjem ući u novu generaciju. Serija 3, X5 i X6 su neki od važnijih primera, što može da znači da će BMW nastaviti da prodaje vozila s motorima SUS i u 2030-im. Međutim, neće svi modeli „preživeti“. Z4 će biti penzionisan 2026., dok bi serija 8 mogla da nastavi da bude prisutna kao električni Gran Coupe.

Pored toga, dani M Performance dizel modela čini se da su odbrojani, dok V8 benzinci postepeno napuštaju evropsko tržište zbog strože ekološke regulative. Podsetimo da je V12 ukinut prošle godine i sigurno je da neće biti njegovog povratka.

Izvor: BMWBlog

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime